محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 28064

واحد پزشکی


انتظار می‌رود که مجلس این هفته در لایحه‌ای با هدف پایان دادن به جنگ سیاسی که باعث متلاشی شدن وزارت امور سربازان بازنشسته می‌شود، با بازنگری نحوه پرداخت the و منافع سربازان کهنه‌کار nations ، رای دهد .
تصویب of ۵۶۷۴ ، قانون ماموریت " ، " یک پیروزی بزرگ برای کاخ سفید در مبارزه طولانی‌مدت بر سر برنامه انتخاب است ، که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا مراقبت‌های اجتماعی را انتخاب کنند .
برای افزایش شانس خود برای عبور ، قانون ماموریت شامل گسترش منافع تحت برنامه مراقبت از خانواده برای سربازان قدیمی دوره بود . یک لایحه مجزا ، که انتظار می‌رود با قانون ماموریت همراه باشد ، مزایای نارنجی نماینده را افزایش می‌دهد و به سربازان قدیمی نیروی دریایی " دریایی آبی " نزدیک می‌شود .
هر دو مقررات نیروی دریایی آبی و حفاظت از مراقبان مدت‌ها است که توسط سازمان‌های خدمات سربازان قدیمی مورد حمایت قرار گرفته‌اند ( VSOs ) .
هفته گذشته ، رابرت Wilkie ، وزیر انجام‌وظیفه ، خواستار تصویب سریع لایحه برای جلوگیری از خروج the از برنامه انتخاب موجود در پایان ماه می شد.
Wilkie در کاخ سفید تکرار کرد که این لایحه " VA [ VA ] را به سیستم مراقبت‌های بهداشتی مدرن ، پیشرفته و یکپارچه تبدیل خواهد کرد که اطمینان حاصل خواهد کرد که سربازان ما بهترین مراقبت‌های بهداشتی را از the دریافت خواهند کرد ، چه در تاسیسات خود و چه در جامعه ."
وی افزود : " سربازان قدیمی در حال شمارش در کنگره برای تصویب این قانون اساسی از سوی روز یادبود [ ۲۸ مه ] " و فرستادن آن به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ هستند که قول داده‌است فورا ً آن را امضا کنند .

 

سطح سیستم سال عملیات توسعه داده درآمد سالانه آموزش فشرده آب آشامیدنی

 


Infighting سیاسی ، VA پست را خالی می‌کند.
جایگاه Wilkies به عنوان سرپرست اجرایی the ، به خودی خود ، حاکی از بی‌نظمی و بدگویی از ماموریت اصلی ۳۶۰۰۰۰ تن از کارکنان آن در تامین مراقبت‌های بهداشتی سالانه به نه میلیون سرباز قدیمی است .
the علاوه بر فقدان یک منشی دائمی ، the تا سه‌شنبه در پست‌های حساس معاون وزیر فواید و معاون بهداشت جای خالی داشت . در روز سه‌شنبه ، VA اعلام کرد که پاول لاورنس ، کاپیتان سابق ارتش و معاون رئیس Associates Kaiser ، پست معاون را برای منافع به دست آورده‌است .
دکتر دیوید Shulkin معاون رئیس‌جمهور قبل از تبدیل شدن به منشی و در نهایت تنها holdover از دولت اوباما در کابینه Trumps بود .
Shulkin در ابتدا تحسین را به دست آورد ، اما در نهایت قربانی شد به اتهاماتی که او گسترش برنامه انتخاب را کاهش داد ، علاوه بر دو گزارش کوبنده به جانشینی سریع از دفتر بازرس کل VA .
Shulkin طرفدار توسعه و توسعه انتخاب بود در حالی که قول داد که " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی VA یکی از نگرانی‌های اصلی VSOs " در ساعت من اتفاق نخواهد افتاد " .
سپس یک گزارش IG در مورد هزینه‌های سفر ژوئیه گذشته به اروپا و یک گزارش IG دوم که نشان‌دهنده ادامه مشکلات در مرکز پزشکی واشنگتن دی سی است ، منتشر شد .
Shulkin در ابتدا اتهامات مربوط به هزینه‌های خود را تکذیب کرد، اما پس از آن موافقت کرد که دولت را بابت بلیط هواپیمای wifes بازپرداخت کند . او همچنین با اتهاماتی مبنی بر اینکه تضعیف شده‌است - - - " خرابکاری " کلمه او بود - - به وسیله گماشتگان سیاسی در کاخ سفید و در the در مورد برنامه انتخاب .
در ماه مارس ، Shulkin یا اخراج شد یا استعفا داد . ( کاخ سفید اعلام کرد که استعفا داده‌است ؛ او گفت که او اخراج شده‌است ) در حالی که ترامپ یک جایگزین را در نظر گرفته و به عنوان منشی پرسنل و آمادگی به عنوان منشی منصوب شد .
ترامپ بار دیگر با انتخاب پزشک شخصی خود و رئیس واحد پزشکی کاخ سفید ، دریادار Ronny جکسون ، به عنوان منشی جدید غافلگیر شد .

 

 

کارت اعتباری سیستم آی تی وزارت دفاع منافع نظامی آیین نامه امتحانات ابتدایی و دوره متوسطه اول شرایط ارائه خوابگاه دانشگاه های سراسری در سال 96

 

منبع

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 126

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما