محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 28030

هزینه مسکن


بار دیگر در حین تلاش برای اجرای تغییراتی در لایحه دستگاه گوارش , درده‌ای فزاینده‌ای را تجربه می‌کند .
بخش عمده‌ای از لایحه آی سی با قانونی که بیش از سه ماه پیش تصویب شده‌بود , تغییر کرده بود , و با وجود اینکه قرار بود در ماه اوت نافذ شود , این اتفاق نیفتاده است .
مقررات جزئی از هری دبلیو . از آنجا که یکی از اقلام اصلی که در قانون گنجانده می‌شود , محدودیت زمانی برای کهنه سربازان قدیمی برای استفاده از لایحه gi را حذف می‌کند .
هزینه مسکن براساس مکان پرداخت نمی‌شود
بخش دیگری از این قانون که توسط بسیاری از گروه‌های قدیمی درخواست شده‌بود , نحوه پرداخت کمک‌هزینه مسکن ماهیانه خود را تغییر داد . پیش از این , مصرف کنندگان لایحه آی . آی . این امر اغلب منجر به نابرابری می‌شود چرا که بسیاری از مدارس در شهرهای مختلف چندین دانشگاه دارند که هزینه‌های مسکن ممکن است به شدت متفاوت باشد .
برای مثال , دانشگاه ایلینویز دارای پردیس اصلی خود می‌باشد که در آن کمک‌هزینه ماهانه مسکن در ایالت ایلینوی قرار دارد . این دانشگاه همچنین دارای یک محوطه دانشگاهی در شیکاگو است که در آن کمک‌هزینه مسکن ماهیانه ۲ دلار است . یک سرباز قدیمی که از صورتحساب دستگاه گوارش خود در دانشگاه شیکاگو استفاده می‌کند , یک ماه تحت شروط جدید قانون مستحق دریافت بیش از ۱ دلار است .

 

آموزش سالانه عضو سابق معافیت پرداخت وسایل نقلیه منافع نظامی اعضای خدمات

 

 


البته این دو روش هستند . در هر ماه یکی از این محوطه‌ها کمک‌هزینه مسکن در دانشگاه ویرجینیا را تامین می‌کند .
با این وجود , دولت تغییر اجباری را اجرا نکرده است و در نتیجه هزینه مسکن براساس محل واقعی پردیس یک کهنه سرباز را پرداخت نمی‌کند .
کمک‌هزینه مسکن همه تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد
کمک‌هزینه مسکن ماهیانه لایحه آی. آی . ام . ام . این مقدار هر ماه ژانویه تغییر می‌کند تا منعکس‌کننده هزینه واقعی یک عضو سرویس برای مسکن غیر نظامی باشد . برای انعکاس این تغییر در ماه اوت , آغاز سال تحصیلی " سال تحصیلی " یا " سال تحصیلی " .
خوب , در نتیجه مجمع عمومی پیرامون اجرای مجوز مسکن مبتنی بر مکان , همه کسانی که صورت‌حساب مسکن خود را افزایش می‌دهند , هنوز آن را دریافت نکرده اند . تعدیل هزینه - زندگی که معمولا ً در ماه اوت دیده می‌شود برای همه در نظر گرفته شده‌است در حالی که آمار و ارقام نحوه اجرای قانون را که بیش از یک سال پیش تصویب شده‌است و تنها بخش کوچکی از سربازان قدیمی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
به گفته گروه‌های کارآزموده , این بدان معنی است که بیش از ۶۰ هزار سرباز قدیمی در خطر باقی می‌مانند و به دلیل ناتوانی و ناتوانی آمریکا در اجرای قانون سال گذشته , حقوق می‌گیرند .
و می‌گوید که مشکلات را حل می‌کند
در ماه جولای , رئیس بازنشسته نیروی هوایی , رابرت امت , رئیس اداره آموزش و آموزش و لوید , افسر ارشد اطلاعات در اداره اطلاعات و فن‌آوری در کنگره گواهی داد که انتظار می‌رود مشکلات تامین مسکن تا اواسط ماه آگوست پاک‌سازی شود .
در حالی که این تاریخ مطرح شد و یک ماه پیش به پایان رسید , هزینه مسکن هنوز به طور صحیح برای نیمی از سربازان قدیمی با استفاده از لایحه پس از بازنشستگی و رشوه‌خواری پرداخت نمی‌شود . آمریکا در مورد تاخیر غیر از شهادت خود به کنگره در ماه جولای چیزی نگفته است .
va به ما گفته‌است که بسیاری از تغییرات سیاست داخلی باید برای اجرای قانون جدید انجام شود و مشکلات نرم‌افزاری که منجر به تاخیر می‌شوند اصلاح می‌شوند و آزمایش ادامه دارد . هیچ زمانی برای نتیجه‌گیری ارائه نشده است . میزان کمک‌هزینه مسکن به طور متوسط کم‌تر از 4 / 1 درصد و تمام افراد آسیب‌دیده پرداخت خواهد شد .

 

آزادی پایدار صندوق استقلال پرسنل فعال عضو سابق اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی کشور ژاپن نرخ شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در تمام مقاطع اعلام شد

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 123

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما