محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 28050

صندوق استقلال


سربازان قدیمی پیش از مسابقه اسلالوم سوپر جی دور قبل از مسابقه اسلالوم سوپر جی در حال جمع شدن در طی بازی‌های دور صندلی کهنه سربازان قدیمی است . , 6 . ( )
ادامه جدول
نوشته کارل بلیک
کارل بلیک مدیر اجرایی سربازان قدیمی فلج آمریکایی است .
مقاله اخیر در نیویورک‌تایمز , سازمان‌های خدماتی قدیمی را به عنوان مغایرت با یکدیگر و اداره امور ایثارگران , ایده‌ای که در جاه‌ای دیگر شنیده بودم , ترسیم کرد . این شکاف , و شکاف فرضی بین سازمان‌های " میراث " و آن‌هایی که نماینده نسل جوان ( پست و پست ) هستند , کوته بینانه و کاملا ً اشتباه است .
به عنوان یک فارغ‌التحصیل وست پوینت , کهنه سرباز ارتش , و عضو قدیمی سربازان قدیمی آمریکا ( pva ) , من از دست‌اول استفاده از خدمات ارائه‌شده توسط همه داروهای جدید , قدیمی و جدید از جمله pva را می‌دانم و حق کارکردن با بسیاری از آن‌ها را به مدت دو سال دارم .
درست است که سازمان‌های غیرانتفاعی بسیاری برای حمایت از کمک‌های اولیه , ارتش فعال و کهنه سربازان تشکیل شده‌اند . رهبران غیر انتفاعی غیر انتفاعی که به صورت روزانه با آن‌ها کار می‌کنیم , بر شناسایی حوزه‌های خاص خبرگی ( تخصص ) متمرکز شده‌اند .
برای مثال در pva , ما در درجه اول بر ارائه حمایت مادام العمر , برنامه‌ها و حمایت از سربازان قدیمی با آسیب نخاعی و اختلالات ( sci / d ) و مبارزه برای حقوق مدنی همه افراد دارای معلولیت متمرکز شده‌ایم . این کار یک نسل از سربازان قدیمی نیست . علاوه بر این, pva سازمان غیرانتفاعی نیست , بلکه یک سازمان غیرانتفاعی است که هیچ هزینه‌ای برای تمام سربازان قدیمی از طریق حمایت سخاوتمندانه جامعه فراهم نمی‌کند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
فصل آزاد مزایای کهنه درخواست استخدام اعضای بدن پلاک کهنه پرسنل فعال

 


مهم‌ترین پیشنهاد این مقاله این است که سازمان‌ها , به ویژه سازمان‌های " میراث " و سازمان‌های جدیدتر , با یکدیگر هم‌کاری نمی‌کنند , که نمی‌تواند بیشتر از حقیقت باشد . همکاری‌ها در همه جا در جامعه محلی هستند . برای مثال , pva در حال حاضر با سربازان قدیمی آمریکا و پروژه جنگ جوی زخمی هم‌کاری می‌کند تا برنامه رابط خدمات معلولیت را توسعه دهد. با هم‌کاری هم می ‌توان با هم هم‌کاری کرد .
هم‌کاری با va ها نیز متعدد است . در واقع , در ماه جولای سال 2011 , pva میزبان بازی‌های المپیک معلولان ملی ایالات‌متحده آمریکا در هم‌کاری با va . این بازی‌ها بزرگ‌ترین رویداد از نوع خود هستند . قدرت این بازی‌ها در رفاقت , رقابت و تجربه مشترک است که این رویداد برای بیش از ۴۰۰ سرباز قدیمی شرکت‌کننده در آن ایجاد شده‌است . سال گذشته , صندوق استقلال , معلولان و جانبازان آمریکایی ( داو ) که همگی در این مقاله ذکر شده بودند , از این رویداد حمایت مالی کردند و یا تیم یا افراد را برای شرکت در این رویداد ورزشی چند روزه اعزام کردند .
این مسیولیت پذیری است , مانند pva , برای ادامه تلاش برای ارائه بهترین خدمات ممکن . این لزوما ً به معنای ما نیست . این بدان معنی است که ما در تلاش برای تاثیرگذاری بر تغییر و انجام آن به شیوه‌ای مشارکتی , در حال نگهبانی و به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های خود هستیم .
برای بیش از ۲۰ سال , pva دست به دست برای تامین بهترین مراقبت‌های بهداشتی ممکن برای سربازان قدیمی با sci / d و همچنین برای تمام سربازان قدیمی که به دنبال خدمات هستند, می‌باشد . خدمات ما عملا ً در کنار بس‌تر شروع می‌شود زیرا ما پرسنل تمام‌وقت در مراکز و مراکز علمی / d داریم تا به سربازان قدیمی با نیازهای خاص خود کمک کنیم , و ما در کل بازسازی و توان‌بخشی خود درگیر هستیم .
علاوه بر این , ما آموزش , آموزش و تحقیق را به متخصصان بالینی va / d بالینی در سرتاسر دنیا ارایه می‌دهیم تا گزینه‌های درمان را مطلع کنیم . ما در حال کار با همتایان خود در داو و کهنه سربازان جنگ‌های خارجی , توصیه‌های بودجه‌ای و سیاستی را در مورد مراقبت‌های بهداشتی و منافع از طریق " بودجه مستقل " ارائه می‌کنیم , یک تلاش مشترک که به کنگره و va در بیش از سه دهه می‌پردازد .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
عضو سابق اعضای خانواده مزایای مراقبت تخلیه تریلر انتخاب رشته کارشناسی ٬ هوشمندانه تر اقدام کنید خرید کارت انتخاب رشته مجازی کنکور 96 و نحوه ثبت نام

 

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 122

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما