محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 27210

ساخت اولیه


آسوشیتد پرس : دن الیوت دنور گلن گفت : " من فقط حیرت‌زده هستم , کاملا ً حیرت‌زده هستم . " یک مقام ارشد ساخت‌وساز که زمانی که پروژه در میان اختلافات قانونی و افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها سقوط کرد , گفت که آخرین برآورد که او قبل از حذف پروژه از پروژه شنیده بود , در حدود ۱۹۰ میلیون دلار بود . شین گفت که قربانی شده و مسئولیت این شکست‌ها در منطقه گسترده بوده‌است . اما او تصدیق کرد که او نقش دارد زیرا مدیر دفتر تحصیل , تدارکات و ساخت‌وساز است . " به عنوان رهبر این سازمان , مسئولیت این مسئولیت را بر عهده گرفته‌ای " . مرکز پزشکی , تحت ساخت‌وساز در حومه دنور در اورورا , مایه خجالت آوری برای va بوده‌است .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
رشته های علوم دفتر بودجه روز استقلال متخصص پشتیبان افراد معلول هزینه پزشک

 

 

 

قرارداد ساخت اولیه با هزینه‌ای پیش‌بینی‌شده در حدود 190 / 1 میلیون دلار به ژاپن اعطا شد . اما پس از سال‌ها اختلاف در میان va , پیمان‌کار و تیم طراحی , یک هیات مستقل دولتی به نام هیات‌مدیره مدنی درخواست قرارداد در ماه دسامبر حکم داد که قرارداد را با ندادن به سازندگان , مشارکت خاص شرکت turner - ترنر , طرحی که می‌تواند در بودجه ساخته شود , نقض کرده‌است . پس از آن گروه مهندسی از مهندسان ارتش خواست تا هزینه را تخمین بزنند , و پاسخ , که در ماه مارس ۲۰۰۷ تحویل داده شد , یک میلیارد دلار بالغ بود . این گروه مدیریت پروژه را برعهده گرفت و انتظار می‌رود که این مرکز پزشکی در سال آینده به مبلغ ۱۹۰ میلیارد دلار تکمیل شود . تحقیقات متعدد به این نتیجه رسیدند که هزینه‌ها از دست رفته‌است , چرا که va به اندازه کافی بر پروژه نظارت نکرده است, به اندازه کافی مقامات را به آن اختصاص نداده است . بازرس کل هیات نظارت داخلی , که یک ناظر داخلی است , در سال گذشته گفت که می‌داند که این پروژه به سمت هزینه‌های گزاف هزینه تغییر داده شده‌است , اما هنگامی که او قبل از کنگره در رادیو و تلویزیون شهادت داد به قانون گذاران نگفت . این امر باعث شد که قانون گذاران درخواست رسیدگی به شهادت دروغ را بدهند , اما وزارت دادگستری ماه گذشته تصمیم گرفت با استناد به شواهد کافی , اتهامات را ثبت نکند . به آسوشیتدپرس گفت که اطلاعات متناقضی درباره این پروژه داده شده‌است . او گفت که پیش‌بینی‌های هزینه در حال افزایش بوده و بیش‌ترین برآوردی که او از " آی آر آی " ( turner - turner ) در حدود ۱۴۰ میلیون دلار بود . او گفت که قبل از اینکه گروه مهندسین تخمین بزند او را از پروژه برکنار کرد . او گفت : " این یک هدف متحرک است . " تام جانسن , سخنگوی ترنر - ترنر , گفت که هیات‌مدیره غیرنظامی این قرارداد به وضوح این مشکلات را مقصر می‌داند . او از تصمیم هیات‌مدیره نقل‌قول کرد : " ما متوجه می‌شویم که رفتار va با استانداردهای حسن‌نیت و برخورد عادلانه مورد نیاز قانون انتخاب نشده است . " او گفت که تیم مهندسی و مهندسی بارها به او اطمینان داده بودند که می‌تواند در بودجه ساخته شود . معماران و مهندسان , گروهی متشکل از چهار شرکت که به عنوان تیم سرمایه‌گذاری مشترک شناخته می‌شوند , گفتند که این کار آنچه را که لازم بود انجام داده‌است . این سخنگو با جدیت کار کرد تا اطمینان حاصل کند که این پروژه برای برآورده کردن استانداردهای تعیین‌شده … در بودجه و زمان طراحی شده‌است . " او از شناسایی سایر مقامات و مقامات که مسئولیت این مشکلات را بر عهده داشتند خودداری کرد .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
نرخ معلولیت محل خدمت تغییر فرهنگ مدیر ارشد چه زنانی اجرت‌ المثل كمتری می‌گیرند؟ ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان و تربیت شهید رجایی

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 133

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما