محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 27322

صلاحیت شما


باب تعداد سربازان قدیمی که می‌توانند در برنامه مراقبت بهداشتی ثبت‌نام کنند توسط میزان پولی که کنگره هر سال ایجاد می‌کند تعیین می‌شود . از آنجا که بودجه محدود است , گروه‌های اولویت را تشکیل می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که گروه‌های خاصی از سربازان قدیمی می‌توانند قبل از دیگران ثبت‌نام کنند . زمانی که برای ثبت‌نام درخواست می‌دهید , صلاحیت شما تایید خواهد شد . براساس وضعیت واجد شرایط بودن , در اولویت قرار خواهید گرفت . اولویت گروه‌های دارای اولویت با اولویت ترین اولویت قرار دارد . براساس شایستگی و درآمد , برخی از سربازان قدیمی ممکن است برای درمان پول پرداخت کنند و برخی ممکن است واجد شرایط ثبت‌نام نباشند . اطلاعات مورد نیاز را ببینید .

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
هزاران شهریه بهبود تحرک تحت بررسی کارت های شناسایی نقش اولیه والدین طلایی

 

 

ممکن است واجد شرایط بیش از یک گروه اولویت باشید . در این مورد همیشه شما را در بالاترین اولویت قرار دهید که واجد شرایط هستید . بسته به گروه اولویت‌ها می‌تواند هزینه‌های سفر خود را از منزل به یک مرکز پزشکی بازپرداخت کند . اولویت گروه سربازان قدیمی که دارای ناتوانی‌های مرتبط با خدمت هستند , درصد یا بالاتر را رتبه‌بندی می‌کنند سربازان قدیمی که با توجه به شرایط مرتبط با خدمت تعیین می‌شوند اولویت گروه سربازان قدیمی که دارای ناتوانی‌های مرتبط با خدمت هستند , به ترتیب عبارتند از : اولویت گروه سربازان قدیمی جنگ ( اسرای جنگی ) سربازان قدیمی قلب ارغوانی می‌پوشیدند سربازان قدیمی که به خاطر ناتوانی رها شده بودند سربازان قدیمی که دارای ناتوانی‌های مرتبط با خدمت هستند , به ترتیب عبارتند از : سربازان قدیمی طبقه‌بندی صلاحیت ویژه را به عنوان " مزایا برای افراد معلول از طریق درمان یا توان‌بخشی حرفه‌ای " دریافت کردند. سربازان قدیمی مدال افتخار را دریافت کردند اولویت گروه سربازان قدیمی که کمک‌های مالی دریافت می‌کنند و یا مزایا دریافت می‌کنند سربازان قدیمی که مصمم به فلج شدن هستند اولویت گروه سربازان قدیمی مرتبط با خدمت و سربازان قدیمی مرتبط با خدمت , با درآمد سالیانه کم‌تر از " va " و جغرافیایی ( براساس کد پستی مقیم شما ) محدودیت‌های درآمدی را تنظیم می‌کنند . سربازان قدیمی دریافت مزایای بازنشستگی و بازنشستگی سربازان قدیمی واجد شرایط برنامه‌های مدیکید اولویت گروه سربازان قدیمی که دارای ناتوانی‌های مرتبط با خدمت هستند , به شرح زیر است : سربازان قدیمی در معرض تشعشعات یونیزه در هنگام آزمایش اتمسفر یا در طول اشغال هیروشیما و ناکازاکی شرکت کنندگان پروژه شاد / شاد پروژه سربازان قدیمی که در ویتنام خدمت می‌کردند کهنه سربازان جنگ خلیج‌فارس که بین دو سال پیش از میلاد مسیح خدمت می‌کردند سربازان قدیمی که وظیفه فعال در اردوگاه را به عهده داشتند , به مدت کم‌تر از سه روز پیش از آغاز به کار خود ادامه می‌دادند . سربازان قدیمی جنگ که یا پس از اخراج شدن از کشور اخراج شده‌اند , واجد شرایط افزایش مزایای دوران پس از ترخیص هستند . اولویت گروه سربازان قدیمی با درآمد ناخالص خانگی کم‌تر از محدودیت‌های خاص و کسانی که با پرداخت بدهی موافقند اولویت گروه بازپرداخت سفر بازپرداخت برای گردش یا حمل و نقل عمومی ممکن است به موارد زیر پرداخت شود : سربازان قدیمی دارای ناتوانی‌های مرتبط با خدمت , در 55 / 55 % یا بیشتر سربازان قدیمی که برای درمان یک وضعیت مرتبط با خدمت سفر می‌کنند ; کهنه سربازان دریافت حقوق و حقوق بازنشستگی سربازان قدیمی برای جبران زمانبندی یا امتحانات بازنشستگی بازپرداخت بدهی با نرخ فعلی ۵۵ سنت در هر مایل انجام می‌شود . قیمت برای یک سفر یک طرفه , 000 ۵ دلار برای یک سفر دور , با حداکثر تخفیف در هر ماه است . با این حال , اگر آن‌ها مشکلات مالی را به کهنه سرباز تحمیل کنند , آن‌ها را می‌توان نادیده گرفت . مالیات همچنین برای سربازان قدیمی که برای جبران برنامه‌ریزی‌شده یا امتحانات حقوق بازنشستگی سفر می‌کنند , مستثنی می‌شود .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
تحریم های ایران جین نظامی تیر اندازی کارکنان داروخانه رئیس سازمان آموزش و پرورش : مدارس تیزهوشان را نمی توان تعطیل کرد نحوه انتخاب رشته دانشگاه ها و مراکز پذیرنده دانشجو در آزمون وزارت بهداشت

 

منبع

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 139

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما