محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27302

تحریم جدید


Military.com | در اثر برایانت اردن
مجلس سنای آمریکا در روز پنج شنبه نتوانست لایحه‌ای را برای تمدید مزایای مراقبت‌های بهداشتی به صدها هزار سرباز دیگر در هر سال تصویب کند .
این رای‌گیری پس از سه روز مذاکره صورت گرفت که به طور منظم مشاهده کرد که قانونگذاران جمهوریخواه در مورد تحریم‌های ایران ، قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه و حمله بن غازی صحبت می‌کنند . چندین جمهوری‌خواه به دنبال وارد کردن زبان برای تحریم جدید ایران در قوانین سربازان قدیمی بودند .
سناتور برنی ساندرز ، من - vt . رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا و حامی اصلی این لایحه ، قانونگذاران را تشویق کرد که این قانون را تصویب کنند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
نوع آزمایش قیمت گذاری نظم اداری حالت تعلیق انجمن پزشکی تقاضای بیمار

 


بگذارید مقامات انتخاب‌شده شما بدانند که شما در مورد این لایحه چه احساسی دارید .
رقیب اصلی او در زمین ، سناتور ریچارد Burr ، سناتور ریچارد Burr ، R - NC بود که گفت او از لایحه ساندرز حمایت کرده‌است ، اما آن را از لحاظ مالی غیر مسئولانه و مضر برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی قدیمی دانست که بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته‌است .
این قانون جامع ۲۱ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت .
ساندرز در روز پنج شنبه تکرار کرد که این لایحه مورد حمایت اکثریت گروه‌های سربازان قدیمی و اتحادیه‌های نظامی و " میلیون ها و میلیون " اعضای آن‌ها در سراسر کشور قرار گرفته‌است .
ساندرز گفت : " در عکسی از جمهوری خواهان که مخالف لایحه هستند ، او گفت که امیدوار است آن رای " نه " شهامت رویارویی با سربازان قدیمی و اعضای خانواده را داشته باشد و تصمیم آن‌ها را توضیح دهید . تقریبا ً همه همکاران حزب جمهوریخواه من فکر می‌کردند که یافتن معافیت‌های مالیاتی جدید برای میلیونرها و میلیاردرهای مهم است .
" به اندازه کافی درباره اینکه چگونه همه سربازان قدیمی را دوست دارند صحبت کنیم . ساندرز گفت : " اکنون زمان اقدام است . "
Burr هشدار داد که ارائه خدمات بهداشتی VA به سربازان قدیمی که دارای معلولیت متصل به خدمات نیستند ، فاجعه را دعوت می‌کند . او گفت که VA در حال حاضر نتوانسته است نیازهای کسانی که در این سیستم هستند را برآورده کند و یا به دلیل انجام‌وظیفه در عراق و افغانستان وارد آن شود .
او همچنین اشاره کرد که یک ماده VA با ۲۷ تسهیلات در سراسر کشور و پورتوریکو برای توسعه مراقبت VA به کار ساخت‌وساز منتهی خواهد شد که the توان آن را ندارد .
او گفت : " در حال حاضر ، ما در حال حاضر ۱۴ میلیارد دلار [ VA ] در دست اجرا داریم .
Burr همچنین گفت که او به نوشتن لایحه ۹ / ۱۱ از سربازان قدیمی کمک کرده‌است ، اما گفت که با این درک تصویب شده‌است که تا زمانی که کنگره شاهد آن نبوده و that نیز اصلاحاتی را آغاز کرده‌است ، این مساله گسترش نخواهد یافت .
او گفت : " هیچ چیزی در این لایحه وجود ندارد که VA را اصلاح کند. "
این لایحه همچنین کمک‌های مالی به همه عملیات VA را تمدید خواهد کرد . در حال حاضر ، the دو سال در یک ردیف برای مراقبت‌های بهداشتی سرمایه‌گذاری شده‌است . این حرکت به عنوان پیروزی طرفداران سربازان قدیمی دیده می‌شود که می‌خواهند the را حذف کنند - به ویژه سربازان معلول که جبران معلولیت را دریافت می‌کنند - - از عواقب هر گونه تعطیلی دولت آینده .
سال گذشته ، دامپزشکان معلول تنها چند روز از دیدن چک‌های ماهانه که توسط یک حزب جمهوری‌خواه به رهبری GOP تشکیل شده‌بود ، فاصله داشتند .
این قانون همچنین خواستار تجدید پیمان برای استخدام نیروی قهرمانان شد که به دامپزشکان کمک می‌کند تا به نیروی کار غیر نظامی بازگردند و بخش مراقبت‌های بهداشتی را به بخشی از مراقبت‌های بهداشتی تبدیل کنند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
ظاهر دقیق مجلس لوایح حقوق بازنشستگی مقدار وام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1396 با انواع تست ها در کنکور سراسری 97 آشنا شوید

 

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 139

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما