محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 32
  • بازدید کل : 27369

اظهار نظر


دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در کمیته خدمات مسلح سنا روز سه‌شنبه قول دادند که با سرعت غیر معمول لایحه‌ای را برای بازگرداندن کلاه بر هزینه هزینه برای بازنشستگان نظامی زیر ۶۲ سال پیش از اینکه بتواند حقوق بازنشستگی بازنشسته را اعلام کند و یا باعث آسیب بیشتر به روحیه سربازان شود ، روشن کند .

 

پردازش ادعاها وزارت دارایی منتظر زمان دفتر بازرس گام زیرکانه لغو کامل

 

 


سناتور کارل لوین ، رئیس کمیته گفت : "این قصد و اعتقاد ما است که باید فورا ً لغو شود، و به محض این که ( گفتن ) " فورا ً " به عنوان یک انسان در یک بدنه قانون گذاری امکان پذیر است .
سناتور جیمز Inhofe ( Okla ) ، سناتور ارشد ، به رهبران انجمن‌های نظامی اطمینان داد که در برابر کاهش اخیر بازنشستگی نظامی به عنوان بخشی از قانون بودجه Bipartisan شهادت داده‌اند .
در همان جلسه ، مقامات ارشد دفاع اعلام کردند که برای اولین بار پس از اینکه کلاه COLA به قانون تبدیل شد ، آن‌ها بیش از حد به بازنشستگان و نیروی جاری محافظت از آن و هر گونه تغییر در آینده برای بازنشستگی نیاز دارند .
کریستین اچ . فاکس ، معاون وزیر دفاع ، و دریاسالار جیمز A . Winnefeld ، معاون رئیس ستاد مشترک ، پشتیبانی وزارت دفاع از لغو کامل این سرپوش را روشن کرد . چاک هگل ، وزیر دفاع ، هنوز این کار را انجام نداده است و به روزنامه نگاران و نیروهای نظامی می‌گوید که این کلاه باید برای محافظت از بازنشستگان و بازماندگان پزشکی که کنگره انجام داده‌است ، تغییر یابد .
اما فاکس گفت که اگر کنگره انتخاب کند که سرپوش COLA برای بازنشستگان دیگر جوان را حفظ کند ، " ما قویا ً توصیه می‌کنیم که اصلاح شود تا شامل grandfathering شود ."
Winnefeld گفت که سرپوش COLA یک درصد زیر تورم که قرار است ژانویه ۲۰۱۶ آغاز شود، " اضطراب قابل‌توجه و قابل درکی " بین بازنشستگان و بازنشستگان شده‌است . این مساله همچنین راهنمایی از سوی رهبران نظامی را نادیده می‌گیرد که گفته‌اند بازنشستگان و اعضای فعلی که قبلا ً در خدمت بوده‌اند باید از هر گونه تغییر در بازنشستگی محافظت شوند .
پاول رایان جمهوریخواه ( R - wis ) ، رئیس کمیته بودجه مجلس ، از زمانی که او و سناتور پتی ماری ( D - شستشو ) ، رئیس کمیته بودجه مجلس سنا، در قرارداد بودجه دسامبر خود که در غیر این صورت برای اجتناب از تعطیلی دولت دیگر و تسهیل کاهش اتوماتیک جداسازی و به ویژه برای دفاع مورد استقبال قرار گرفته‌اند ، دفاع کرده‌است .
در واقع رایان در اواسط ماه دسامبر به " سی بی اس " گفت که این لایحه یک اصلاح است که توسط وزارت دفاع درخواست شده‌است … این بخشی از بودجه آن‌ها است که همه آمادگی را تحت فشار قرار می‌دهد ، همه چیزهایی که آن‌ها می‌خواهند بخرند ."
اگرچه اسم رایان را ذکر نکرده بود، چندین سناتور از فاکس و Winnefeld پرسیدند که آیا آن‌ها یا هر کس در وزارت دفاع پیشنهاد کرده ، با آن‌ها مشورت کرده یا از کلاه COLA پشتیبانی کرده‌است . هر دو جواب ندادند .
Winnefeld گفت : " به دانش من ، هیچ مقام وزارت دفاع با آن مشورت نشده است . ما در پایان بازی در مورد آن شنیده‌ایم ، همانطور که دیگران هم همین کار را کردند ."
سخنگوی رایان اظهار نظر درباره این اختلاف را رد کرد .
سناتور جان مک کین ( R - Ariz ) به کمیته بودجه سیلی شفاهی برای این کلاه داد و اظهار داشت که اعضا برای تخصص خود در زمینه مسائل پرسنل نظامی شهرت ندارند ."
سناتور راجر اف . Wicker ( R - میس ) ، که در این کمیته خدمت می‌کند ، به عقب پرتاب شد و از پشت دره‌ای بسته وارد شد و توسط دو نفر نوشته شد و به ما بعنوان یک بسته معرفی شد ، آن را برداشت و یا آن را ترک کرد ."
Wicker همچنین توصیه Foxs را رد کرد که کنگره به تعویق انداختن سرپوش COLA تا زمان بعد از پرداخت غرامت نظامی و کمیسیون نوسازی بازنشستگی در فوریه آینده را رد کرد .
Wicker به او گفت : " اگر همه ما در حال توافق با لغو این قانون هستیم ، این کار منطقی به نظر می‌رسد ، مگر اینکه شما بخواهید این احتمال را که ممکن است با این کار دست داشته باشیم انجام دهید ."
Wicker any هر یک از همکاران خود را به تعویق انداختن لغو منع مشروبات الکلی به تعویق انداخت، شاید برای اجتناب از دعوا در کوتاه‌مدت بر سر چگونگی پرداخت آن ، که مقامات دفاع بیش از یک سال به آن اطمینان دادند که ترسیب کربن ممکن است رخ دهد . و این کار را کرد .
Wicker گفت که سرپوش COLA نشان‌دهنده یک وعده شکست‌خورده است .
" و اکنون به ما گفته می‌شود ، " ما فقط ۱۳ ماه صبر می‌کنیم تا آن را ثابت کنیم . " او گفت : " من با آن همراه خواهم رفت . " همکاران این کمیته به زودی برای لغو سریع این قانون متحد شدند .

 

 

قطع بدهی فشار خون شغلی نظامی ترک ارتش ظرفیت پذیرش مدارس دخترانه تیزهوشان به تفکیک استان نمونه رتبه ها و دانشگاه های پذیرفته شده آزمون وزارت بهداشت

 

 

منبع

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 136

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما