محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 27374

قطع بدهی


اعضای نظامی , بازنشستگان و سربازان قدیمی دلایل بیشتری برای محتاط بودن سیاستمداران دارند که می‌گویند اولویت ارشد آن‌ها کاهش هزینه‌های فدرال است .
دفتر بودجه کنگره در روز چهارشنبه گزارشی از بیش از ۴۰۰ گزینه برای کاهش کسری بودجه منتشر کرد . این یک محصول به موقع است زیرا شرکت کنندگان در کنفرانس تلاش می‌کنند تا اواسط دسامبر یک قرارداد جدید قطع بدهی برای جایگزینی کاهش بودجه خودکار ترسیب , مذاکره کنند .
بیش از چند مورد از گزینه‌های cbo ایده‌های جدیدی هستند که جبران خسارت را برای اقشار مختلف کهنه سربازان یا افزایش هزینه حقوق بازنشستگان نظامی ارائه می‌دهند .
با منصفانه بودن , cbo از سربازان قدیمی استفاده نمی‌کند . در این گزارش گزینه‌هایی وجود دارد که بسیاری از بخش‌های جامعه به پرداخت‌های فدرال وابسته هستند , از دریافت کنندگان امنیت اجتماعی گرفته تا تولیدکنندگان مواد مخدر .
اما برای انتخاب برنامه‌های کهنه سربازان , cbo اشاره می‌کند که قانون گذاران برای کاهش هزینه‌ها ممکن است متقاعد کننده باشند تا به بحران بدهی کشور کمک کنند .
در اینجا برخی از این ایده‌ها آورده شده‌است :

 

جرم جنگی آمادگی جسمانی خودکشی سربازان آمادگی جسمانی مراسم تدفین فشار خون

 

 


با افزایش حقوق نظامی cap , کنگره با افزایش حقوق اساسی موافقت کرد که میانگین نیم درصد بالای رشد دست‌مزد بخش خصوصی را افزایش می‌دهد . با لغو این دوره , ارتش توانست 33 / 4 میلیارد دلار صرفه‌جویی کند . سی . cbo تنها تاثیر اندکی بر حفظ نیرو دارد .
شواهد به نفع این حرکت , داده‌هایی هستند که در حال حاضر خسارت نقدی اعضای ثبت‌نام‌شده را نشان می‌دهند , در حال حاضر بیش از 90 / 99 درصد از همتایان غیرنظامی , و بالاتر از هدف واحد دفاع از پرداخت خدمات پیش از 90 / 95 درصد از غیرنظامیان در عصر مشابه و پیشینه تحصیلی . cbo می‌گوید که جبران خدمت بیش از ۷۵ درصد از همتایان بخش خصوصی است .
cbo می‌گوید : موردی که علیه افزایش مالیات‌ها وجود دارد این است که اهداف جذب و نگهداری می‌تواند به خطر بیافتد و افزایش تعداد اعضای دیگر جبران خسارت نظامی از جمله حقوق بازنشستگی را کاهش دهد .
هزینه‌های کمرشکن - cbo دو گزینه را در اختیار بازنشستگان نظامی قرار می‌دهد تا برای مراقبت‌های بهداشتی بیشتر پرداخت کنند . یکی از آن‌ها این است که کاربران - - بازنشستگان , همسران و بازماندگان دوران بازنشستگی - - و سن - - - - - اولین دلار هزینه‌هایی را که بیمه مراقبت‌های پزشکی تحت پوشش بیمه قرار نداده اند , داشته باشند . cbo می‌گوید که این امر هزینه کاهش هزینه‌ها را به مبلغ 1 / 5 میلیارد دلار از 000 / 5 میلیارد دلار به ۱ میلیارد دلار کاهش می‌دهد .
مشکل این است که در حال حاضر امکان مراقبت پیشگیرانه مورد نیاز یا مدیریت شرایط مزمن آن‌ها وجود ندارد .
گزینه دوم " سن کار " بازنشستگان و خانواده‌هایی را هدف قرار می‌دهد که با بالا بردن هزینه‌ها , پرداخت بدهی و هم‌کاری در ترکیب پیچیده‌ای که در اینجا توضیح داده می‌شود پرداخت می‌کنند . با توجه به جزئیات نهایی , تغییرات اولیه برای بازنشستگان ممکن است با بسته به جزئیات نهایی , از 1 / 1 میلیارد دلار به ۱۳۶ میلیارد دلار کمک کند .
رسید هم‌زمان , بازنشستگان نظامی که خسارت معاف از مالیات از بخش امور سربازان قدیمی ( va ) برای ناتوانی‌های مربوط به خدمت دریافت می‌کردند , با مبلغی برابر کاهش یافتند . کنگره این ممنوعیت را در " " دریافت همزمان " طی چند سال برای بازنشستگان با نرخ معلولیت " % " یا بالاتر تغییر داد . در نتیجه , در سال گذشته چند تن از بازنشستگان در طی دریافت همزمان دریافت کنندگان به مبلغ 1 / 4 میلیارد دلار دریافت کردند .
cbo می‌گوید که لغو این ممنوعیت , بسیاری از بازنشستگان را به جستجوی یک نرخ معلولیت و ناتوانی تشویق کرده‌است . یافته‌ها : نتایج نشان داد که بین دو گروه تفاوت معنی‌داری وجود دارد . از سوی دیگر , این نسبت بازنشستگان در طول عمر بازنشستگان از ۷۵ درصد افزایش داشته‌است .
cbo می‌گوید : " آن‌ها هنوز پس از پرداخت مالیات بیشتری نسبت به بازنشستگان که معلول نیستند دریافت خواهند کرد . "

 

شغلی نظامی ترک ارتش میلیون دلار وزیر دفاع آدرس و تلفن مدارس مناطق تهران معرفی رشته عکاسی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

منبع

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 115

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما