محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 27230

عدم دسترسی


Military.com | در اثر برایانت اردن
نماینده کهنه‌کار جنگ عراق Tammy داک ورث ، D - I . روز سه‌شنبه ، پیش از کمیته سنا ، شهادت داد که تصویب یک پیمان بین‌المللی که قصد بهبود زندگی معلولان دارد ، به سربازان زخمی آمریکا نیز کمک خواهد کرد .
داک ورث به کمیته روابط خارجی مجلس سنا گفت : " مزایای سخاوتمندانه ای که توسط بیل - ۹ / ۱۱ GI Joe تهیه شده‌اند ، حدود یک میلیون نفر از سربازان عراق و افغانستان را به این فرصت داده‌است تا آموزش خود را بیشتر کنند ."
اما بسیاری از معلولان در میان این سربازان " قادر به افزایش تحصیلات خود با تحصیل در خارج از کشور به دلیل عدم دسترسی به معلولیت در خارج از کشور نیستند ."
او گفت : " ناراحت‌کننده است که آن‌هایی که برای آزادی ما می‌جنگیدند ، اکنون آزادی خود را محدود خواهند کرد که آن‌ها با زندگی خود در حال حرکت هستند . "

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
هیات فرعی مواد سمی مدیریت استعداد مرور علم پرچم قرمز دریافت بیمه موضوعات انظباطی

 


این معاهده که طرفداران آن بر آن بحث می‌کنند به کشورهای امضا کننده نیاز خواهند داشت تا اساسا ً به جایی برسند که ایالات‌متحده از نظر اعطای دسترسی و فراهم کردن امکانات لازم برای معلولین ، از سوی برخی از سازمان‌های نظامی و اتحادیه‌های نظامی مورد حمایت قرار گرفته‌است .
داک ورث ، که هر دو پایش را هنگام پرواز با هلی‌کوپتر از دست داده بود ، به ضرب گلوله کشته شد و گفت که با تجربه دست‌اول مشکلاتی را تجربه کرده‌است که معلولان در هنگام سفر به مکان‌هایی که هیچ تلاشی برای اسکان آن‌ها صورت نگرفته است .
او گفت : " ما اغلب به مکان‌هایی سفر می‌کنیم که هیچ ایده‌ای نداریم که چطور کسی را با یک عضو مصنوعی ، چوب ، و یا ویلچر تطبیق دهیم . به افراد با اعضای مصنوعی گفته شده‌است که آن‌ها را در سطل‌های بالای سر انبار نگه دارند و برخی دیگر در خارج از کشور گرفتار شده‌اند که یک پا از کاربران ویلچر استفاده می‌کند ، اما فرد بعدی این کار را نمی‌کند ."
داک ورس گفت که یکی از سربازان کهنه‌کار کور که به دنیا سفر می‌کند تا از کوه‌ها بالا برود به او گفت که صعود از کوه‌ها چالش نیست … این رسیدن به آنجا است ."
داک ورث همچنین به کمیته سنا گفت که حتی سربازان وظیفه فعال و خانواده‌هایشان در شرایطی که کشورهای میزبان پایگاه‌های آمریکایی نتوانند به افراد معلول کمک کنند ، در معرض خطر قرار دارند .
او گفت که برای servicemembers با یک کودک معلول یا عضو خانواده ، عدم دسترسی به خارج می‌تواند به معنی فرصت‌های محدود برای کودکان و یا استخدام برای همسران باشد . این مساله باعث می‌شود که در موقعیت مجبور به انتخاب بین رفتن به یک سفر شغلی به تنهایی یا عبور از تکلیف ، انتخاب شود.
شاهدان دیگر تایید کردند که تام ریج ، دبیر سابق امنیت داخلی و رئیس سازمان ملی معلولیت ، و ریچارد Thornburgh ، دادستان‌کل سابق ایالات‌متحده ، در حال حاضر با کی & ل ، یک شرکت حقوقی بین‌المللی هستند.
مخالفت با تصویب توسط خلبان بازنشسته نیروی دریایی ، سوزان Yoshihara از موسسه حقوق بشر & و مایکل Farris ، رئیس انجمن دفاع قانونی دانشکده حقوق و رئیس دانشگاه پاتریک هنری بیان شد .
هر دو ادعا کردند که امضای این معاهده آمریکا را در موقعیتی قرار خواهد داد که سازمان ملل متحد قانون و سیاست آمریکا را دیکته کند . Yoshihara گفت که یک سازمان ملل در حال حاضر به غلط زبان معاهده را تفسیر کرده‌است و می‌گوید که شامل حق " تامین اطلاعات جنسی یا خدمات پزشکی [ برای کودکان به عنوان ۱۰ ] ، از جمله مواد دارویی ، بدون دانش والدین خود است ." او معتقد است که این معاهده می‌تواند توسط برخی گروه‌ها برای تلاش و اصلاح قانون و سیاست آمریکا مورد استفاده قرار گیرد .
فریس گفت که با امضای معاهده آمریکا، آمریکا در حال تبدیل شدن به قانون آمریکا در برابر قانون بین‌المللی است .
وی در شهادت خود گفت : " از آنجایی که یک پیمان یک تعهد بین‌المللی است ، قانون بین‌المللی به طور کامل قانون اساسی در رابطه با ماهیت تعهدات ما را کنترل می‌کند ."
فریس گفت که این معاهده بیش از حد به سازمان ملل تعلق دارد ، از جمله تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه چیزی معلولیت را تشکیل می‌دهد و سپس تصریح می‌کند که دولت باید بهترین منافع کودک را در نظر بگیرد و باید با والدین در مورد مراقبت‌های بهداشتی اختلاف داشته باشد .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
اجلاس سربازان کارمندان فدرال داروخانه عمومی شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی به علت بیماری هيپرئيدروز - تعریق بدن معرفی رشته موسیقی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 129

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما