محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 28027

کارت اعتباری


وزارت امور سربازان کهنه سربازان قدیمی و مزایای کهنه سرباز را ارائه می‌دهد . چه شما واجد شرایط باشید و چه همه آن‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد ، از جمله میزان ناتوانی veterans و اینکه آیا او هنوز زنده است یا خیر .
کودک کهنه‌کار و همسر پرداخت
پرداخت به کودکان و همسران سربازان یا سربازان به طور کلی تا پس از مرگ members محفوظ است .
برخی از همسران باقی مانده ممکن است واجد شرایط پرداخت ماهانه معروف به Dependency و جبران خسارت ( DIC ) باشند , اگر همسر آن‌ها در انجام‌وظیفه فعال بمیرد , پس از انجام‌وظیفه فعال در نتیجه یک ناتوانی در ارتباط با خدمات , یا بعد از آن که به طور دائم از کار افتاده و توسط the فلج شده‌است , جان سپرد .
اگر عضو خدمات پس از بازنشسته شدن از ارتش ، برای پرداخت پول به این برنامه انتخاب شود ، کودکان وابسته یا معلول ممکن است واجد شرایط دریافت پول از بازماندگان هستند .
در صورتی که عضو خدمات در هنگام انجام‌وظیفه فعال یا در وضعیت دریل کردن بمیرد ، یکی از اعضای بازمانده خانواده که توسط عضو خدمات تعیین شده‌بود ، واجد شرایط به عنوان پاداش مرگ شناخته می‌شود .
برخی از همسران بازمانده از درآمد پایین ، وابستگان یا برای همیشه ناتوان از سربازان قدیمی ممکن است واجد شرایط پرداخت غرامت به بازماندگان هستند .
فواید تحصیل فرزند و همسر کهنه‌کار
خانواده‌ها ممکن است واجد شرایط استفاده از مزایای تحصیلی کودک کهنه‌کار یا تحصیل برای همسران کهنه‌کار از طریق چندین برنامه مختلف باشند .
اعضای نظامی که واجد شرایط خاصی هستند ، که می‌توانند شامل زمان در خدمت و تمدید قرارداد خدمات باشند ، می‌توانند لایحه GI ۱۱ سپتامبر خود را به وابستگان خود منتقل کنند . این انتقال باید رسما ً انجام شود در حالی که عضو خدمات در حال انجام‌وظیفه فعال است ، اما پول می‌تواند پس از ترک ارتش مورد استفاده قرار گیرد .

 

کمک جامع گروه فرعی انجام تمرینات ترم پاییز سازمان امنیت سیستم آی تی

 


بورس فرای به همسران و فرزندان کسانی که در انجام‌وظیفه فعال هستند اجازه می‌دهد که حتی اگر رسما ً قبل از کشته شدن اعضای سرویس منتقل شود ، از بیل - ۹ / ۱۱ GI استفاده کنند .
Spouses و کودکانی از سربازان زنده , که به دلیل خدمات به طور دائمی و کاملا ً ناتوان اداره می‌شوند , از هر علت معلول شده‌اند در حالی که the به دلیل ناتوانی در ارتباط با خدمات , به عنوان برنامه کمک آموزشی Dependents ( DEA ) فوت کرده‌اند .
بسته به شرایطی که در آن یک سرباز پیر مرد ، کودکان و همسران سربازان قدیمی ممکن است برای هر دو بورسیه فرای و DEA تعیین شوند . اگر چه کودکانی که برای هر دوی آن‌ها واجد شرایط هستند ، ممکن است قادر به استفاده از هر دو برنامه سود باشند ، همسران باید انتخاب کنند که از یکی یا دیگری استفاده کنند .
بیمه سلامت خانوادگی کهنه‌کار
The برای برخی از خانواده‌های قدیمی از طریق برنامه‌ای که به نام CHAMPVA شناخته می‌شود ، بیمه سلامت خانوادگی را فراهم می‌کند .
یک خانواده می‌تواند از طریق the به این پوشش دسترسی داشته باشد ، اگر سرباز کهنه‌کار آن‌ها به طور دائم و به طور کامل معلول خدمت باشد ، در حالی که تحت این رده‌بندی قرار است در هنگام انجام‌وظیفه جان خود را از دست بدهد ، یا در خدمت فعال کشته شده‌باشد ، اما خانواده واجد شرایط پوشش Tricare نیستند .
اگر آن‌ها بخشی از کمک جامع برای برنامه Caregivers باشند ، یک خانواده ممکن است واجد شرایط CHAMPVA باشد . این برنامه ، هزینه مراقبت‌های بهداشتی اولیه را برای کار مراقبان خود پرداخت می‌کند .
برخی از کودکانی که با نقص‌های مادرزادی در جنگ ویتنام یا سرباز قدیمی جنگ کره به دنیا آمده‌اند ، یا خانواده‌هایی که در اردوگاه Lejeune ، کارولینای شمالی ، بین ۱۹۵۳ و ۱۹۸۷ مستقر شده بودند نیز ممکن است واجد شرایط پوشش خبری باشند .
Commissary ، تبادل و مزایای خرید
اگرچه همه کهنه سربازان بازنشسته از طریق فروشگاه‌های آنلاین خود به خرید و فروش می‌رسند ، اما این مزایا به خانواده‌های آن‌ها نمی‌رسد .
کهنه سربازان که به دلیل خدمت به ۱۰۰ درصد از کار افتاده و همسرانشان می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری که بر مبنای آن صادر شده ، بتوانند در بازار بورس یا انبارهای شرکت کنند . شما می‌توانید از دفتر کارت شناسایی پایگاه محلی خود دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی درخواست برای آن شناسه پیدا کنید .
کودکان بزرگ‌سال یک کهنه سرباز بدون در نظر گرفتن خدمات یا رده‌بندی veterans ، واجد شرایط خرید بر روی پایه و یا از طریق برنامه تبادل آنلاین نیستند .

 

 

وزارت دفاع منافع نظامی هزینه مسکن اعضای خدمات تکنیک هایی برای حفظ تمرکز در زمان مطالعه تغییرات مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97

 

 

منبع

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 129

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما