محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 39
  • بازدید کل : 28076

سربازان بازنشسته


وزارت امور سربازان بازنشسته به یک سرباز کارآزموده ارتش در نیو جرسی اطلاع داده‌است که حدود ۴۰، ۰۰۰ دلار به او بدهکار است .
رونالد Choplinsky ۷۱ ساله به دلیل عدم پرداخت مالیات املاک و مستغلات در املاک تجاری که مالک آن در فیلادلفیا بود ، با فروش sheriffs روبرو بود .
هیات استیناف سربازان قدیمی VA در ژانویه ۲۰۱۸ ، ناتوانی Choplinskys را به شدت بیشتری نسبت به گذشته تعیین کرده و اینکه او باید به یک قرار قبلی جبران شود ، تصمیمی نهایی که او را به هزاران دلار در راستای منافع پشت سر گذاشت .
اما دفتر منطقه‌ای Philadelphia، علی‌رغم درخواست وکیل وی و دخالت نماینده کنگره، از پرداخت غرامت گذشته خودداری کرده بود .
Choplinsky روز سه‌شنبه گفت : " هیجان‌انگیز است ، می‌دانید که آن‌ها در نهایت به این سو و آن سو رفتند . "
شارون Basile ، دخترش ، گفت که این دفتر منطقه‌ای روز دوشنبه به پدرش زنگ زد تا به او اطلاع دهد که به زودی پس از اینکه ستاره‌ها و نوارها یک داستان آنلاین در مورد گرفتاری veterans منتشر کردند ، غرامت معوقه دریافت خواهد کرد .
او گفت که انتظار می‌رود این پرداخت تا پنجشنبه انجام شود . او گفت که برای به تعویق انداختن فروش sheriffs که روز چهارشنبه برای فروشگاه خودرو فیلادلفیا برنامه‌ریزی شده‌بود ، ترتیباتی اتخاذ شده‌است .

 

 

 

مزایای معلولان حکم مرخصی بهار گذشته برای دفاع خدممات محلی پیش بینی ممنوعیت دریافت
<!--StartFragment <!--EndFragment-->
جرم جنگی آمادگی جسمانی خودکشی سربازان آمادگی جسمانی مراسم تدفین فشار خون شغلی نظامی

 

 

 


فروشگاه متعلق به پدر Choplinskys بود و پس از آنکه بیشتر عمرش را در مغازه صرف می‌کرد ، Choplinsky جوان‌تر اکنون آن را به گرداننده دیگری اجاره می‌دادند .
او همچنین در پرداخت وام مسکن در خانه خود سقوط کرده و پیش از آن که مجبور به پرداخت وام مسکن برای پرداخت بدهی‌های بسیار پزشکی خود از بیماری terminal شده بود ، آزاد و آزاد شده بود .
سلی Stenton ، وکیل Choplinskys ، گفت که دفتر منطقه‌ای همچنین درخواست تجدید نظر را به منظور افزایش میزان معلولیت وی - - برای شرایطی به نام بیماری reflux - از ۱۰ درصد تا ۳۰ درصد اول ژوئن اعلام کرده‌است . Stenton گفت که تقریبا ً ۳۴۳ میلیون دلار افزایش به صورت ماهیانه به او اجازه خواهد داد تا جاری را با وام مسکن حفظ کند .
Choplinsky در ژوئیه ۱۹۶۸ به ارتش اعزام شد ، اما در یک ماه در نزدیکی پایان آموزش ابتدایی در فورت براگ در بیمارستان بستری شد .
علاوه بر تصمیم خود برای افزایش مزایای Choplinskys ، هیات استیناف سربازان قدیمی به اداره منطقه‌ای Philadelphia دستور داد تا بررسی کند که آیا او باید غرامت گذشته را برای دوره بین سال‌های ۱۹۷۲ تا ۲۰۱۰ دریافت کند یا خیر .
دفتر منطقه‌ای حفظ کرده بود که این تحقیق باید قبل از اعمال دستورها دیگر انجام شود .
این موضع به طور مستقیم با راهنمای Benefits m۲۱ - ۱ مخالف است ، که این دستور را برجسته می‌کند که یک اداره منطقه‌ای باید درخواست استیناف یا کمک نسبی منافع را در هر تصمیم مطلوب پیش از آغاز توسعه درخواست تجدید نظر کند ."
برنامه ویژه مسکن باید برای ملاقات با نیازهای معلولین، توسعه یابد .
مجلس سنای آب آبی Passes ، بیل ، cementing پیروزی برای کهنه سربازان قدیمی ویتنام
دادستان عمومی VA vets معلول را بر روی وام‌های خانگی توقیف می‌کند.
سربازان قدیمی زن سریع‌ترین رشد فزاینده جمعیت Veteran بی‌خانمان هستند.
هشت راهکار برای درک مقررات Occupancy وام
نمایش بیشتر
عناوین بیشتر نظامی
یکی از اعضای برنامه ورود به نیروی دریایی ایالات‌متحده در ۹ مارس ۲۰۱۹ در حال آماده شدن برای بالا رفتن در حین استخدام نیروی کار تمام‌وقت خود در آناپولیس ، مریلند ، در ۹ مارس ۲۰۱۹ ، آماده می‌شود . عملکرد اعضای آماده‌شده در برنامه ورود به تاخیر برای آموزش Recruit . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده توسط سرجوخه Cpl. Phuchung Nguyen )

 

 

 

 

شمار سربازان اظهار نظر لغو کامل روش های گزینش دانشجو و شرایط بومی دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری سال 96
<!--StartFragment <!--EndFragment-->
ترک ارتش میلیون دلار وزیر دفاع آدرس و تلفن مدارس مناطق تهران معرفی رشته عکاسی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

منبع

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 140

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما