محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 27245

آسایشگاه سالمندان


توسط برایانت اردن
اداره امور سربازان قدیمی روز سه‌شنبه علیه لایحه‌ای مطرح شد که به سربازان قدیمی مسکن نیاز دارد تا طبق استانداردهای ایمنی و ایمنی ایالت تایید شود .
این لایحه دو حزبی یکی از دو بخشی از قوانین مربوط به مسکن سربازان قدیمی بود که پیش از هیات مراقبت بهداشتی کمیته امور سربازان قدیمی اداره می‌شد . یک لایحه دیگر که حامی و حمایت مالی است , به سربازان قدیمی فرصت می‌دهد تا در " مراقبت‌های پزشکی " زندگی کنند - - این یک اقامت خصوصی است تا آسایشگاه سالمندان .

 

 

همه بازرسی ها تعهدات مالی دانشجویان افسری آسیاب روزانه تعدیل عوامل طرح دعوی

 


هر دو لایحه باید قبل از اینکه بتوانند رای بدهند توسط کمیته کامل تصویب شوند .
روبرت جسی , معاون مدیر عامل وزارت بهداشت , گفت که این اداره لایحه ایمنی را پشتیبانی نمی‌کند زیرا در فرآیند بازرسی خودش مداخله می‌کند و در واقع به پناه‌گاه‌ها آسیب می‌رساند .
او گفت : " و نگران این مساله است که تنها نیاز به صدور گواهی‌نامه انطباق با قانون ایمنی [زندگی ] یک مولفه ضروری از فرآیند بازرسی تاسیسات " va " را از بین می‌برد و خانه‌های قدیمی سرباز بی‌خانمان را ایمن و امن می‌سازد . "
جسی گفت که تیم‌های بازرسی از مراکز پزشکی و پزشکی محلی اطمینان حاصل می‌کنند که پناه‌گاه امن و امن هستند . او گفت که آن‌ها بازرسی اولیه را قبل از اینکه یک سازمان در برنامه کمک ارائه دهندگان بی‌خانمان و برای هر برنامه , و بازرسی‌های سالیانه بعد از آن صورت گیرد , انجام می‌دهند . او گفت که این تیم‌ها یک عملیات سازمان را از امنیت و امنیت غذایی تا خود ساختمان بازبینی می‌کنند و از انطباق آن با قانون ایمنی زندگی انجمن حفاظت از حریق ملی اطمینان حاصل می‌کنند .
براساس گزارش وب سایت این اداره , در زیر برنامه " اس اس ای " , در هر کهنه سرباز در هر روز یک سرپناه دریافت می‌کند . این تلاش با هدف کمک به سربازان بی‌خانمان یا آن‌هایی که در معرض خطر بی‌خانمانی قرار دارند , صورت می‌گیرد .
علاوه بر اقلام خوراکی , سازمان‌ها نیز می‌توانند برای ارائه کمک‌های بلاعوض , آموزش , مداخله در بحران و مشاوره و نیز خدمات برای جمعیت‌های تخصصی از جمله دامپزشکان زن درخواست دهند .
" دیوید مک کینلی " , سرپرست اولیه این لایحه که ملزم به تامین همه کده‌ای ایمنی و ایمنی می‌باشد , گفت که سیستم بازرسی va درهم شکسته شده‌است .
او گفت : " من از برخی از پناه‌گاه‌های منطقه خانه‌ام در ویرجینیای غربی دیدن کرده‌ام و به نظر می‌رسد که بسیاری از آن‌ها با قوانین ایمنی ایالتی , محلی یا فدرال همخوانی ندارند . "
" مک کینلی " گفت او پناهگاهی را با درها , خروجی اضطراری و سیستم‌های بارانی دیده‌است که ناکافی یا شکسته بودند .
گروه‌های سربازان قدیمی از جمله سربازان قدیمی جنگ خارجی , لژیون‌های آمریکایی و عراق و سربازان قدیمی افغانستان , لایحه مک کینلی را بازپس می‌گیرند .
کهنه سربازان معلول آمریکایی گفتند که این پیشنهاد به ارائه دهندگان سرپناه , ترک سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان بدون نیاز به خدمات نیاز دارد . این کمیسیون در شهادت خود گفت که می‌خواهد کمیته فرعی مجلس با دولت و ارائه دهندگان پناه‌گاه برای تشکیل یک راه‌حل که تمام احزاب را راضی کند , کار کند .
سازمان‌های قدیمی و قدیمی توافق کردند که لایحه دیگر , قانون انتخاب قدیمی مراقبت قدیمی , تعداد سربازان قدیمی واجد شرایط قرار گرفتن در خانه‌های مسکونی را به جای خانه پرستاری افزایش دهد .
امروزه , va هزینه یک سرباز قدیمی را پوشش می‌دهد که به مراقبت خانگی پرستاری نیاز دارد . اگر او برنامه مراقبت پزشکی را ترجیح دهد , بخش هزینه‌های پزشکی را پرداخت می‌کند اما هزینه زندگی در خانه را ندارد .
در نتیجه , دامپزشکان که می‌خواهند از این برنامه سود ببرند باید تفاوت را پوشش دهند , که می‌تواند از 1 / 4 دلار در ماه جاری شود . va استدلال می‌کند که می‌تواند این اتهامات را پوشش دهد و هنوز هم پس‌اندازها را ببیند . همانطور که در ژورنال وال استریت گزارش شده‌است , این اداره یک روز طول می‌کشد تا یک سرباز قدیمی در یک آسایشگاه سالمندان داشته باشد , در حالی که در هر روز در یک محل نگهداری از مراقبت‌های پزشکی در یک خانه پزشکی قرار دارد .

 

 

 

تحریم جدید تقاضای بیمار ظاهر دقیق مجلس لوایح شرایط ثبت نام و اعلام اسامی پذيرفته‌شدگان در آزمون سراسری سال 1396 دانلود دفترچه و زمان ثبت ‌نام و برگزاری آزمون‌ های نظام مهندسی ۹۶

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 131

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما