محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 28062

آزادی پایدار


دیون Edon پسر یک سرباز جنگی جنگی است که در حمایت از آزادی پایدار عملیات‌ها و تصمیم ذاتی مستقر شده‌است . او در حال حاضر به عنوان یکی از نیروهای دریایی دفاع از نیروی دریایی ناوگان دفاع می‌کند .
در روز ۲۷ اوت سال ۲۰۱۸ ، گوگل اعلام کرد که ابزاری را راه‌اندازی می‌کند که به اعضای خدمت گذار اجازه می‌دهد تا در " مشاغل قدیمی " شرکت کنند و پس از آن قانون کار نظامی آن‌ها را دنبال می‌کند . سپس این سرویس لیستی از مشاغل غیر نظامی را که به مهارت‌های مشابهی برای کاره‌ای نظامی خود نیاز دارند ، باز می‌گرداند .
یکی از مدیران این برنامه اظهار داشت که هدف از این برنامه ، پرداختن به این واقعیت است که یک زبان مشترک وجود دارد که به استخدام‌کننده‌ها در تطبیق با تجربه veterans با نیاز به مهارت‌ها و رهبری آن‌ها در مشاغل غیر نظامی کمک می‌کند ."
یک کار شرافتمندانه ، اما با توجه به شغل من . من در سال ۲۰۰۸ به نیروهای ارتش پیوستم ، با گروه دوم ، گردان دوم ، ششم نیروی دریایی ، به عنوان رئیس اطلاعات در سطح شرکت ، سپس به ستاد عملیات ویژه ارتش ایالات‌متحده Commands ، مرکز جنگ ویژه و مدرسه اعزام شد تا به عنوان چیزی که در حال حاضر یک افسر عملیات روانشناسی ( MOS عملیات روانی ) نامیده می‌شود ، آموزش داده شود .

 

 

کهنه کار مخارج جیبی امنیت مرزی فواید تحصیل کهنه کار صندوق استقلال

 


من همچنین به عنوان یک متخصص عملیات اطلاعاتی آموزش دیدم و اولین تفنگدار دریایی بود که دوره جنگ Armys ۲۹ E را فارغ‌التحصیل کرد . من در deployments عملیاتی بودم که از آن مهارت‌ها استفاده کردم . در حال حاضر ، من به عنوان یک فرد وزارت دفاع در حال انجام تحقیقات عملیات اطلاعاتی برای نیروهای دریایی استخدام شدم . برای من چالش برانگیز بود که شغلم را جمع کنم . بنابراین الگوریتم ‌های Googles ، که به توصیف شغل نظامی با هیچ زمینه در مورد فرد تکیه می‌کنند ، مطمئنا ً یک شیطان در زمان خواهند داشت - - و آن‌ها این کار را کردند .
اولین مساله قابل‌توجه ، شکاف عظیمی بین " مشاغل مرتبط " برای یک تخصص شغلی در میان دو سرویس است . برای مثال ، برای Psyop دریایی ، از ۱۰ شغل مربوطه در منطقه من ، پنج نفر به عنوان یک تحلیلگر اطلاعاتی هستند ( خب ، من می‌توانم آن را ببینم ) و پنج نفر دیگر به عنوان مترجم برای مدارس عمومی areas ( whiskey tango foxtrot) هستند ؟ TGMN_QM) .
با این حال ، ۱۰ شغل اول برای Psyop ارتش ( ۳۷ F ) تمام مشاغل بازاریابی هستند ، که به نظر متخصص من ، تناسب کامل برای سربازان قدیمی است که تجربه فرهنگ‌های مختلف و توسعه پیام‌ها و اقدامات برای متقاعد کردن آن‌ها برای حمایت از اهداف آمریکا را تجربه کرده‌اند .
مشکل کیفیت توصیف شغل نظامی و مهارت‌هایی است که هستی‌شناسی tools بر آن استوار است . بدون زمینه شغلی ، تغییرپذیری شگفت‌انگیز فرد از دست می‌رود . اما این در حقیقت کم‌ترین مربوط به مساله با ابزار جستجوی شغلی است .
با نگاهی به شغل‌های مرتبط برای ۰۳۱۱ ، پیاده‌نظام نیروهای دریایی " Occupational Occupational Military "، تقریبا ً به عنوان خط اصلی شوخی می‌خواند . هفت نفر از ۱۰ شغل اول پست‌های محافظ امنیتی بودند ؛ دو نفر دیگر نقش‌های بازرس خصوصی بودند . اما این doesnt با واقعیت این همخوانی دارد که چگونه دوست من ، با دست‌مزد بالا ، مطالبه ، و پاداش دادن به صنایع مختلف در رشته‌های مختلف از زمینه‌ها موفق می‌شوند .
با نگاه سریع به ارزش دوستانی که انتقال داده شدند , من یک مربی و مربی را برای دانشگاه آلاباما ( Roll تاید ) پیدا کردم . ) ; استخدام کنندگان برای شرکت‌های فن‌آوری صنعتی ; و فردی که در یک سال پس از یک سال در یک بندر بین‌المللی در خارج از کشور به عنوان دستیار مدیر در یک بندر بین‌المللی شناخته می‌شود و حالا کاپیتان بندر است . دو تفنگدار دریایی پس از استخدام اولین نیروی دریایی , به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در حال کاهش در ایالات‌متحده و پس از استخدام نیروی دریایی اول به وجد آمدند , زیرا آن‌ها چیزی در خدمت خود می‌دیدند که بسیار ارزشمندتر از یک توصیف شغلی است - - شخصیت رهبران .

 

 

پرسنل فعال عضو سابق اعضای خانواده مزایای مراقبت لیست پنجاه دانشگاه برتر جهان در رشته برق و الکترونیک دانلود دفترچه انتخاب رشته با آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی 96

 

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 116

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما