محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 25
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27318

رزرو بلیط


ادامه جدول نویسنده: پاتریشیا هالی پرسنل نظامی , بازنشستگان و اعضای خانواده آن‌ها در حال حاضر دسترسی به یک وب سایت مسافرتی با تخفیف انحصاری را دارند . سفر نیروهای آمریکایی یک سایت رزرو بلیط سفر است که بلیت هواپیما , بلیت هواپیما , اجاره خودرو و معاملات مسافرتی ارائه می‌دهد . این سایت که برای ارتش فعال , اعضای گارد ملی , سربازان ذخیره , بازنشستگان و اعضای خانواده در دسترس است , همچنین در روز سه‌شنبه پس از اینکه در سه ماه گذشته چندین پایگاه نظامی مورد آزمایش قرار گرفت , رسما ً به طور رسمی به زندگی خود ادامه دادند . به گفته این سایت , این سایت تخفیف ارائه می‌کند که به طور خاص برای پرسنل نظامی مورد مذاکره قرار گرفته , از جمله هتل‌ها سر و کار دارند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
علائم ژنتیکی امنیت داخلی کانون اصلی برنامه تعمیر خبررسمی تحقیق ملی

 

 

او گفت که تقریبا ً ۱۲۵ میلیون هتل را می‌توان از طریق سایت و همچنین محبوب‌ترین برنده‌ای هواپیما و اتومبیل رزرو کرد . آیا سایت تخفیف سفر نظامی واقعا ً معاملاتی ارائه می‌دهد? برت کلر , مدیر عامل ارشد اجرایی , گفت که این شرکت از انتخاب توسط dod برای " آوردن سایت به زندگی " هیجان‌زده است . " " سفر نیروهای آمریکایی به یک دلیل ساده گسترش یافت . کلر گفت : " مردمی که از ایالات‌متحده از طریق خدمات نظامی حمایت می‌کنند , دسترسی به مهم‌ترین قراردادهای مسافرتی جهان را به دست آورده‌اند . " بررسی اخیر این سایت در شهر سان دیگو , معاملات هتل را در سن دیگو , که در وب سایت‌های مسافرت غیر نظامی یافت شده‌است , و تخفیف اجاره اتومبیل در هر روز برای یک مینی ون , اس . کرایه پروازه‌ای رفت و برگشت غیر توقف از واشنگتون , دی زی , منطقه به سان دیگو برای یک آخر هفته در ماه فوریه برای خطوط هوایی آلاسکا در دسترس بود , در حالی که همان پرواز در وب سایت‌های دیگر مسافرتی تبلیغ می‌شد . باز هم پروازه‌ای غیر توقف برای تعطیلات آخر هفته در یونایتد می‌تواند به طور قابل‌توجهی در یک وب سایت دیگر خریداری شود . مزایا برای رزرو بلیت هواپیما از طریق سفر نیروهای آمریکایی شامل کاهش هزینه‌های رزرو رزرو و همه پروازها در عرض چند ساعت است. برای خودروها , مزایا عبارتند از لغو رایگان اتومبیل‌های پس از پرداخت و تخفیف بیشتر برای نرخ پیش‌پرداخت . هر تراکنش ممکن است کمیسیونی را ایجاد کند که به روحیه خدمات نظامی , رفاه و تفریح و برنامه‌های کیفیت زندگی برود . وی سایت جدید را " کار عشق " نامید . " اعضای ارتش یک جامعه منحصر به فرد هستند و شایسته فرصتی برای دستیابی به معاملات بزرگ هستند . او گفت : " با سفر نیروهای آمریکایی , آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها در روز جستجو کنند . " کاربران می‌توانند با وارد کردن نام‌خانوادگی , تاریخ تولد و چهار رقم آخرین شماره امنیت اجتماعی خود , به این سایت دسترسی داشته باشند . سپس dod اطلاعات را بررسی می‌کند و مسافران آینده آماده خرید می‌شوند . سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا اعلام کرد که هیچ یک از داده‌های تایید شده‌ای که ارائه شده‌است را ثبت یا حفظ نمی‌کند . علاوه بر کارکنان بخش دفاع , گارد ملی و کارکنان ذخیره و غیر نظامی , مردان و زنان نگهبان ساحلی و خانواده‌هایشان نیز می‌توانند از این سایت استفاده کنند . اعضای نظامی دسترسی به سفره‌ای مسافرتی از طریق بلیت هواپیما و دفاتر تور , و نیز اقامت از طریق باشگاه تعطیلات نیروهای مسلح , یک گروه عضویت بدون هزینه که اقامت یک هفته‌ای در تفرجگاه ها, آپارتمان , خانه و خانه - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - باشگاه تعطیلات نیروهای مسلح در سراسر جهان رهبری می‌شود .

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
صلاحیت شما والدین طلایی تحریم های ایران جین نظامی تخمین رتبه و کارنامه مدارس نمونه دولتی در خصوص طلاق توافقی و مراحل ثبت دادخواست طلاق بیشتر بدانید

 

منبع

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 135

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما