محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 22
  • بازدید کل : 28057

ممنوعیت دریافت


اعضای ارتش ، بازنشستگان و سربازان قدیمی چند دلیل دیگر دارند که نسبت به سیاستمدارانی که اولویت اصلی آن‌ها کاهش هزینه‌های فدرال است ، محتاط باشند .
دفتر بودجه کنگره در روز چهارشنبه گزارشی از بیش از ۱۰۰ گزینه برای کاهش کسری بودجه منتشر کرد . شرکت کنندگان در شرکت کنندگان در کنفرانس مجلس و مجلس سنا در تلاش برای مذاکره تا اواسط دسامبر برای مذاکره با کاهش بدهی‌های جدید برای جایگزینی کسری بودجه خود تلاش می‌کنند .
بیش از چند مورد از گزینه‌های CBO ، ایده‌های جدیدی هستند که جبران خسارات کاران بازنشسته یا افزایش هزینه‌های بازنشستگان را برای بازنشستگان نظامی افزایش می‌دهند ، در حالی که دولت بسیار بخشنده است .
منصفانه بودن ، CBO ها از سربازان قدیمی در اینجا singling . گزینه‌هایی هم در این گزارش وجود دارد که بخش‌های زیادی از جامعه وابسته به پرداخت‌های فدرال ، از دریافت کنندگان امنیت اجتماعی گرفته تا تولید کنندگان مواد مخدر را تشکیل می‌دهند.
اما برای انتخاب برنامه‌های کهنه سربازان ، CBO اشاره می‌کند که قانونگذاران مصمم هستند هزینه‌ها را کاهش دهند ، اگر قانع‌کننده نباشند ، تا به بحران بدهی nations کمک کنند .
اینها برخی از این ایده‌ها هستند :
از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ ، کنگره افزایش حقوق پایه را تصویب کرد که میانگین یک درصد از رشد درآمد بخش خصوصی را به طور متوسط مشخص کرد . ارتش می‌تواند ۲۵ میلیارد دلار از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۲۳ از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۲۳ در هر سال ذخیره کند . ۵ درصد زیر رشد حقوق مدنی . CBO پیش‌بینی می‌کند که تاثیر اندکی بر حفظ نیرو دارد .

 

حقوق بازنشستگی ترک الکل مسائل کهنه رئیس کمیته مدرن سازی شمار سربازان

 


شواهدی در حمایت از این حرکت داده‌ها نشان می‌دهند که غرامت نقدی برای اعضای داوطلب در حال حاضر بیشتر از دستمزدها مربوط به ۹۰ درصد همتایان نظامی است، و همچنین هدف دفاع از خدمت ، پرداخت ۷۰ درصد غیر نظامی از سن و سابقه آموزشی مشابه است . CBO می‌گوید که غرامت مربوط به افسر از ۸۶ درصد همتایان بخش خصوصی فراتر رفته‌است .
با این وجود CBO می‌گوید که موارد مطرح‌شده در برابر سرپوش پوششی این است که جذب و حفظ اهداف حفظ و نگهداری می‌تواند به خطر بیافتد ، و همچنین افزایش حقوق نیز عوامل دیگری از غرامت نظامی از جمله annuities بازنشستگی را کاهش می‌دهد .
بالا آوردن TRICARE فی - CBO دو گزینه برای بازنشستگان نظامی برای پرداخت هزینه‌های بهداشت بیشتر شناور می‌کند . یکی از آن‌ها داشتن مصرف کنندگان برای زندگی - - بازنشستگان ، همسران و بازماندگان در سن ۶۵ سال و بالاتر - - ۵۵۰ دلار از هزینه‌هایی است که بیمه مراقبت‌های پزشکی و سپس ۵۰ درصد از ۴۹۵۰ دلار بعدی را پرداخت نمی‌کنند . CBO می‌گوید این کار هزینه‌های TRICARE را تا ۳۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۳ کاهش می‌دهد اما دلارهای بیمه مراقبت‌های پزشکی را در پی خدمات بهداشتی کمتری در پی دارد .
عیب این است که برخی از کاربران tlf ممکن است به دنبال مراقبت پیشگیرانه و یا مدیریت شرایط مزمن خود به همان اندازه که در حال حاضر هستند ، نباشند .
گزینه دوم " سن کار " بازنشستگان و خانواده‌هایی است که با افزایش هزینه‌ها ، deductibles و همکاران در ترکیب پیچیده‌ای که برای توصیف اینجا بسیار دقیق است ، ثبت‌نام کرده‌اند . تغییرات برای بازنشستگان می‌تواند از ۲ میلیارد دلار تا ۱۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۳ بسته به جزئیات نهایی صرفه‌جویی کند .
رسید همزمان - تا سال ۲۰۰۳ ، بازنشستگان نظامی که غرامت بدون مالیات را از اداره امور کهنه سربازان دریافت کردند ، حقوق بازنشستگی را به مقدار مساوی کاهش دادند . کنگره این ممنوعیت را در " دریافت همزمان " طی چندین سال برای بازنشستگان با نرخ معلولیت ۵۰ درصد یا بالاتر تغییر داد . در نتیجه ، سال گذشته ۴۲۰ نفر از بازنشستگان ۷ میلیارد دلار در پرداخت‌های همزمان دریافت کردند .
CBO پیشنهاد می‌دهد که لغو این ممنوعیت ، بسیاری از بازنشستگان دیگر را تشویق می‌کند که به دنبال یک درجه‌بندی معلولیت می‌گردند . در سال ۲۰۰۵ ، تنها ۳۳ درصد از کسانی که به مدت ۲۰ سال خدمت کرده بودند حقوق مربوط به معلولیت را دریافت کردند . تا سال ۲۰۱۲ ، نسبت بازنشستگان طول عمر به ۴۵ درصد صعود کرده‌است .
CBO می‌گوید ۱۰۸ میلیارد دلار می‌تواند از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۲۳ ذخیره‌شده در صورتی که ممنوعیت دریافت همزمان برای بازنشستگان فعلی و آتی بازیابی شود . او خاطرنشان کرد : " آن‌ها همچنان بعد از پرداخت مالیات ، نسبت به بازنشستگان که معلول نیستند ، بالاتری دریافت خواهند کرد . "

 

 

اظهار نظر لغو کامل قطع بدهی فشار خون تکنیک های تست زنی در کنکور ۹۶ ثبت نام و دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 96

 

 

منبع

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 126

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما