محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 27930

منافع نظامی


ایالت فلوریدا چندین مزیت کهنه را فراهم می‌کند . این صفحه آن‌ها را توضیح می‌دهد .
خانه‌های قدیمی فلوریدا
سربازان قدیمی ایالت فلوریدا
رابرت جنکینز , jr . خانه به کمک خانه , ترکیبی خاص از مسکن , خدمات حمایتی شخصی , و مراقبت‌های پزشکی تصادفی را به سربازان واجد شرایط فراهم می‌کند . سربازان قدیمی اعتراف کردند که باید یک سال قبل از پذیرش , ساکنین فلوریدا باشند و ترخیص خوبی داشته باشند . هزینه مراقبت براساس درآمد تعیین می‌شود .
خانه‌های قدیمی پرستاری فلوریدا
ایالت فلوریدا " خانه‌های سالمندان " کهنه سربازان قدیمی را در سراسر کشور اداره می‌کند . الزامات اساسی پذیرش تمام خانه‌های سالمندان در فلوریدا شامل دبی شرافتمندانه , اقامت در فلوریدا به مدت یک سال قبل از پذیرش , و صدور گواهی نیاز به مراقبت از مراقبت‌های خانگی توسط پزشک و پزشک است .
مزایای مالی کهنه‌کار فلوریدا
معافیت‌های مالیاتی املاک
سربازان قدیمی ساکن با معلولیت و ناتوانی بیش از ۹۰ درصد , می‌توانند به ارزش ارزیابی‌شده در خانه کاهش یابند . همسر جان سالم که با این کهنه سرباز ازدواج‌کرده بود نیز ممکن است مستحق این معافیت باشد .
معافیت خانه
سربازان قدیمی فلوریدا با یک دبی شرافتمندانه و ۷۰ درصد از معلولان دائمی و کاملا ً ناتوان از پرداخت مالیات بر ملک خود معاف هستند . همسران باقیمانده ممکن است واجد شرایط باشند .
سربازان قدیمی فلوریدا که فلج , همی پلژی یا دائمی هستند و باید از ویلچر استفاده کنند , بسته به درآمد , ممکن است از مالیات املاک معاف باشند .
استخدام کهنه سرباز فلوریدا برای مشاغل دولتی
ایالت فلوریدا , ایالت , و دولت‌های محلی جانبازان را با یک تخلیه شرافتمندانه , سربازان قدیمی زمان جنگ , همسران و همسران بازمانده از معلولان کاملا ً معلول در استخدام برای مشاغل دولتی ناتوان می‌کنند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
کارت شناسایی مراسم خاکسپاری متحمل خسارات عدم پرداخت کمک بلاعوض هزینه مسکن

 


فواید آموزش کهنه فلوریدا
معافیت تحصیلی
فلوریدا از تدریس در سطح مقطع لیسانس در دانشگاه‌های دولتی , کالج‌های محلی , و امکانات آموزشی و فنی برای دریافت کنندگان فلوریدا از قلب ارغوانی و دکوراسیون رزمی بیشتر چشم‌پوشی کرد .
آموزش برای کودکان قدیمی یا معلول فلوریدا
فلوریدا فرصت‌های آموزشی چهار ساله را برای کودکان و همسران وابسته به سربازان قدیمی فراهم می‌کند که از یک ناتوانی در ارتباط با خدمت و یا کسانی که به طور دائم جانبازان از نیروهای مسلح غیر مسلح هستند , فوت کرده‌اند . برای اطلاعات بیشتر , شماره‌تلفن رایگان نامیده می‌شود . کودکان وابسته به اعضای خدمت در عمل یا زندانیان جنگ نیز ممکن است واجد شرایط دریافت شهریه باشند .
مزایای تفریحی کهنه فلوریدا
پذیرش پارک ایالتی
چهل و پنج درصد تخفیف سالانه برای همه پارک‌های دولتی برای همه سربازهای قدیمی اخراج شده.
سربازان قدیمی دارای ناتوانی‌های مرتبط با خدمت و همسران یا همسر باقیمانده , یک عمر آزاد را سپری می‌کنند .
شهرستان و پارک‌های شهری
پارک‌های شهری و شهری هزینه‌های ورودی را به اعضای نظامی فعلی , شرافتمندانه یا معلول و همسرانشان را آزاد یا کاهش می‌دهند. برای جزئیات با بخش محلی یا شهرداری تماس بگیرید . مجوز شکار و ماهیگیری
شهروندان بازنشسته در فلوریدا که فعال و بازنشسته هستند , می‌توانند مجوز شکارچیان طلای نظامی را دریافت کنند . مجوز شکار , آب شیرین و ماهیگیری آب شور و انواع مجوزهای مرتبط با هزینه بسیار کم را پوشش می‌دهد .
سربازان قدیمی مرتبط با خدمت به طور دائم و کاملا ً معلول مستحق یک مجوز ۵ ساله شکار و ماهیگیری هستند .
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این برنامه‌ها از وب سایت امور ایثارگران فلوریدا بازدید کنید .
در صدر فواید خود باشید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - همه چیز را از پرداخت به بخش مراقبت‌های بهداشتی با امضای یک عضویت مجانی منع کنید , که تمام مزایا را مستقیما ً به صندوق پستی تان ارسال می‌کند , همچنین به شما دسترسی به چارت‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .

 

اعضای خدمات آزادی پایدار صندوق استقلال پرسنل فعال شرایط ادامه تحصیل در کشور آلمان - بخش اول آویژه دانش برگزار می کند : انتخاب رشته حضوری توسط اساتید مجرب دانشگاه

 

منبع

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 122

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما