محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 27376

ترک ارتش


مشروب می‌خوری ? آیا کسی در خانواده شماست ?
سربازان قدیمی و اعضای خانواده آن‌ها هنگام بازگشت یا ترک ارتش با تغییرات زیادی مواجه هستند . بسیاری از این تغییرات می‌توانند چالش‌هایی را مطرح کنند که منجر به سو استفاده از الکل می‌شوند .
جری , یک کهنه سرباز نیروی دریایی که چهار سال در ویتنام خدمت کرد, گفت : " من پیش از این که به خدمت برسم , یک مشکل داشتم , اما وقتی بیرون آمدم , دراماتیک بود . " او به خانه آمد و نامزد خود شد و یک سال بعد با زن دیگری ازدواج کرد . گرچه شکست ازدواجش به خاطر ترکیبی از چیزهای زیادی بود , سو استفاده از الکل جری بخشی از مشکل بود . او گفت : " نوشیدن یک عامل در توانایی من برای داشتن رابطه شخصی نزدیک بود . "

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
گشت بزرگراه کارت سبز اطلاعات تماس عناوین نظامی سرمایه گذار میلیون دلار

 


تشخیص مشکل نوشیدن همیشه آسان نیست . مصرف کنندگان الکل گاهی اوقات به آن فکر می‌کنند . عادات ناسالم و ناسالم می‌توانند شامل نوشیدن هر روز یا نوشیدن زیاد در یک زمان باشند . این عادت‌ها می‌توانند منجر به روابط سخت یا نابود شده , از دست دادن کار , مشکل حفظ شغل و مشکل پایان دادن به آنچه که شروع می‌کنید , باشد . برخی افرادی که با الکل مبارزه می‌کنند نیز مشکلات حقوقی مانند دستگیری‌های مست را دارند .
ریچارد الیزابت گیفورد , یک روانشناس و روانشناس , گفت : " اگر شما یک خانواده دارید , مصرف الکل می‌تواند تاثیر عمیقی بر نقش آن به عنوان پدر و مادر داشته باشد . " او هماهنگ‌کننده بالینی ابتکار تحقیقات ارتقای کیفیت برای اختلالات مصرف مواد ( کف صابون ) در دپارتمان آموزش بهداشت جانبازان , دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد و دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد , کالیفرنیا می‌باشد .
گیفورد گفت : " تجربه بازگشت اغلب انتقال مجدد به نقش خانوادگی آن‌ها را تجربه می‌کند . " افزون بر آن , آن‌ها می‌توانند با درد مزمن , اختلال استرس پس از ضربه , آسیب مغزی و یا فشار مزمن که در خارج از کشور تجربه کرده‌اند , بازگردند . زمانی که مصرف الکل را به مسائل دیگر اضافه می‌کنید , این مشکلات بزرگ می‌شوند . "
هوشیار
وقتی دکترها به جری گفتند که " بیش از شش ماه طول نخواهد کشید " اگر او به نوشیدن ادامه دهد , تصمیم گرفت کناره‌گیری کند . پس از تکمیل درمان کوتاه‌مدت با va , جری در حال حاضر در یک برنامه درمانی بلند مدت و برنامه مسکن موقت برای مردان بی‌خانمان است . از اکتبر تا به حال هوشیار بوده‌است .
جری گفت : " بسیاری از افراد اینجا کهنه هستند , بنابراین آن‌ها می‌دانند که از کجا می‌آیند . " رفاقت بزرگ است . "
تست‌های غربالگری در دسترس من هستند . یک ابزار غربالگری چهار سوالی می‌تواند در کم‌تر از یک دقیقه به شما پاسخ دهد . یک پرسشنامه کمی طولانی‌تر برای سو استفاده از الکل و مواد دیگر مانند تجویز و داروهای غیرقانونی . تمام پاسخ‌ها محرمانه باقی می‌ماند . شما تنها کسی هستید که می‌تواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد. هیچ‌کس نمی‌تواند آن را ببیند .
تنها نروید
گیفورد گفت : " منابع زیادی در کار سربازان قدیمی وجود دارد که از الکل سواستفاده می‌کنند و منابع بیشتری برای افراد حاضر در درمان این کهنه سرباز وجود خواهد داشت . " برای مثال یک دوره آنلاین در دسترس اعضای خانواده و همسران جانبازان با کف صابون وجود خواهد داشت . این درس نحوه مقابله , دوری و ایمن ماندن را پوشش خواهد داد . همچنین به این کهنه سرباز کمک می‌کند که به درمان و رسیدگی به مسائل مربوط بپردازد .
مطالعه سربازان ارتش سه تا چهار ماه پس از بازگشت از استقرار به عراق نشان داد که ۸۷ درصد معیارهای مورد سو مصرف الکل را احراز کرده‌اند و خطر بروز رفتارهای مضر مرتبط , مانند نوشیدن و رانندگی و استفاده از داروهای غیرقانونی را افزایش داده‌اند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
وزیر دفاع واحد پزشکی آب آشامیدنی کارت اعتباری اخذ پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اروپا و امریکا جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون كارشناسی ارشد سال 97

 

 

منبع

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 124

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما