محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27309

سفر موقت


Military.com | نوشته امی Bushatz زمانی که ملت به تعطیلی دولت واریز می‌شود ، اعضای ارتش گاهی اوقات در میان کسانی هستند که فشار را احساس می‌کنند . تاثیر تعطیلی بر ارتش و منافع یک بازنشسته و مزایا یا پرداخت‌ها از سوی وزارت امور سربازان قدیمی تاثیر می‌گذارد ؟ مرتبط : برای اولین بار در تاریخ اخیر ، یک سرویس نظامی آمریکا بدون پرداخت کار می‌کند اگرچه هر وضعیت خاموش کمی متفاوت است ، راهنمایی صادر شده توسط وزارت دفاع و VA تمایل دارد در طول هر نمونه دیگری که وزارت دفاع در آن نقش دارد ، مشابه باشد . در طی پایان ژانویه سال ۲۰۱۸ دولت راهنمایی زیر صادر شد . Troop پول هر چند که نیروهای وظیفه فعال و گارد و Reservists بر روی دستورها فعال وظیفه ، انتظار می‌رود تا برای کار در طی تعطیلی فعالیت خود را نشان دهند ، مگر اینکه کنگره یک قانون جداگانه را تصویب کند که این کار را انجام دهد .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
غذای رایگان دپارتمان دفاع مسایل حساس منابع سلامت نسخه متفاوت رعایت قانون

 

 

روزه‌ای نگهبانی و رزرو که قرار است در طول تعطیلی انجام شود لغو خواهد شد، در حالی که آن‌هایی که در حال تمرین هستند احتمالا ً به خانه فرستاده خواهند شد . افراد گارد ملی و Reservists دستور داده شدند که برای کسب اطلاعات بیشتر با واحدهای خود چک کنند . پرداخت حقوق بازنشستگی و بانک دولتی پاکستان بازنشستگان نظامی هنوز بازرسی‌های معمول حقوق بازنشستگی خود را در زمان تعطیلی ژانویه ۲۰۱۸ دریافت می‌کردند , به طوری که کسانی که یک پرداخت Survivors Plan ( بانک دولتی پاکستان) دریافت می‌کردند. به این دلیل که این سرمایه از یک حساب متفاوت که توسط کنگره لایحه بودجه سالانه که کنگره هنوز تصویب نکرده بود ، تاثیری نداشت . نیروهای نظامی در عملیات کشته شدند. در طی تعطیلی ژانویه سال ۲۰۱۸ ، اعضای جدید خانواده سوگوار برای دریافت جایزه ۱۰۰، ۰۰۰ دلاری در زمان تعطیلی یا سفر با بودجه نظامی به پایگاه نیروی هوایی دوور ، دلاور ، یا هر جای دیگر برای انتقال محترمانه یا بنای یادبود کشته نشدند . با این حال , پرداخت‌های بیمه عمر گروه Servicemembers ( SGLI ) تحت‌تاثیر قرار نگرفتند . ناتوانی در معلولیت به منافع مربوط به GI GI مانند حقوق یک بازنشسته ، پرداخت‌های مربوط به معلولیت و GI بیل ، هر دو از طریق قوانین مختلف از طریق قوانین مختلف تامین مالی شدند تا در زمان تعطیلی ژانویه ۲۰۱۸ در معرض خطر قرار گرفتند . به همین دلیل ، این بازرسی‌ها قرار نبود تحت‌تاثیر قرار بگیرند . با این حال ، مقامات VA در طی تعطیلی سال ۲۰۱۳ هشدار دادند که اگر تعطیلی بیش از چند هفته تمدید شود، احتمال نمی‌رود که چک‌های معلولیت به بیش از ۵.۱ میلیون سرباز برسد . حرکات و سفر نظامی خانواده‌های نظامی در مورد ایجاد تغییر دائمی ایستگاه ( PCS ) یا سربازانی که برای سفر موقت آماده می‌شدند ( TDY ) سفر خود را تا بعد از تعطیلی ژانویه ۲۰۱۸ ادامه دادند . به گفته این رهنمود ، آن‌هایی که پیش از این به ماموریت حرکت نظامی رفته بودند ، باید حرکت خود را تکمیل کنند . راهنما گفت : آن‌هایی که در حین سفر TDY به ایستگاه کار خود بازگشتند . مراقبت پزشکی بر روی پایگاه در حالی که بیمارستان‌های نظامی و کلینیک‌های دندان‌پزشکی پایه قرار بود برای موارد اضطراری ، درمان بستری و مراقبت‌های حاد ، همه انواع دیگر مراقبت - - از جمله روش‌های انتخابی و انتصاب‌های مراقبت‌های اولیه - - لغو شوند تا اینکه تعطیلی لغو شد . به خانواده‌ها دستور داده شد تا با کلینیک یا بیمارستان خود تماس بگیرند تا اطلاعات بیشتری در مورد مراقبت‌های برنامه‌ریزی‌شده خود پیدا کنند . مراقبت پزشکی از پایگاه راهنما اشاره کرد که تعطیلی بسته تاثیری بر مراقبت‌های پزشکی پایه ارائه‌شده از طریق Tricare ندارد . مراقبت از کودک بر پایه مراکز مراقبت از کودکان پایگاه نظامی ، بسته به اینکه آیا آن‌ها به عنوان " ضروری " دیده می‌شوند یا نه ، از کاربران خواسته شد تا با مرکز توسعه کودک خود ( سی‌دی سی) برای جزئیات تماس بگیرند . مدارس پایه وزارت فعالیت آموزش دفاع ( DoDEA ) مدارس در طی تعطیلی باز خواهند ماند . با این حال , همه فعالیت‌های فوق‌برنامه مانند رویداده‌ای ورزشی , لغو شدند . مدارس پایه که توسط نواحی مدرسه‌ای محلی اداره می‌شوند تحت‌تاثیر تعطیلی قرار نمی‌گیرند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
وزارت مسکن قطع عضو برنامه تخفیف حداکثر معافیت تمدید زمان اعزام به خدمت سربازی برای مشمولان کنکور دانلود کنید : آنچه مشمولان خدمت سربازی بايد در مورد معافيت پزشكی بدانند

 

 

منبع

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 140

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما