محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27307

وزارت مسکن


افراد بی‌خانمان که با خواندن برنامه جام را تغییر می‌دهند ، لطفا ً به یک کهنه سرباز کمک کنید . ویل برای غذا کار می‌کند . ( debbiehelbing / گتی ایماژ ) ۱ نوامبر ۲۰۱۸ Military.com | نوشته ریچارد Sisk براساس گزارش وزارت مسکن و توسعه شهری و امور کهنه سربازان ، تعداد سربازان قدیمی که در پناه‌گاه‌ها یا در خیابان‌ها زندگی می‌کنند حدود پنج درصد بین ژانویه ۲۰۱۷ و ژانویه ۲۰۱۸ - از حدود ۴۰، ۰۰۰ تا تقریبا ً ۳۷، ۹۰۰ - - علی‌رغم افزایش‌های جزئی در ساحل غربی کاهش‌یافته است. این کاهش به دنبال افزایش اندکی در سال گذشته اتفاق افتاد .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
رفاه ذهنی آمادگی مالی فصل شلوغ استخدام افراد طرح دعوی قطع عضو

 

 

دکتر بن کارسون گفت : " رویکرد nations برای پایان دادن به بی‌خانمانی جوانان کار می‌کند " . داده‌های جدید همچنین نشان‌دهنده یک کاهش ۱۰ درصدی در بی‌خانمانی برای سربازان قدیمی زنان در دوره گزارش‌شده از ۳، ۵۷۱ تا ۳، ۲۱۹ است. Wilkie گفت : " به اندازه کافی خوب نیست ، اما بهتر است. " و افزود که ادامه کاهش تعداد سربازان بی‌خانمان در هر شب بستگی به ارائه خدمات به سربازان بی‌خانمان دارد . Wilkie گفت : " اگر بخواهید به مسائل دیگری رسیدگی کنید که می‌تواند یک کهنه سرباز را در خیابان ، مانند اعتیاد و اعتیاد به الکل ترک کند، شما وارد یک چرخه بی‌پایان می‌شوید . او "بی‌خانمان" را " بخشی از یک سری بحران‌های بزرگ‌تر " نامید که شامل نرخ انتحاری ، مسائل بهداشت روانی و اعتیاد افیونی در میان سربازان قدیمی می‌شود. کارسون گفت : " مشکل دشواری است ، زیرا هر سرباز کهنه‌کار قصد دارد به ما مراجعه کند و بگوید : " لطفا ً کمک کنید. " نورم Suchar ، مدیر برنامه‌های کمک نیازهای ویژه در HUD ، که به این درخواست ملحق شد ، گفت که علی‌رغم کاهش کلی بی‌خانمان شدن سربازان قدیمی ، افزایش اندکی در شهرهای بزرگ ساحل غربی وجود داشت . Wilkie به غرب لس‌آنجلس اشاره کرد ، جایی که او گفت نیمی از سربازان بی‌خانمان از دوران جنگ ویتنام بودند و از " مشکلات بسیاری برای ۵۰ سال " رنج می‌برند . براساس آمار HUD ، کاهش کلی تا ژانویه ۲۰۱۸ به دنبال افزایشی جزیی در بی‌خانمانی جوانان در اولین سال حکومت رئیس‌جمهور دونالد Trumps از ۳۹، ۴۷۱ تا ۴۰، ۰۲۰ بوده‌است. بر خلاف مدیریت پیشین ، Wilkie و Carson برای پایان دادن به مشکل بی‌خانمان شدن سربازان قدیمی تلاش نکردند . در سال ۲۰۱۰ ، رئیس‌جمهور باراک اوباما و اریک Shinseki ، وزیر وقت - ، هدف جاه طلبانه تمام سربازان قدیمی که تا سال ۲۰۱۵ اسکان داده شدند را بر عهده گرفت . براساس آمار HUD ، تلاش‌های اوباما منجر به کاهش چشمگیر ، از ۷۴، ۰۰۰ کهنه سرباز بی‌خانمان در سال ۲۰۱۰ به حدود ۴۷، ۷۰۰ تن در سال ۲۰۱۵ شد ، اما این تعداد هنوز در حدود ۳۹، ۴۰۰ نفر در زمانی که اوباما دفتر را ترک کرد ، ایستاده بودند. کار سن فقط گفت که هدف دولت ترامپ این بود که همه سربازان قدیمی " هر چه زودتر " مستقر شوند . کارسون گفت : " ما به سربازان قدیمی خود مدیون هستیم تا مطمئن شویم که مکانی برای تماس با بی‌خانمان شدن دارند ، اما ما هنوز کاره‌ای زیادی برای تضمین افرادی انجام داده‌ایم که یونیفرم nations را به تن داشته‌اند ، به مسکن پایدار دسترسی داشته باشند." آخرین آمار ، نتیجه بررسی سربازان بی‌خانمان ، نشان داد که در حدود ۲۳، ۰۰۰ سرباز قدیمی، از تعداد کل افراد بی‌خانمان of ، خارج از پناه‌گاه‌ها زندگی می‌کنند و در حدود ۱۴، ۵۰۰ نفر در خیابانی هستند که HUD نام " مکان‌هایی برای سکونت انسان " نامیده می‌شوند . Wilkie و Carson گفتند که سه ایالت - - ویرجینیا ، دلاور و Connecticut - و ۶۴ جامعه در سراسر کشور " به طور موثر بی‌خانمان شدند " . این فهرست از ۶۴ جامعه را می‌توان در اینجا یافت : https: / /www.usich.gov / tools-for-action / communities-that-have-ended-homelessness / ریچارد Sisk را می‌توان در richard.sisk@military.com به دست آورد . موضوعات مرتبط پرتره‌های نظامی از مزایای کهنه سرباز قدیمی محروم هستند. Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
برنامه تخفیف حداکثر معافیت رزرو بلیط تحقیق ملی سازمان سنجش : رفع مشكل رشته محل كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تكذيب میگردد ظرفیت پذیرش و دانشگاه های آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

منبع

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 121

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما