محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 27364

لغو کامل


کنگره برای حمایت از دریافت کنندگان مزایای بازنشستگی که از نظر پزشکی بازنشسته و از بازماندگان نجات‌یافته است, تنها چند هفته پیش برای بازنشستگان نظامی " عصر کار " موافقت کرد .
برق سریع " کولا " که بخشی از بودجه عظیم " اومنیبوس لابوراتوریوم " است , هنوز بسیاری از بازنشستگان نظامی را تحت شرایط پیری با نرخ تورم سالانه که یک درصد کم‌تر از نرخ تورم سالانه است , ترک می‌کند .
منتقدان ادعا می‌کنند که این ثابت همچنین باعث ایجاد اختلاف در حفاظت کولا بین گروه‌های جداگانه از بازنشستگان معلولان می‌شود . این امر بازنشستگان را با شرایطی که در خدمت تشخیص داده می‌شود , تحت‌تاثیر قرار نخواهد داد , حتی اگر درجه‌بندی به همان اندازه برای کسانی که با سابقه خدمت یا سال‌ها خدمت کرده باشند پایین باشد . برای هر کسی که از نظر پزشکی بازنشسته است , بازسازی کامل شده‌است .

 

متخصص ارتباطات شرایط پزشکی امنیت اجتماعی سطح هزینه امور ایثارگران قطع بدهی

 

 


cap برای بازنشستگان زیر نظر باقی می‌ماند که درجه‌بندی ناتوانی مرتبط با خدمت بعدا ً از دپارتمان امور ایثارگران ( va ) انجام می‌شود . بازنشستگان از کار افتاده مجاز به دریافت حق بیمه کامل برای جبران خسارت ادامه خواهند داد , اما در هر پولی که از بازنشستگان خارج می‌شود پرداخت می‌شود. [ تنها در دهه گذشته , کنگره ممنوعیت طولانی‌مدت " دریافت همزمان " هر دو پرداخت را برای بسیاری از بازنشستگان از کار انداخته بود . ]
مایکل پارکر , بازنشسته ارتش , که طرفدار بازنشستگان از کار افتاده بود , گفت که اختلاف کولا از ثابت سریع در لایحه اومنیبوس " بی‌عدالتی بزرگ " ایجاد خواهد کرد . او چند مثال داد .
پارکر توضیح داد : " یک فصل کاملا ً قابل استخدام در مورد ناتوانی یک بازنشسته از کارافتادگی ثبت‌شده توسط dod است که زمانی رخ می‌دهد که یک شرط شناسایی شود اما غیرقابل بازگشت نباشد . "
با این حال , یک بازنشسته که یک بازنشسته اهل خدمت است , حتی اگر ۳۸ درصد از کار افتاده باشد , هزینه بازنشستگی بازنشسته را خواهد دید .
پارکر گفت : " به عنوان مثال , اگر در یک تصادف اتومبیل فلج شده باشد , یک بازنشسته که ناتوانی بسیار زیادی در بازنشستگی داشته باشد .
قانون گذاران با نفوذ , که از سوی انجمن‌های نظامی و گروه‌های سربازان قدیمی مورد تاکید قرار گرفته‌اند , هنوز وعده می‌دهند که برای همه بازنشستگان پیش از شروع به دو سال دیگر , cap را عقب برانند . هنوز باید مشخص شود که آیا تعمیر سریع برای محافظت از پزشکی از نظر پزشکی از آن بادبان‌ها جلوگیری می‌کند یا خیر.
موانع لغو کامل شامل حمایت از کلاه کولا از وزیر دفاع چاک هگل , روسای ستاد مشترک , پل پاول رایان ( آر . تی . رئیس کمیته بودجه مجلس , و نمایندگان رده پایین هر دو حزب که شاهد بازگرداندن این تریم به بازنشستگی نظامی هستند , کم‌تر از دیگر بودجه نیازمند برنامه‌های مدرن‌سازی سلاح , اجتناب از مالیات‌های بالاتر بر ثروتمندان , یا حفاظت از دیگر برنامه‌های استحقاقی و کمک‌های فدرال برای جوانان , فقرا و سالمندان است.
اختلاف تلخ میان جمهوری خواهان و دموکرات‌ها نیز به احتمال زیاد بر سر چگونگی پرداخت کامل سرپوش جامع کولا به سر می‌برد . هزینه امداد و نجات برای بازنشستگان از نظر پزشکی بازنشسته و نجات یافتگان به بیش از ۸۰۰ میلیون دلار می‌رسد . یک عضو کمیته تخصیص بودجه گفت که مذاکره کنندگان مجلس سنا در مورد لایحه اومنیبوس در مورد یافتن آفست ها برای کسانی که پس‌انداز خود را از دست داده‌اند نگران نیستند , زیرا هیچ یک از دلارهای بازنشستگی پیش از عید پاک پس‌انداز نمی‌شود .
اما لغو کامل برای حفاظت از همه بازنشستگان از نظر بودجه‌ای یک میلیارد دلار دیگر را از معامله بودجه دو حزبی که ماه گذشته بین رایان و پتی موری ( د - شستن ) اتفاق افتاد , برش خواهد کرد . رئیس کمیته بودجه سنا . این دلار باید با افزایش مالیات‌ها و یا ترکیب مالیات‌ها جبران شود . آیا اعضای کافی کنگره با چنین توافقی موافقند یا اکثریت در سکوت با رایان مواجه هستند که بازنشستگی نظامی که در دوره‌ای قبل طراحی‌شده , بیش از حد بخشنده و پرهزینه است ?

 

فشار خون شغلی نظامی ترک ارتش میلیون دلار از سهمیه ها در کنکور ۹۶ چه می دانید تاثیر سهمیه 5% ایثارگران در شهریه و انتخاب رشته کنکور سراسری

 

منبع

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 135

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما