محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 27217

کارکنان داروخانه


Associated پرس | با امید ین واشنگتن - براساس داده‌های دولتی بدست‌آمده توسط آسوشیتد پرس ، مقامات فدرال در حال افزایش تحقیقات در زمینه مراکز پزشکی امور سربازان قدیمی هستند که بواسطه افزایش شدید سرقت افیونی از سال ۲۰۰۹ توسط کارمندان unauthorized ، از دست رفته‌است . پزشکان ، پرستاران یا کارکنان داروخانه در بیمارستان‌های فدرال - اکثریت گسترده‌ای در سیستم VA - مواد کنترل‌شده برای مصرف خود یا فروش خیابانی را انتقال می‌دهند ، یا داروهایی که برای بیماران در نظر گرفته‌شده ، به سادگی از بین رفته‌اند . اما مشکل این است که برخی از بیمارستان‌ها در ردیابی ذخایر مواد مخدر از دست داده‌اند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
عضو نظامی روزنامه نگار اداره بودجه گفتمان ملی انجمن دوستان دموکرات ارشد

 

 

حسابرسان عضو کنگره اظهار داشتند که بررسی‌های نقطه‌ای حاصل از بازرسی‌های ماهانه از ذخایر مواد مخدر و یا از دست دادن سایر الزامات را رد کرده‌اند . محققان گفتند که مشکلات مربوط به کل شبکه بیش از ۱۶۰ مرکز پزشکی و ۱۰۰۰ کلینیک ، پس از هشدارهای حسابرس در مورد عدم نظارت مبنی بر سهل‌انگاری که حداقل به سال ۲۰۰۹ بر می‌گردد ، رخ می‌دهد . جفری هیوز ، معاون بازرس کل پلیس در تحقیقات ، به آسوشیتد پرس گفت : " سرقت مواد مخدر یک حوزه نگرانی است ." او گفت که بازرسی‌های ماهانه می‌تواند به the کمک کند تا اختلافات بالقوه را کشف کرده و جرائم را ریشه‌کن کنند . هر دو اداره بازرسی پلیس و اداره مبارزه با مواد مخدر گفتند که آن‌ها بررسی دقیق سرقت مواد مخدر از the را افزایش داده‌اند و DEA تحقیقات جنایی بیشتری را گزارش کرده‌است . Its روشن نیست که مشکل در VA بدتر از امکانات خصوصی است ، که در آن متخصصان پزشکی و مقامات انتظامی می‌گویند که سرقت مواد مخدر بطور فزاینده‌ای در زمان سو مصرف مواد افیونی در آمریکا رایج است ، به ویژه برای مشکلات گذشته در the ، به خصوص یک رسوایی صبر سال ۲۰۱۴ که در آن برخی از بیماران فوت کرده‌اند . جو دیویس ، سخنگوی کهنه سربازان جنگ‌های خارجی ، گفت : " آن کارمندان VA که به خدمت سربازی nations ، مجروح و مجروح ما سپرده شده‌اند ، باید به استاندارد بالاتری دست یابند ." سرقت مواد مخدر در بین چالش‌هایی است که دیوید Shulkin ، دبیر تازه confirmed ، که به عنوان معاون وزیر بهداشت خدمت می‌کرد در حالی که مشکل مواد مخدر در حال افزایش بود . Shulkin در جلسه تایید خود در این ماه گفت که او افتخار می‌کند که the قبل از دیگران مشکل اعتیاد آور را شناسایی کرده و " آن را یک بحران تشخیص داده و شروع به اقدام کرده‌است ." با این وجود ، VA اعتراف می‌کند که با بازرسی‌های ماهانه مشکلاتی داشته‌است و گفته‌است که برای بهبود آموزش گام‌هایی برداشته است . این گزارش همچنین گفت که به بیمارستان‌ها نیاز دارد تا از روش‌های بازرسی پیروی کرده و برنامه‌های بهبود را توسعه دهند. این گزارش به درخواست‌های آسوشیتدپرس سه هفته پیش برای ارائه فهرستی از تسهیلات VA که در آن‌ها مواد مخدر گزارش نشده یا اقدام انضباطی اعمال شده‌است ، پاسخ نداد و گفت که هنوز این اطلاعات را گردآوری کرده‌است . طبق داده‌های DEA گرفته‌شده از سوی AP ، حوادث گزارش‌شده در بیمارستان‌های فدرال از ۲۷۲ مورد در سال ۲۰۰۹ به ۲، ۹۲۶ در سال ۲۰۱۵ ، پیش از فرو رفتن به ۲، ۴۵۷ در سال گذشته ، پیش از فرو رفتن بیش از ۱، ۱۰۰ بیمارستان و هفت بیمارستان تادیبی و حدود ۲۰ بیمارستان که به قبایل هندی خدمت می‌کنند ، شد . دفتر بازرس کل برآورد می‌کند که نزدیک به ۱۰۰ تحقیق جنایی در رابطه با سرقت یا از دست دادن مواد کنترل‌شده VA وجود دارد . سه VA این ماه متهم به توطئه‌چینی برای دزدیدن داروهای تجویزی از جمله opioids در لیتل راک ، آرکانزاس ، بیمارستان VA شدند . دفتر بازرس شهرداری می‌گوید که یک تکنسین داروسازی از VA او به پورتال پزشکی suppliers برای سفارش و منحرف کردن ۴۰۰۰ قرص oxycodone ، ۳۳۰۰ قرص hydrocodone و سایر داروها به قیمت the دلار و یک ارزش خیابانی ۱۶۰، ۰۰۰ دلار استفاده کرده‌است . کریستوفر Thyer ، وکیل آمریکایی ناظر بر این پرونده ، گفت که این کارمندان از موقعیت خود برای دزدی از مالیات دهندگان سو استفاده کرده و " جوامعی که با مواد مخدر خطرناک زندگی می‌کنیم را مسموم می‌کنند."

 

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
تضاد کامل ساخت اولیه هزینه پزشک نرخ معلولیت جدول رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره های دکتری (Ph.D) سال 97 دانلود کنید : لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 137

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما