محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 28013

وزارت دفاع


یک کمیته فرعی مجلس جدید اساسا ً با یک کار ایجاد شده‌است - برای نظارت بر وزارت امور سربازان قدیمی به علاوه تلاش برای راه‌اندازی پرونده‌های الکترونیک سلامت سازگار با پنتاگون پس از گذشته و شکست‌ها پرهزینه .
ولد فیل , آر - تنسی , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , گفت : " va بزرگ‌ترین انتقال به پرونده‌های الکترونیک سلامت ( ehr ) است که تا به حال در اینترنت تلاش کرده‌است .
او در بیانیه‌ای در روز پنج شنبه گفت : " همان طور که این دپارتمان بزرگ‌ترین تغییر اساسی کشور را آغاز می‌کند , حیاتی است که ما اطمینان حاصل کنیم که سربازان قدیمی و مالیات دهندگان در طول انتقال حفاظت شده‌باشند . "
رو, یک پزشک , گفت که او شخصا ً یک انتقال به سیستم ثبت جدید در حین عمل خصوصی تجربه کرده‌است .
من می‌دانم که برای پروژه‌ای مانند این یک اختلال پرهزینه وجود دارد . او گفت : " کنگره وظیفه دارد نظارت جدی بر هر گام از مسیر انجام دهد . "
رو رو , ای - ایندیانا , یک افسر سابق ذخیره ذخیره نیروی دریایی و کهنه سرباز افغانستان , به ریاست کمیته فرعی جدید منصوب شد .
بانک‌ها گفتند : " اعضای خدمات و سربازان قدیمی سزاوار یک پرونده پزشکی یکپارچه , سابقه پزشکی و یک سیستم پرونده الکترونیک سلامت هستند که از بالاترین کیفیت مراقبت برخوردار است . " با این حال , من هیچ پندار خامی درباره چالش مواجه با این مسئولیت عظیم ندارم . "
از آنجا که حداقل سه تن از نمایندگان , قانون گذاران و سازمان‌های خدماتی کهنه سربازان را فشار داده‌اند تا سیستم ehr را راه‌اندازی کنند که به طور یکپارچه با وزارت دفاع کار خواهد کرد .
پس از آن , وزیر دفاع و سپس وزیر دفاع , لئون پانتا اعلام کرد که آن‌ها تلاش می‌کنند تا یک سیستم ehr مشترک بسازند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
درمان خانگی واکنش اولیه زبان سربازان 0 پنبه کاران منافع نظامی

 


پانتا گفت که این تلاش شکست‌خورده است .
او گفت : " ما می‌توانیم و باید بهتر عمل کنیم . " " این کار برای اعضای خدماتی که مجبور به تحویل دادن اسناد از یک سیستم به سیستم دیگر هنگامی که از ارتش خارج می‌شوند , ناکارآمد بوده‌است . "
پانتا ادامه داد : " اعضای سرویس ما اغلب سوابق گسترده‌ای دارند . " " آخرین چیزی که آن‌ها نیاز دارند این است که نگران پزشکان خود باشند که تمام اطلاعاتی را که نیاز دارند فراهم کنند تا به آن‌ها مراقبت کنند که شایسته آن هستند . "
در دسامبر گذشته , دفتر پاسخگویی دولت بی‌طرف یک حسابرسی را منتشر کرد و اظهار داشت که در سیستم پرونده الکترونیک سلامت الکترونیک خود با استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی قدیمی و تکامل معماری تکنولوژی و یا تکامل ویستا , حدود 17 / 1 میلیارد دلار هزینه کرده‌است .
وزیر اسبق امور خارجه که توسط دونالد ترامپ در ماه مارس برکنار شد , سال گذشته تصمیم گرفت که ویستا در بهبود هم‌کاری با dod هم‌کاری نمی‌کند و باید جایگزین شود . او شروع به حرکت به سمت دست یابی به سیستم‌های طاقچه مانندی کرد .
در ماه می , پس از آن , رابرت وود , سرپرست وزارت امور و امور خارجه , یک قرارداد نیم میلیارد دلاری امضا کرد که می‌تواند با هزینه‌های مربوطه به ۳۹ میلیارد دلار برسد تا جایگزین سیستم‌های ehr جدید شود .
دوست رئیس‌جمهور [ دونالد ] برای من بسیار روشن است که می‌خواهد این قرارداد درست توسط سربازان قدیمی و مالیات دهندگان انجام شود و من اکنون می‌توانم بدون تردید بگویم که این کار انجام می‌دهد . "
تیم ملی مینه سوتا , d - مینه سوتا , عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , گفت که تعمیرات اساسی ehr خیلی وقت گذشته‌است .
او در بیانیه‌ای گفت : " برای میلیونها کهنه سرباز در سراسر کشور , اولین تعامل آن‌ها با va یک عمل ساده برای رزرو یک قرار است . " متاسفانه , حتی چیزی به همان سادگی که می‌تواند به دلیل سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات قدیمی و قدیمی باشد . "

 

هزینه مسکن اعضای خدمات آزادی پایدار صندوق استقلال رمز یک مصاحبه موفق برای ویزای غیر مهاجرتی مقایسه ظرفیت دانشگاه ها در رشته های پزشکی در سال 95 و 96

 

 

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 123

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما