محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27275

مدیر ارشد


ستاره‌ها و نوارها توسط Dianna cahn
پروژه غیر انتفاعی جنگجو در سال ۲۰۱۶ با بیش از ۴۰۰ میلیون دلار بودجه و دلایل باور بر این که رشد meteoric ادامه خواهد یافت وارد سال ۲۰۱۶ شد . پس از یک رسوایی که منجر به سقوط دو مدیر ارشد اجرایی آن در ماه مارس شد ، پایان سال با ضررهای زیان آوری به پایان رسید .
و در حالی که موسسه خیریه قدیمی در سال ۲۰۱۷ مادر ماند ، شکی نیست که کمک‌های مالی همچنان در حال سقوط هستند .
سوال این است که چقدر .
ویدئو مرتبط :

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
مزایای آموزشی تیم انتقال پایگاه آموزش نوع پیام قانون مدنی لیست انتظار

 


پروژه جنگجو Wounded افسران ارشد را آتش می‌زند
مدیرعامل جدید ، سپهبد مایک Linnington ، رئیس بازنشسته ارتش ، در ماه جولای سکان را به دست گرفت - - در حالی که او برای درست کردن کشتی کار می‌کرد ، به شفافیت امیدوار کننده‌ای دست یافت . پس از اینکه سازمان اولین تجدید ساختار خود را اعلام کرد، ۱۵ درصد کارکنان ۶۰۰ نفری خود را از دست داد ، Linnington به سازمان‌های خبری گفت که WWP ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار درآمد از دست داده‌است . او در آن زمان به ستاره‌ها و نوارها گفت که در پایان سپتامبر ارقام دقیقی را منتشر خواهد کرد .
هفته گذشته ، Linnington از انتشار بودجه سال ۲۰۱۶ یا پیش‌بینی‌های لازم برای بودجه ۲۰۱۷ که روز یکم اکتبر آغاز شد ، خودداری کرد . او گفت که هنوز یک تازه‌کار در حسابرسی غیر انتفاعی است ، " هنگامی که او با این روزنامه در ماه اوت صحبت کرد و گفت که تنها پس از حسابرسی آن‌ها را آزاد خواهد کرد و با IRS - - احتمالا ً تابستان آینده پر خواهد شد .
اما بررسی of financials حاکی از آن است که موسسه غیرانتفاعی می‌تواند مشکلات بزرگی را در سال آینده با مشکلات بزرگی مواجه شود - - خسارت‌های زیادی که مجبور به انتخاب بین کاهش ذخایر آن یا قطع برنامه‌های حیاتی برای سربازان زخمی و خانواده‌های آن‌ها می‌شود .
داگ وایت یک متخصص سازمان‌های غیرانتفاعی و استاد دانشگاه کلمبیا استاد علوم در مدیریت Fundraising گفت : " آن‌ها منقبض می‌شوند . " او در ماه ژوئن موقعیت خود را ترک کرد تا یک مطالعه عمیق از آنچه در WWP رخ داد انجام دهد .
وایت مجذوب بحث پیرامون هزینه‌های WWP شده بود ، که سوالاتی در مورد اینکه چگونه سازمان‌های غیر انتفاعی پول را جمع‌آوری و تخصیص می‌دهند و چگونه موفقیت آن‌ها مورد قضاوت قرار می‌گیرد ، مطرح کرد . در یک گزارش قوی ، او نتیجه‌گیری کرد که دیدگاه مدیرعامل ousted استیو Nardizzi و مدیر عامل اجرایی Al - که شامل جمع‌آوری کمک‌های مالی و پرهزینه برای رشد نمایی یک سازمان غیر انتفاعی است - - - - حتی کسب‌وکار خوب برای سازمان - بود . اما او اذعان کرد که سبک پر زرق و برق Nardizzis منجر به تخریب برداشت‌ها شده‌است . وایت در حال کار بر روی یک کتاب درباره سازمان و مسائل است .
Nardizzi و Giordano پس از گزارش‌ها در نیویورک‌تایمز و سی بی اس در ژانویه به تصویر کشیده شدند و هزینه زیادی را به تصویر کشیدند و یک فرهنگ سازمانی سمی را به تصویر کشیدند. این موسسه خیریه به خاطر داشتن بیش از اندازه کوچکی از کمک‌های مالی که مستقیما ً به برنامه‌ریزی تبدیل شده‌بود ، در فهرست دیده‌بان خیریه سرمایه‌گذاری کرده بود . موسسه خیریه Navigator حساب کرد که تا آنجا که ۴۰ درصد از درآمد برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و مدیریت هزینه شده‌است .
حسابداری قانونی WWPs financials هیچ خطایی نداشت ، اما عدم اعتماد باقی ماند . وقتی خیرین شروع به کشیدن حمایت خود کردند ، هیات‌مدیره این دو رهبر را حذف کرد .
تا اواسط بهار ، کمک‌های مالی در حال کاهش بود . این موسسه خیریه تبلیغات تلویزیونی خود را بیرون کشید و تا رسیدن Linningtons در ماه ژوئیه به یک الگوی نگهداری رفت . این تبلیغات تنها اخیرا ً ظاهر شده‌اند ، اما به غیر از اظهارات اولیه Linningtons در ماه اوت و سپتامبر ، WWP اطلاعات کمی در مورد وضعیت مالی خود فاش کرده‌است .
گمانه‌زنی‌هایی در مورد تعداد WWPs برای سال ۲۰۱۷ وجود دارد ، و بدون شفافیت سازمان ، هیچ راهی برای اطمینان وجود ندارد . اما راه‌هایی برای ارزیابی عملکرد مالی غیر انتفاعی وجود دارد .
وایت گفت که کشیدن تبلیغات عواقب نامریی برای یک سازمان غیر انتفاعی را دارد و کمک‌های مالی جدید را متوقف می‌کند و این توانایی را برای جبران کردن اهدا کنندگان به عنوان کمک‌های مالی ماهانه را محدود می‌کند و arent تمدید می‌شود. او گفت که زیان‌ها به سرعت خودشان را می‌سازند و غیر انتفاعی را پشت سر می‌گذارند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
منطقه پرخطر حق دریافت ریسک بالا داوطلبان آمریکا چگونه مهارت کنترل خشم را به کودکان بیاموزیم چگونه برای دروس ریاضی در کنکور سراسری ۹۷ ریاضی آماده شویم

 

 

منبع

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 132

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما