محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 27231

اجلاس سربازان


به گزارش "نیوز تریبون " ، دبی Cafazzo
قوی ، انعطاف‌پذیر ، توانا - و گاهی نامریی .
به گفته کسانی که روز شنبه در تاکوما برای اجلاس سربازان قدیمی زنان ۲۰۱۶ گرد هم آمدند ، این ها برخی از راه‌هایی هستند که سربازان کهنه‌کار نظامی خودشان را می‌بینند .
این رویداد که تحت حمایت کمیته مشورتی سربازان قدیمی زنان کشور ، اداره امور سربازان قدیمی و دیگران بود، زنان را از سراسر کشور بیرون کشید . آن‌ها برای یادگیری در مورد فواید سربازان قدیمی ، سالم ماندن از نظر فیزیکی و ذهنی - و بیشتر می‌آمدند .
اما بسیاری گفتند که برای ارتباط با حس منحصر به فرد خانواده که زنان را در تمام سنین پیوند می‌دهد ، آمده‌اند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
نظارت بالینی سهام هزینه عوارض گمرکی فرمانده سابق خوشحالی سربازان کارمندان فدرال

 


Louretha Glasl یک سرباز قدیمی ارتش که تی‌شرت قرمز به تن داشت و او را به عنوان بخشی از " sisterhood زنان مغرور زنان " معرفی کرد ، گفت : " ما از شاخه‌های مختلف ارتش آمده‌ایم ، اما همه ما یک هدف داریم .
Glasl که در کلیولند ، اوهایو بزرگ شد ، شش ماه پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان به ارتش پیوست . او ۱۴ سال را در ارتش به کار برد ، از جمله عملیات سوخت‌گیری مجدد و هواپیما در طی طوفان صحرا در دهه ۱۹۹۰ . Shes شمار مشابهی از سال را به عنوان یک غیرنظامی گذراند و اکنون برای اداره سربازان قدیمی دولتی کار می‌کند .
او در پاسخ به سوالی که از مردم می‌خواهد درباره سربازان قدیمی زنان بدانند گفت : " ما قوی ، توانا ، باهوش هستیم - - و ما می‌توانیم رهبری کنیم."
Kayla ویلیامز ، سخنگوی Keynote ، مثالی از این امر است . یک متخصص سابق زبان عربی که پنج سال در ارتش گذرانده است ، اکنون مرکز سربازان قدیمی زنان است که بخشی از اداره کهنه سربازان بازنشسته است .
او از مشارکت او در حمله آمریکا ۲۰۰۳ به عراق صحبت کرد که در آنجا به عنوان مترجم کار می‌کرد . خاطرات او از این تجربه ، " عشق من بیش از تو : جوان و زن در ارتش آمریکا " در سال ۲۰۰۵ منتشر شد .
ویلیامز که در همان سال ارتش را ترک کرد نیز در مورد آنچه که برای سربازان قدیمی زنان در بازگشت به خانه از عراق وجود دارد صحبت کرد .
در حالی که هر دو زن و مرد برخی اوقات احساس می‌کردند که کشور به عنوان یک کل ، در مورد جنگ در حال پیشرفت فراموش کرده‌است ، گفت که او گاهی احساس می‌کرد که " منزوی و ناشناخته " بوده‌است .
وی افزود که در اجتماعات اجتماعی ، مردم ممکن است گروهی از پرسنل نظامی را تشخیص دهند و پیشنهاد کنند که " افراد " یک آبجو بخرند . اما آن‌ها فکر می‌کردند که زنان سر میز همسران یا دوستان دختر هستند . یک نفر زمانی پرسید که آیا چوپان آلمانی چهار زانو که یک پایش را پس از اصابت یک ماشین از دست داده‌است ، در جنگ مجروح شده‌است . او متوجه شد که غیر نظامیان ممکن است آمادگی بیشتری برای این داشته باشند که تصور کنند حیوان خانگی او یک سرباز قدیمی است ، به جای پرسیدن اینکه آیا او به کشورش خدمت کرده‌است یا خیر.
ویلیامز با همسرش برایان McGough در عراق دیدار کرد . اما آن‌ها مجبورند زمان زیادی برای قرار گذاشتن در آنجا داشته باشند . آن‌ها در سال ۲۰۰۵ و دو سال پس از این که McGough یک آسیب مغزی ناشی از انفجاری را متحمل شد که یک کاروان نظامی را که سوار بر اسب بود را لرزاند ، متحمل شدند .
ویلیامز به سربازان قدیمی که روز شنبه گرد هم آمدند ، گفت که در دسترس کسانی است که پس از جنگ و مشکلات دیگر ، از جمله مراقبت مورد نیاز در نتیجه ضربه روحی ، در دسترس هستند . او همچنین به آن‌ها یادآوری کرد که گذراندن زمان با دیگر سربازان قدیمی یک راه برای التیام است .
ویلیامز گفت : " من با تمام کسانی که پیش از من به جنگ رفته‌اند شریک هستم ، به جای اینکه منزوی شویم ، من بخشی از یک جامعه هستم . تو تنها نیستی ."
Jean " Bell " ، که در مراسم Saturdays شرکت کرده بود، ۲۲ سال در ارتش خدمت کرد و بخشی از the Warriors ، گروهی از سربازان کهنه‌کار آمریکایی که در مراسم‌تشییع‌جنازه ارتش و دیگر رویداده‌ای عمومی شرکت کردند . او به طور مرتب کلاه و جلیقه به تن می‌کند که نماد غرور نظامی و غرور بومی و پیوندهای خود با زنان دیگر را نشان می‌دهد .
Belmont گفت : " برای سربازان زن ، its یک محموله بلند در ارتش بوده‌است ، " و سعی داشت آن را از طریق ارتش در موقعیت mans قرار دهد .
(c) ۲۰۱۶ - نیوز تریبون ( تاکوما , شستشو )

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
داروخانه عمومی آسایشگاه سالمندان طرح دعوی تحریم جدید با آیین نامه اجرایی قانون پیش فروش ساختمان آشنا شوید کسری خدمت مناطق امنیتی و مناطق محروم و بد آب و هوا

 

 

منبع

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 129

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما