محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27272

ریسک بالا


۷ مارس ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
طبق گزارش دفتر پاسخگویی دولت جدید ، این VA - - بعنوان یک " ریسک بالا " برای ارائه خدمات درمانی و نحوه قرار دادن آن برای کالاها و خدمات ، از بین رفته‌است .
جین Dodaro ، دبیر کل ایالات‌متحده آمریکا و جین Dodaro ، در شهادت روز چهارشنبه قبل از کمیته نظارت و اصلاحات مجلس گفت : " ما مشکلات مشابهی را بارها و بارها در the ، ژنرال ایالات‌متحده آمریکا و رئیس GAO ، پیدا می‌کنیم ."
براساس گزارش این سازمان ، GAO " فهرست ریسک بالا " بر پایه دو سال پایه برای شناسایی برنامه‌ها و عملیات‌ها به ویژه آسیب‌پذیری در برابر " تقلب ، ضایعات ، سو استفاده و سو مدیریت " را منتشر می‌کند . ۳۵ نهاد در فهرست تازه منتشر شده سال ۲۰۱۹ وجود دارد ؛ اگرچه گزارش ۲۰۱۷ مراقبت‌های بهداشتی VA را به عنوان یک ناحیه پرخطر که نیازمند توجه است ، شناسایی کرده‌است .
Dodaro روز چهارشنبه گفت " [ بودجه عظیمی در این VA دارد . " بودجه VA در سال ۲۰۱۹ به حدود ۲۰۰ میلیارد دلار رسید .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
جنگ افغانستان مقیاس لغزشی کسر مالیات معافیت تجاری بیماری تنفسی داوطلبان آمریکا

 

 


او گفت : " به نظر من فقدان منابع کافی برای حل این مشکلات وجود نداشت . "
در مراقبت‌های بهداشتی ، گزارش GAO که روز چهارشنبه منتشر شد حاکی از آن است که the باید کار بهتری برای نظارت بر چگونگی ثبت‌نام سربازان قدیمی انجام دهد ، که به طور کلی اولین سربازی است که وارد سیستم می‌شود .
این گزارش می‌گوید : " همه سربازان قدیمی که به تازگی ثبت‌نام‌کرده بودند قادر به دستیابی به مراقبت‌های اولیه در داخل VA نبودند ، در حالی که سایر سربازان قدیمی در مدت زمانی که منتظر مراقبت اولیه و تخصصی بودند ، تغییرات گسترده‌ای را تجربه کردند ."
طبق یافته‌های این یافته‌ها ، اغلب اختلافات مهم در زمان انتظار محاسبه‌شده توسط اداره بهداشت کهنه و زمان‌های انتظار واقعی که توسط سربازان قدیمی تجربه می‌شود وجود دارد .
در این گزارش آمده‌است : " به منظور رسیدگی به این مساله ، VA باید اطمینان حاصل کند که داده‌های مربوط به سربازان قدیمی به طور مداوم در حال اجرای سیاست برنامه‌ریزی آن هستند . "
در یک گزارش جداگانه ، وزارت امور خارجه گفت که اداره امور سربازان قدیمی از مقررات و سیاست‌های کهنه در زمینه اکتساب و قرارداد برای کالاها و خدمات استفاده می‌کند و فاقد یک استراتژی موثر برای تهیه ملزومات پزشکی است .
طبق این گزارش ، " VA " باید فرایندهای تولید خود را بهبود بخشیده و با همسویی با سیاست و مقررات قابل‌اجرا برای دستیابی به تخفیف‌های در دسترس در هنگام تهیه ملزومات پزشکی ، به پس‌انداز هزینه‌ها دست یابد ."
Dodaro در پاسخ به سوالاتی از نماینده مجلس ، مارک گرین ، R - تنسی ، گفت که این VA " برخی از the مشکلات مدیریتی را که در بین آژانس‌های دولتی در روند اکتساب خود دیده‌ام " دارد .
Dodaro گفت : " هنگامی که آن‌ها تلاش کردند تا توافقنامه ‌های خرید را آغاز کنند ، آن‌ها باید در تصمیم‌گیری درباره چه چیزی باید عمل کنند " و افزود که او توسط رابرت Wilkies ، وزیر VA ، برای انجام اصلاحات مورد تشویق قرار گرفته‌است .
گزارش GAO در مورد مسائل مربوط به سیاست VAs در تهیه کالاها و خدمات دو گزارش دلخراش در ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ از دفتر مرکزی بازرس کل در مورد شرایط ضعیف در مرکز پزشکی واشنگتن دی سی ، مرکز پزشکی VA به دلیل کسب شکست و مدیریت ضعیف ارائه می‌دهد .
بنا بر گزارش‌ها IGs ، نظارت بر سیستم تامین پزشکی در بیمارستان واشنگتن منجر به کمبودها در اتاق‌های عمل شد . بنا بر گزارش‌ها ، در یک نقطه ، اتاق عمل در بیمارستان از تکه‌های آوندی منشعب شد تا رگ‌های خونی و probes های فراصوت که برای تهیه نقشه جریان خون مورد استفاده قرار می‌گرفتند ، بسازند .
این گزارش می‌گوید که علاوه بر این ، بیمارستان باید مواد استخوانی برای جراحی‌های جایگزین زانو قرض بگیرد و همچنین از لوله‌های مورد نیاز برای دیالیز کلیه استفاده کند و کارکنان را وادار به رفتن به بیمارستان بخش خصوصی کند تا آن‌ها را تامین کند .
در گزارش سال ۲۰۱۸ ، مایکل Missal بازرس کل VA گفت که " رهبری شکست‌خورده در سطوح چندگانه در مرکز پزشکی DC در معرض خطر غیر ضروری قرار داده و منجر به از بین رفتن خدمات هسته‌ای شده‌است ."

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
کنفرانس مطبوعاتی اطلاعات اضافی وام کوچک کمک هزینه معرفی ۲۱ رشته مهندسی و علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی پذیرش نیروی امریه در بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 132

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما