محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 27176

حفظ ارتباط


ادامه جدول ستاره و راه‌راه واشنگتن محققان واکنش‌های بررسی از بین سربازان قدیمی عراق و افغانستان را بررسی کرده و تغییرات در خطر خودکشی براساس سن , درآمد , وضعیت تاهل و باورهای مذهبی را مورد بررسی قرار دادند . محققان نتیجه‌گیری کردند که متاهل بودن بطور قابل‌توجهی خطر را افزایش داده‌است . کریستال پارک , استاد روانشناسی در دانشگاه کنتیکت و یکی از همکاران این تحقیق می‌گوید : " قطعا ً وقتی به آن فکر می‌کنید , منطقی به نظر می‌رسد . " " فشارهایی در ارتباط با حفظ ارتباط و برآورده ساختن نیازهای خانواده وجود دارد .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
گماشتگان سیاسی رسیدگی جنسی رژیم غذایی خیریه تقلبی سناتور دموکرات خبر مشترک

 

 

ممکن است افراد وقتی دور هستند انتظارات داشته باشند , و وقتی برگردند , آن چیزی نیست که آن‌ها تصور می‌کنند . این تنها کار روزانه است و می‌تواند باعث افزایش سطح استرس و افزایش احساس ناامیدی شود . " این مطالعه توسط موسسه تحقیقات و تحقیقات خودکشی منتشر شده‌است . با توجه به آخرین داده‌های موجود از منطقه va , میانگین سنی جانبازان در هر روز در ماه مارس از بین رفت . میزان خودکشی سربازان قدیمی بطور قابل‌توجهی بیشتر از غیرنظامیان است و تفاوت در زنان حتی بیشتر است . در میان زنان , سربازان قدیمی زن به دلیل خودکشی جان خود را از دست دادند . یافته‌های جدید منتشر شده در این مطالعه , آمار و آمار موجود را تایید می‌کند که نشان می‌دهد جانبازان خطر خودکشی بالاتری نسبت به مردان دارند . پژوهشگران همچنین نشان داده‌اند که کهنه سربازان قدیمی نسبت به سربازان قدیمی نسبت به سربازان قدیمی نسبت به سربازان قدیمی , افکار خودکشی بالاتری دارند . این مطالعه نتیجه گرفت که سربازان قدیمی که نسبت به مذهب و معنویت منفی هستند , در معرض خطر خودکشی قرار دارند . حتی با تغییر در درآمد , سن و احساس به سمت مذهب , سربازان قدیمی ریسک خودکشی بالاتری نسبت به سربازان قدیمی دارند که هرگز ازدواج‌نکرده اند . محققان یک سناریوی ریسک بالا را ایجاد کردند - - کهنه سربازان قدیمی , درآمد کم و تجربه افسردگی بالا - - و پیش‌بینی می‌کردند که چه تعداد افکار خودکشی کرده و یا اقدام به خودکشی کرده‌اند . در این سناریو , 21 / 57 درصد از جانبازان مرد متاهل با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می‌کنند و یا پیش از این اقدام به خودکشی کرده‌اند . برای زنان , تفاوت بین ازدواج و مجرد بودن حتی بیشتر است . محققان پیش‌بینی کردند که در همان سناریو , درآمد پایین با افسردگی بالا - - ۹۰ درصد از سربازان قدیمی زن متاهل که پیش از این اقدام به خودکشی کرده بودند یا افکار خودکشی داشتند . این مطالعه بیان کرد که این یافته‌ها به نیاز به گزینه‌های پشتیبانی ویژه جنسیتی و تمرکز بیشتر بر کمک به سربازان قدیمی پس از خدمات نظامی اشاره دارد . دیوید مک گری , دبیر امور خارجه , اخیرا ً اعلام کرد که این آژانس با وزارت دفاع برای تمرکز بیشتر بر سربازان قدیمی در سال اول پس از خروج از ارتش , هم‌کاری خواهد کرد . در اوایل این ماه , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک دستور اجرایی را امضا کرد که راه را برای نام‌نویسی در خدمات مراقبت‌های بهداشتی و بهداشت روانی هموار می‌کرد . موضوعات مرتبط عناوین نظامی , خانواده و سلامت روان همسر , کهنه سربازان حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
لحظه تاریخی مستلزم نظارت مدیر ملی سفر موقت توجه اولیاء به مدارس تیزهوشان و افت مدارس عادی اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی به تفکیک استان

 

 

 

منبع

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 155

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما