محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 27371

وزیر دفاع


پس از هفته‌ها گمانه‌زنی درباره وضعیت وزیر آماده و تحت فشار , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ , پایان دوره تصدی خود را در یک سری توییت در اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد .
من خوشحالم که اعلام می‌کنم قصد دارم دریاسالار بسیار محترم را معرفی کنم . ترامپ در تویی‌تر گفت : " جکسون , md , به عنوان دبیر جدید امور سربازان قدیمی . " " در دولت موقت , رابرت وود از وزارت دفاع به عنوان منشی عمل خواهد کرد . من از خدمت به کشورم و سربازان قدیمی مان ممنونم ! "
در حال حاضر رابرت وود به عنوان وزیر دفاع و آمادگی در پنتاگون عمل می‌کند .
مایکل جکسون , افسر بازنشسته نیروی دریایی , در حال حاضر به عنوان پزشک منصوب می‌شود . جکسون در ابتدا به کاخ سفید پیوست و پس از استقرار در عراق به کاخ سفید پیوست و سه دولت را به خدمت گرفت .
او از طریق مدرسه پزشکی در دانشگاه پزشکی تگزاس , در حالی که در ماه ژانویه فعالیت بدنی ترامپ را انجام داد , در سرخط خبرها قرار گرفت .
جکسون در یک جلسه مطبوعاتی در کاخ سفید اظهار داشت که ترامپ با تعریف بالینی چاقی مواجه نبوده است و افزود که او می‌تواند تحمل کند که وزن خود را از دست بدهد . او همچنین گفت ترامپ می‌تواند از ورزش بیشتر استفاده کند و باید غذاهای آماده را حذف کند .
جکسون درباره ترامپ گفت : " او نسبت به بخش ورزش مشتاق است , اما ما هر دو این کار را انجام می‌دهیم . "
جکسون می‌گوید : " او درست مثل هر رئیس‌جمهوری دیگری است که من از او مراقبت کرده‌ام . " بوش

 

مورد اطلاعاتی تجربه مدیریت ترامپ نوشت زوال عقل به روز رسانی واحد پزشکی

 


جکسون گفت : " در این مورد , من باید اولین بانوی را برای اطمینان از انجام کاری که قرار است انجام دهد , به دست آورم . "
برای مثال , پس از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد وضعیت او , پس از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد وضعیت او در اصلاح دومین منطقه بزرگ در دولت , در میان دشمنی علنی با گماشتگان سیاسی ترامپ , در کاخ سفید و در درون خود فرو رفت .
ترامپ یک‌بار در مدح او بسیار فراوان بود و در ماه ژوئن به او گفت که هرگز جمله ترامپ را نخواهد شنید : " شما اخراج شده‌اید . "
ترامپ گفت : " ما هرگز نباید از آن کلمات بر روی دیوید مان استفاده کنیم . " ما هرگز از آن کلمات بر روی شما استفاده نمی‌کنیم . "
با این حال , شایعاتی مبنی بر اینکه ماه گذشته در زمان سفر به لندن و دانمارک در تابستان گذشته وی را به " تهدید جدی " در هزینه‌های سفر به لندن و دانمارک متهم کرد , افزایش‌یافته است .
پس از این که ابتدا اتهامات را از کتاب دعا رد کرد, این مسئولیت را پذیرفت و موافقت کرد که خزانه را بابت بلیط هواپیما برای همسرش جبران کند .
دفتر بازرس کل , گزارش هزینه‌های سفر را با یک شارژ دیگر پی‌گیری کرد که در آن شکست نظارت بیماران را در معرض خطر در مرکز پزشکی واشنگتن , مرکز پزشکی va و مرکز پزشکی قرار داده بود .
با این حال , به نظر می‌رسد که دلیل اصلی سقوط آن با دولت , گسترش برنامه انتخاب سربازان قدیمی است که به سربازان قدیمی تحت شرایط خاص اجازه انتخاب مراقبت‌های بهداشتی خصوصی می‌دهد .
گماشتگان سیاسی کاخ سفید به دنبال گسترش تهاجمی انتخاب بودند , در حالی که پزشکان خواستار رویکردی منسجم‌تر برای جلوگیری از " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی بودند .
عزیمت او پس از آخرین دور شایعات از همکاران ترامپ و کاخ سفید در مورد اینکه آیا او قصد رفتن دارد یا نه , اتفاق افتاد .
روز یکشنبه , دوست ترامپ , کریستوفر سرخ , در برنامه " این هفته " تلویزیون abc گفت که این برنامه " خیلی زود " را ترک خواهد کرد . "
روز دوشنبه , یکی از دستیاران کاخ سفید گفت ترامپ در این مرحله به او اطمینان دارد . "
روز چهارشنبه , اعتماد ترامپ به بیرون دوید .

 

آب آشامیدنی کارت اعتباری سیستم آی تی وزارت دفاع شرایط تغییر رشته دانش آموزان در پایه دهم رتبه آخرین نفرات پذیرفته شده در گروه های ریاضی تجربی انسانی دانشگاه آزاد

 

 

منبع

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 121

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما