محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 27220

تحریم‌های ایران


توسط برایانت اردن سنای قزاقستان در روز پنج شنبه از تصویب یک لایحه جامع قدیمی برای گسترش مزایای مراقبت بهداشتی به صدها هزار سرباز قدیمی در هر سال امتناع کرد , کمک‌های برنامه‌ریزی خانواده را برای دامپزشکان آسیب‌دیده فراهم می‌کند و در حال حاضر تنها در دسترس سربازان قدیمی است . رای‌گیری پس از سه روز بحث مطرح شد که به طور منظم در مورد تحریم‌های ایران , قانون مراقبت‌های مقرون‌به‌صرفه , و حمله بنغازی صحبت می‌کردند . چندین جمهوری خواهان به دنبال درج زبان برای اعمال تحریم‌های تازه بر ایران به قوانین کهنه سربازان بودند . ام . رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا و حامی اولیه این لایحه , قانونگذاران را به تصویب قانون تشویق کرد . بگذارید مقامات انتخابی شما بدانند شما درباره این لایحه چه احساسی دارید .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
ضربه روحی عقب نشینی قوانین نظامی معرض دود عضو ملی جین نظامی

 

 

رقیب اولیه او در زمین , عضو رتبه‌بندی کمیته او , ریچارد بور , آر - nc , بود که گفت او بیشتر لایحه ساندرز را پشتیبانی می‌کند اما آن را از نظر مالی غیر مسئولانه و مضر برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی کهنه سربازان است که در حال حاضر سنگین است . این قانون جامع هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۰ میلیارد دلار خواهد داشت . ساندرز در روز پنج شنبه تصریح کرد که این لایحه توسط اکثریت گروه‌های سربازان قدیمی و انجمن‌های نظامی و میلیون‌ها نفر از اعضای آن‌ها در سراسر کشور حمایت می‌شود . او در تیراندازی به جمهوری خواهان که مخالف این لایحه هستند , گفت امیدوار است که این رای " نه " جرات رویارویی با سربازان قدیمی و اعضای خانواده را داشته باشد و تصمیم آن‌ها را توضیح دهد . ساندرز گفت : " شما به شما می‌گویید که [ کهنه‌کار ] شما فکر می‌کنید که ما نمی‌توانیم به او یا او کمک کنیم . اما زمانی که شما این کار را انجام می‌دهید امیدوارم به او بگویید که چرا به یک تریلیون دلار در معافیت‌های مالیاتی به ۹۹ درصد بالای درآمده‌ای مالیاتی رای دادید . عملا ً تمام همکاران حزب جمهوری‌خواه من فکر می‌کردند که یافتن معافیت‌های مالیاتی جدیدی برای میلیونرها و بیلیونر ها مهم است . " در مورد اینکه چطور همه سربازان قدیمی را دوست دارند صحبت کنید . اکنون زمان عمل فرارسیده است . " بر این اساس , به سربازان قدیمی که دارای معلولیت مربوط به خدمات نیستند , هشدار داد . او گفت که در حال حاضر نتوانسته است نیازهای آن‌هایی که در حال حاضر در سیستم هستند را برآورده کند یا به خاطر عوارض در عراق و افغانستان وارد آن شود . او همچنین اشاره کرد که ارائه قراردادهای اجاره و اجاره با امکانات رفاهی در سراسر کشور و پورتو ریکو به منظور توسعه و مراقبت و مراقبت به کار ساخت‌وساز منجر خواهد شد . او گفت : " در حال حاضر ما در حال حاضر یک میلیارد دلار سرمایه در دست داریم . " او گفت : " ما تا ۱۵ سال پیش از هم جدا شده‌ایم . " علاوه بر این, بور گفت که او به نوشتن لایحه مراقبت کننده کهنه سربازان قدیمی کمک کرد , اما گفت که این کار با درک این مساله که تا زمانی که کنگره آن را پیش‌بینی کرده و همچنین اصلاحات را ایجاد کرد , گسترش نخواهد یافت . او گفت : " در این لایحه چیزی وجود ندارد که اصلاحات ایجاد کنند . " این لایحه همچنین بودجه پیشرفته برای همه عملیات و عملیاتی را گسترش خواهد داد . در حال حاضر آمریکا دو سال در یک ردیف برای مراقبت بهداشتی سرمایه‌گذاری کرده‌است . این حرکت به عنوان یک پیروزی طرفداران قدیمی دیده می‌شود که می‌خواهند سربازان قدیمی - بویژه معلولان که غرامت ناتوانی دریافت می‌کنند - از عواقب هرگونه تعطیلی دولت آینده حذف کنند . سال گذشته , دامپزشکان ناتوان تنها چند روز از مشاهده بررسی‌های ماهانه خود که توسط یک تعطیلی به رهبری حزب جمهوریخواه برگزار می‌شد , دور بودند . این قانون همچنین خواستار تجدید عهد برای استخدام قانون قهرمانان شد , که به دامپزشکان در انتقال مجدد به نیروی کار غیرنظامی کمک می‌کند , مراقبت از دندان‌پزشکی بخشی از مراقبت‌های بهداشتی و درمانی است , و تمدید دوره‌ای که دامپزشکان جنگ عراق و افغانستان ممکن است به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشند . این لایحه همچنین خواستار بهبود مراقبت و خدمات سربازان قدیمی که در ارتش مورد حمله جنسی قرار گرفته بودند , شد , استفاده از درمان‌های جایگزین و درمان‌های دیگر , و تضمین کرد که سربازان قدیمی به مدرسه بروند و شهریه دولتی پرداخت کنند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
تیر اندازی کارکنان داروخانه دموکرات ارشد تضاد کامل شروع آزمون های عملی رشته‌های هنر در کارشناسی ارشد از 11 تیر آزمون آلفا تست چیست و برای چه رشته های اجباری است

 

 

منبع

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 130

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما