محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 27368

شغلی نظامی


توسط کیت ویلسون ، مدیر خدمات آموزشی VA
بخش زیر بخشی از یک وبلاگ اخیر توسط کیث ویلسون ، مدیر اداره خدمات آموزش سربازان قدیمی است . آقای ویلسون در پست اصلی خود شش سوال را پیشنهاد می‌کند که یک دانش‌آموز باید قبل از انتخاب یک مدرسه پاسخ داده باشد . من این سه سوال اول را در اینجا ذکر کرده‌ام . من پیشنهاد می‌کنم که از وبلاگ vantage پوینت بازدید کنید تا کل پست خود را بخوانید .
در زیر برخی سوالات برای فکر کردن در مورد زمانی که شروع به بررسی مدارس می‌کنید آورده شده‌است .
سوال ۱ : آیا میدان حرفه‌ای من به درجه‌ای از دانشگاه یا کالج که در حال بررسی آن هستم احترام می‌گذارد ؟

 

 

سال اضافی جرایم تجاوز پزشک خصوصی انجام وظیفه شدت قوانین ترک ارتش

 


درس‌های زندگی یاد گرفته در حین رفتن به کالج ارزشمند است ، اما اگر به استخدام منجر نشود چه سودی دارد ؟ کارفرمایان ایده خوبی دارند که در آن دانشگاه‌ها و دانشگاه‌ها در زمینه حرفه‌ای خود تبحر دارند و این کار را نمی‌کنند . بنابراین انتخاب مدرسه مناسب برای نظم خاص تان حیاتی است .
یکی از چیزهایی که کارفرما به آن نگاه می‌کند نوعی of است که مدرسه برگزار می‌کند . هدف اعتبارگذاری این است که اطمینان حاصل شود که آموزش ارایه‌شده توسط موسسات آموزش عالی سطح قابل قبولی از کیفیت را برآورده می‌کند . وزارت آموزش و پرورش آمریکا یک پایگاه اطلاعاتی از موسسات دانشگاهی معتبر و برنامه‌هایی که می‌توانید بررسی کنید را حفظ می‌کند .
یک راه دیگر برای تعیین احترام و احترام یک مدرک ، بررسی رده‌بندی ملی این مدرسه و برنامه‌ای است که در حال بررسی آن هستید . اخبار آمریکا و نیوز آو د ورلد که یکی از منابع رتبه‌بندی و رتبه‌بندی برنامه است می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام مدرسه نمره را می‌گیرد .
سوال ۲ : مدرسه از سربازان قدیمی پشتیبانی می‌کند ؟ آیا برنامه حمایت ویژه‌ای برای سربازان قدیمی دارد ؟
بسیاری از مدارس ادعا می‌کنند که " دوستانه نظامی " یا " دوستانه " هستند و فراتر از تبلیغات پر زرق و برق نگاه می‌کنند . تحت هیچ شرایطی ، هرگز نباید تحت فشار ، اجباری ، گمراه شده ، یا در غیر این صورت مجبور به شرکت در یک مدرسه شوید . اگر شما احساس می‌کنید که هستید ، می‌خواهیم در مورد آن بدانیم . شما می‌توانید نگرانی‌های خود را با تماس با آژانس دولتی your ( SAA ) به ما بگویید . saas کارمندانی هستند که در این مسائل VA را نشان می‌دهند و شما می‌توانید اطلاعات تماس آن‌ها را در اینجا پیدا کنید .
شورای آموزش و پرورش آمریکا توصیه‌هایی را برای مدارس ارائه کرده‌است تا به سربازان قدیمی خدمت کند . درباره این نکات از مدارس آینده خود بپرسید :
انتقال اعتبارات از مدارس دیگر یا آموزش نظامی . مدرسه شما باید گذشته شما را به رسمیت بشناسد و اعتبار قبلی را منتقل کند .
پشتیبانی از جامعه اطراف . به دنبال دستیابی به سلامت روان و پشتیبانی پزشکی و نیز حمایت از جامعه به طور کلی و مشارکت با سازمان‌های خدماتی یا برنامه‌های آموزشی باشید .
یک صدای قوی و کهنه‌کار . یک اداره که به آن گوش می‌دهد و شامل سربازان قدیمی در برنامه‌های کهنه‌کار است ، بهتر به شما خدمت خواهد کرد .
نقاط ویژه تماس . افرادی که به طور خاص به سربازان قدیمی کمک می‌کنند می‌توانند از طریق نوار قرمز و بوروکراسی پاره شوند .
حضور وب قوی . منطقه‌ای از وب سایت مدرسه فقط برای سربازان قدیمی به شما این امکان را می‌دهد که در مورد مسائل مهم برای شما اطلاعات بهتری داشته باشید .
گزینه‌های مربوط به مسکن : سربازان قدیمی دانش‌آموز ممکن است ترجیح دهند با همسالان خود زندگی کنند و نباید در خوابگاه‌ها با دانش آموزان به میزان قابل‌توجهی کوچک‌تر از آن‌ها قرار داده شوند . سوال ۳ : آیا من برای آموزش نظامی خود اعتبار می‌گیرم ؟
سیاست‌های مربوط به اعتبار برای تجربه نظامی از سوی مدرسه متفاوت است . برخی از کالج‌ها اعتبار دوره‌های آموزشی نظامی را دریافت خواهند کرد ، اما نه برای تخصص‌های شغلی نظامی . از مدرسه تان بپرسید که آیا آن‌ها از راهنمای ACE پیروی می‌کنند تا درک کنند که آموزش نظامی چگونه برابر با اعتبار است.
مقاله کامل اقای ویلسون را در vantage پوینت مطالعه کنید .
موضوعات مرتبط
GI بیل Veteran از مزیت نظامی مزیت نظامی
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

میلیون دلار وزیر دفاع واحد پزشکی آب آشامیدنی انواع بورسیه تحصیلی در خارج از کشور معرفی رشته کامپیوتر بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

منبع

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 130

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما