محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 27139

خبر مشترک


۲۳ آوریل ۲۰۱۰ ستاره و راه‌راه واشنگتن این لایحه تحقیقات گیاه و گیاه شاهدانه را متوقف می‌کند , اما این لایحه می‌تواند آن را مورد مطالعه قرار دهد - - حقیقتی که اخیرا ً توسط دیوید مک گری , وزیر خارجه سابق , گیج شده‌است . همچنین لازم است رهبران و رهبران به طور منظم به کنگره در مورد پیشرفت خود در تحقیقات ماریجوانا گزارش دهند . نیک سربریده , یکی از خوک‌های دریایی سابق که پروژه شاهدانه قدیمی را بنیانگذاری کرده بود , گفت : " این مساله سردرگمی را برطرف می‌کند . " " من فکر می‌کنم که این فرصت را دارد تا تحقیقات در آینده را سرعت بخشد . باید در اختیار آن‌ها باشد تا به سربازان قدیمی کمک کند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
جایگزین قانون گرفتگی تنفس منشی سرپرست رئیس اطلاعات منبع مشترک لحظه تاریخی

 

 

 

" قانون گذاران در یک خبر مشترک , به بحران مواد مخدر و افزایش تقاضا در میان سازمان‌های کهنه سرباز اشاره کرده‌اند که می‌خواهند شاهدانه به عنوان یک گزینه درمانی برای درده‌ای مزمن , اختلال استرس پس از ضربه و دیگر مسایل پزشکی که به طور نامتناسبی کهنه سربازان هستند , در دسترس باشند . لژیون آمریکایی که ۶۰۰ میلیون نفر دارد از این لایحه حمایت می‌کند و دو سال پیش حمایت از تحقیقات ماریجوانا را آغاز کرده‌است . این گروه در ماه نوامبر یک نظرسنجی انجام داده‌است که حاکی از آن است که یکی از پنج سرباز قدیمی از ماریجوانا برای کم کردن علائم بیماری جسمی و روانی استفاده می‌کنند . فعالیت تحقیقاتی شاهدانه و دارویی در کنگره توسط رهبران کمیته مجلس در امور سربازان قدیمی , از جمله یک دموکرات رتبه‌بندی حزب مینه سوتا , که آن را به عنوان " گامی دو حزبی به جلو " در گفتگوی ملی در مورد ماری‌جوانا , توصیف کرد . رئیس کمیته حزب جمهوری‌خواه ایالت تنسی , در فوریه - برای اولین بار علنا ً اعلام کرد که از تحقیقات ماریجوانا حمایت کرده‌است . رو روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای مکتوب گفت : " به عنوان یک پزشک , من شدیدا ً از نیاز به یافتن جایگزین‌های مواد مخدر برای درمان درده‌ای مزمن بیماران آگاه هستم . " وی گفت : " از زمان خدمت به عنوان رئیس کمیته مسکن در امور سربازان قدیمی , من از بسیاری از سربازان قدیمی , هر دو با زخم‌های جسمی و نامرئی , که معتقدند شاهدانه پزشکی می‌تواند به آن‌ها سود برساند , شنیده‌ام . " موضع گمراه‌کننده از آنجا که ماریجوانا در میان برنامه زمان‌بندی داروها طبقه‌بندی می‌شود , که به صورت عدم استفاده پزشکی تعریف می‌شود , تحقیقات فدرال بسیار محدود است . اولین مطالعه مورد تایید دولت در مورد تاثیر ماریجوانا بر جانبازان مبتلا به ptsd , پس از آن آغاز شد که یک موسسه تحقیقاتی در فونیکس به مدت هفت سال کار کرد تا مجوز فدرالی از اداره مبارزه با مواد مخدر و مواد مخدر و اداره مواد مخدر بدست آورد . این مطالعه با چالش روبرو شده‌است . این لایحه کیفیت پایین ماریجوانا را از دولت فدرال تامین کرد و برای جذب سربازان قدیمی در ناحیه فونیکس که واجد شرایط مشارکت هستند , تلاش می‌کند . محققین مانع از استخدام سربازان قدیمی از این مرکز پزشکی شده‌اند . قانونگذاران روز سه‌شنبه اظهار داشتند که va بهترین موقعیت برای تحقیق در زمینه ماریجوانا پزشکی است , با توجه به تاریخچه پیشرفت‌های پزشکی , دسترسی به بیماران مبتلا به ptsd و درده‌ای مزمن و منابع عظیم . روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای مکتوب گفت : " در حالی که می‌دانیم شاهدانه می‌تواند اثرات صرفه‌جویی در زندگی سربازان قدیمی داشته باشد که از درد مزمن یا ptsd رنج می‌برند , تحقیقات زیادی در مورد تاثیر کامل گیاه شاهدانه بر این کهنه سربازان صورت‌گرفته است . " " به بیان ساده , هیچ سازمان یا سازمانی برای انجام این تحقیق انتقادی بسیار مهم نیست , و هرگز زمان بهتری برای اقدام وجود نخواهد داشت . " بردی محمدوف از طریق یک سری نامه در سال گذشته خواستار حمایت از تحقیقات شد . او در پاسخ به نوار قرمز کاغذبازی به عنوان دلیلی اشاره کرد که چرا این آژانس دارو را مطالعه نمی‌کند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
مستلزم نظارت مدیر ملی سفر موقت رعایت قانون تایید حدود ۱۶۰ رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نتایج آزمون تولیمو (Tolimo) دوره 122

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 159

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما