محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 27378

فشار خون


هزاران تن از نیروهای مستقر در جمهوری کره مجبور به پیروی از یک حد فشار خون جدید که در اوایل این هفته توسط کشور تصویب شد ، هستند .
براساس گزارش ژاکلین Leeker ، سخنگوی سازمان نیروهای آمریکا ، اعضای خدمات نمی‌توانند با a بالای ۰.۰۳ درصد عمل کنند .
Leeker در ایمیلی به Military.com گفت : " تغییر در قانون جمهوری کره است " . ۳ درصد تغییر قانون ."
برای مردی که تا ۲۰۰ پوند وزن داشته باشد، مصرف دو نوشیدنی در عرض یک ساعت کافی است تا BAC را افزایش دهد . براساس گزارش اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی ، ۴ درصد . برای زنی که بیش از ۱۸۰ پوند وزن دارد ، فقط یک نوشیدنی برای بالا بردن BAC کافی است . % ۰۳ . زنانی که وزن ۱۲۰ پوند یا کم‌تر وزن دارند پس از یک نوشیدنی می‌توانند از حد مجاز تجاوز کنند .
قانون جدید فقط برای ماشین‌ها صدق می‌کند . Leeker گفت که محدودیت BAC شامل scooters ، hoverboards یا دوچرخه و نیز نگهداشتن آن‌ها با قانون ترافیک جاده Koreas جنوبی است .
او گفت : " ما در حال انجام اقداماتی هستیم تا به شدت تحت‌تاثیر این مسائل قرار بگیریم .

 

 

 

tr style="height: 13.8pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
مزایای فدرال کهنه کار لیست انتظار سلامت الکترونیک مزایای کهنه شغلی نظامی ترک ارتش

 

 


محتوای مرتبط :
ارتش ایالات‌متحده Is Heaviest - شغل نوشیدن ، اکتشافات Survey
پایگاه نیروی دریایی " فورت Leavenworth Detachment " پس از تحقیقات
نیروهای نظامی خوشحال اما Skeptical به عنوان حکومت‌نظامی Suspends نظامی در کره‌جنوبی
حدود ۲۸، ۰۰۰ عضو سرویس آمریکایی و پرسنل نظامی غیر نظامی که در سراسر کشور خدمت می‌کنند ، از جمله پایگاه‌های هوایی Osan و Kunsan ، ارتش Garrison Yongsan ؛ کمپ ارتش Garrison Daegu ؛ و کمپ Humphreys در میان دیگران .
پایگاه هوایی Osan یک یادآوری برای نیروی هوایی خود در اوایل این هفته صادر کرد .
این پایگاه در یک پست فیسبوک در روز دوشنبه گفت : " حد مجاز قانونی در جمهوری کره از ۰.۰۵ درصد به ۰.۰۳ % موثر امروز کاهش یافت . "
اگر می‌خواهید الکل مصرف کنید ، تصمیم عاقلانه‌ای می‌گیرید که یک وسیله نقلیه را راه‌اندازی نکنید . این شامل موارد زیر است ، اما محدود به ، ، دوچرخه و skateboards الکتریکی نمی‌شود . خط پایین ، اگر به آن سفر کند ، آن را کنترل می‌کنید و BAC برابر با ۰.۰۳ % است ، شما یک DUI خواهید داشت . جریمه در جمهوری کره به مدت ۵ سال در زندان و / یا ۲۰ میلیون دلار ( معادل حدود ۱۷، ۳۲۵ دلار ) است . تصمیمات عاقلانه بگیرید و فراموش کنید که # wingman باشید ! این پست گفت : " این مقام گفت .
Leeker گفت که این محدودیت‌های جدید پس از کشته شدن یک سرباز کره‌ای در سال گذشته پس از یک حادثه تصادف و گریز رخ داده‌است .
Leeker گفت : " مجازات سخت ‌تری برای رانندگی مست در پی مرگ یک سرباز ۲۲ ساله کره‌ای به نام Yoon چانگ - هو که در روز ۹ نوامبر سال ۲۰۱۸ پس از اصابت یک راننده مست کره‌ای کشته شد ، مطرح شد ."
چانگ - هو با نیروهای نظامی کره‌شمالی به ارتش آمریکا خدمت می‌کرد . این حادثه زمانی روی داد که او و یک دوست در ۲۵ سپتامبر در شهر بوسان در شهر بوسان به حال خود رها شدند .
Leeker گفت که این قانون برای کاهش نرخ رانندگی در سراسر کشور ایجاد شده‌است .
USFK doesnt در حال حاضر دارای هیچ عضو خدماتی است که با مجازات جدید مواجه است .
Leeker گفت : " در حالی که حوادث DUI در سال گذشته رخ داده‌است ، در این نقطه ، ما کسی را نداریم که در عملیات پاک‌سازی Koreas برای رانندگان مست تحت قانون جدید که در ۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ مورد اجرا قرار گرفت ، شناسایی نشده است ."

 

 

 

È

tr style="height: 13.8pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
میلیون دلار وزیر دفاع واحد پزشکی مدارک و شرایط اخذ ویزا کوتاه مدت آخرین رتبه و حداقل درصد دروس جهت قبولی در رشته پزشکی

 

 

 

منبع

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 129

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما