محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 27363

میلیون دلار


واشنگتن
این پیشنهاد که در روز دوشنبه منتشر شد , برای بودجه‌ای که برای سال مالی جاری کنگره برای تصویب آن در نظر گرفته شده‌است , به مبلغ 1 / 5 میلیارد دلار درخواست بودجه مالی می‌کند . تاکید بر مراقبت‌های بهداشت روانی , فن‌آوری اطلاعات , دسترسی به مراقبت‌های پزشکی بخش خصوصی و تلاش‌ها برای توقف ضایعات , کلاهبرداری و سو استفاده .
دیوید مک گری , دبیر امور خارجه آمریکا , در بیانیه‌ای مکتوب گفت : " بودجه دولتی منعکس‌کننده تعهد قوی رئیس‌جمهور برای ارائه خدمات و مزایایی است که سربازان قدیمی کشورمان به دست آورده‌اند . "
پیشنهاد بودجه ترامپ , مروری بر اولویت‌های دولت , در روز دوشنبه با کنگره مشترک بود . انتظار می‌رود که به سوالات مربوط به درخواست پنجشنبه صبح در حین رسیدگی به کمیته امور سربازان قدیمی پاسخ دهد .
در حالیکه این طرح شامل یک افزایش کلی برای va است , شامل ایده‌هایی برای کاهش میلیون ‌ها دلار از برنامه‌های خاص می‌شود . براساس سند بودجه , از پس‌انداز برای اجرای اصلاحات مورد انتظار برای برنامه انتخاب و انتخاب استفاده می‌شود که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا مراقبت‌های پزشکی را در بخش خصوصی دریافت کنند .

 

روان گردان خبر غم انگیز مرد مسلح مرخص شده بستن شکاف وزیر دفاع

 


کاخ سفید دوباره پیشنهاد بحث‌برانگیز برای کاهش هزینه برای تمام سربازان قدیمی که غرامت ناتوانی دریافت می‌کنند ارائه می‌دهد . این عمل تا سال پیش استاندارد بوده و تلاش‌های فراوانی برای بازگرداندن آن صورت‌گرفته است .
این یک ایده منفور در میان سازمان‌های خدماتی قدیمی است که نمی‌خواهند شاهد کاهش مزایای سربازان قدیمی باشند , اما کاخ سفید استدلال می‌کند که این پایین - پایین تاثیر ناچیزی بر سربازان قدیمی دارد . سند بودجه برآورد کرد که این تغییر برای هر کهنه سرباز حدود 5 / 1 دلار در سال هزینه خواهد داشت و در طی چند سال آینده , مبلغ 1 / 5 میلیون دلار صرفه‌جویی خواهد کرد .
طرح پیشنهادی کولا نشان می‌دهد که " تا حدی هزینه‌های جایگزین برنامه انتخاب و انتخاب شود " . قانون گذاران در حال مذاکره در حال مذاکره برای بازبینی برنامه پس از درگیری‌های داخلی در اواخر سال گذشته هستند .
این بودجه همچنین بودجه‌ای را برای سربازان قدیمی برای آموزش پرواز در مدارس دولتی پیشنهاد می‌کند . در اواخر سال گذشته , سازمان‌های قدیمی قدیمی نگرانی‌هایی را نسبت به قانون گذاران ابراز داشتند مبنی بر اینکه برخی برنامه‌های پرواز موجب هدف قرار دادن گیرنده‌های آی اس آی و جلوگیری از آن‌ها شده‌است .
طرح بودجه ترامپ برای هر یک از دانش آموزانی که در یک برنامه پرواز شرکت می‌کنند , 40 میلیون دلار هزینه دارد . انتظار می‌رود در طی چند سال آینده بیش از ۱ میلیارد دلار صرفه‌جویی کند .
سایر اقدامات صرفه‌جویی در هزینه شامل ساده کردن محاسبات ارزش خالص سربازان قدیمی و افزایش آستانه برای انجام معاینات پزشکی هنگام تعیین شایستگی یک سرباز برای جبران خسارت هستند . این سند ایالات‌متحده آمریکا را به صورت غیرضروری انجام داده‌است . این پیشنهادها تا ده میلیارد دلار در دهه آینده ذخیره خواهند شد .
این بودجه همچنین تغییراتی در برنامه توان‌بخشی و آموزش شغلی و حرفه‌ای ایجاد می‌کند . این طرح مزایای بازنشستگی را تا ۶ ماه تمدید می‌کند و به دولت‌ها نیاز دارد تا میزان شهریه پایینی را به سربازان قدیمی دانش آموزان ارائه دهند . این تغییرات منجر به افزایش هزینه‌ها و هزینه‌های مالی در سال مالی جاری به میزان 26 / 26 میلیون دلار خواهد شد , اما منجر به‌صرفه جویی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار توسط دولت شد .
بودجه و بودجه ترامپ شامل ۱۹۰ میلیون دلار برای مراقبت‌های بهداشتی مربوط به جنس برای زنان , 1 / 6 میلیون دلار برای منافع مراقبان , 1 / 6 میلیون دلار برای دفتر بازرس کل جهت افزایش تلاش‌های نظارت و نیم میلیون دلار برای تحقیقات پزشکی و اعضای مصنوعی می‌باشد . برنامه‌هایی که افراد بی‌خانمان و در معرض خطر را هدف قرار می‌دهند یک میلیارد دلار خواهد بود .

 

واحد پزشکی آب آشامیدنی کارت اعتباری سیستم آی تی لیست پنجاه دانشگاه برتر جهان در رشته روانشناسی با شرایط رشته های تعهد دار در دانشگاه علوم پزشکی آشنا شوید

 

 

منبع

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 127

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما