محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27273

کنفرانس مطبوعاتی


۳۰ آوریل ۲۰۱۹ نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime ) در یک روز که یک سرباز کهنه‌کار به وسیله خودکشی در خارج از اداره امور سربازان قدیمی در کلیولند کشته شد، قانونگذاران VA را در مورد آنچه انجام می‌دهند تا از چنین مرگ‌هایی جلوگیری کنند، در حالی که مقامات اداره خواهان یک رویکرد ملی برای معکوس کردن روند غم‌انگیز شدند . یک سرباز کهنه‌کار که نامش اعلام‌نشده است صبح روز دوشنبه در خارج از اتاق اورژانس مرکز پزشکی Louis Stokes در اوهایو ، هفتمین خودکشی در سال جاری در ملک VA و چهارم در این ماه درگذشت . قانونگذاران به این تراژدی اشاره کردند در حالی که یک کنفرانس مطبوعاتی دو حزبی در مورد خودکشی کهنه و یک جلسه نادر شبانه برای پرسش از رهبران VA در مورد تلاش‌های خود برای رسیدگی به این موضوع برگزار کردند . "

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
نیاز دارویی فواید سلامتی سود سهام مستمری اساسی معاون مدیر اطلاعات اضافی

 

 

 

 

یک امروز . بیست تن از اعضای کهنه‌کار خدمت ، رزرو و گارد ملی هر روز تسلیم زخم‌های ناپیدای خود می‌شوند . … این یک بحران فوری است که نیازمند اقدام فوری است ." سخنگوی کاخ نانسی پلوسی ، D - کالیفرنیا . محتوای مرتبط : VA پس از Rash خودکشی در محل ساختمان ، امنیت را از دست داد . چرا ؟ Wilkie : کل دولت باید بر کاهش خودکشی عقب‌افتاده تمرکز کند . VA در محوطه پارکینگ " Curb " Suicides در امکانات خود " Curb " را محدود می‌کند . سه سرباز قدیمی در پنج روز با امکانات خودکشی در VA کشته می‌شوند . سناتورها خواهان پاسخ به صندوق پیش‌گیری از خودکشی unspent هستند. با بودجه the برای خدمات بهداشتی روانی که به ۸.۶ میلیارد دلار می‌رسد ، اعضای کمیته امور سربازان قدیمی در پی تعیین این موضوع هستند که چگونه وجوه مورد استفاده قرار می‌گیرند و چرا تعداد برآورد شده خودکشی در روز - - ۲۰ سال بعد از سال‌ها سرمایه‌گذاری کاهش‌یافته است . او می‌گوید : " بیست مورد مرگ یک روز مجموعا ً بیش از ۷، ۳۰۰ نفر در سال غیرقابل‌قبول است . نماینده کمیته ، مارک Takano ، D - کالیفرنیا گفت : " هر دو شماره … مدرک دیگری از یک مشکل ناامید کننده و ادامه‌دار هستند که ما در پرداختن به آن ناکام بودیم ." سناتور فیل رو از تنسی ، جمهوری‌خواه ارشد کمیته ، گفت : " هدف ما باید بیش از جلوگیری از خودکشی باشد ، آن باید به سربازان قدیمی ما کمک کند تا زندگی معنا و شادی داشته باشند . " طبق اطلاعات VA ، نرخ خودکشی سربازان قدیمی ۱.۵ برابر آمریکایی‌های غیر نظامی است . تعداد سربازان قدیمی کشته‌شده در سال ۲۰۱۶ کمی از سال قبل کاهش‌یافته است، از ۶، ۲۸۱ در سال ۲۰۱۵ به ۶، ۰۷۹ در سال ۲۰۱۶ . اما از آنجا که تعداد سربازان قدیمی در آمریکا هم کاهش‌یافته است ، نرخ کلی ثابت مانده‌است . برخی از گروه‌های سنی نیز بیشتر از بقیه تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند : در حالی که سربازان قدیمی از جنگ ویتنام و پس از جنگ ویتنام با خودکشی جان خود را از دست می‌دهند ، سربازان قدیمی ۱۸ تا ۳۴ ساله بیش‌ترین نرخ خودکشی را در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر دارند . طبق گفته مقامات VA ، از ۲۰ نفر از سربازان قدیمی که هر روز می‌میرند ، شش نفر از آن‌ها در سیستم بهداشتی VAs ثبت‌نام کرده‌اند و به طیف گسترده‌ای از خدمات و خدمات دسترسی دارند . با این حال ، اکثر آن‌ها از VA استفاده می‌کنند و برخی از آن‌ها واجد شرایط مراقبت نیستند ، شامل سه نفر از هر ۲۰ نفری که عضو گارد ملی یا ذخیره هستند و هرگز دولت فدرال فعال نمی‌شوند . دکتر ریچارد استون ، مدیر اجرایی اداره بهداشت سربازان قدیمی ، به قانونگذاران گفت که بسیاری از اعضای سابق خدمات عمیقا ً آسیب‌دیده اند و ۷۷ درصد در معرض جنگ قرار دارند و این موضوع را نمی‌توان تنها از طریق درمان روانی حل کرد . او گفت : " مقادیر قابل‌توجهی از این موضوع مربوط به مشکلات شخصی ، مالی و رابطه و تنهایی و انزوا است . این یک فرد منحصر به فرد در آمریکا است ."

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
وام کوچک کمک هزینه مراسم تدفین عدم دسترسی بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان وظیفه تا 22 بهمن ماه آگهی جذب نیروي انسانی شرکت پالایش نفت اصفهان

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 129

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما