محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27305

تقاضای بیمار


Military.com | در اثر برایانت اردن
کم‌تر از دو سال پس از اینکه "باری Coates "، سرباز بازنشسته ارتش ، به یک کمیته مجلس گفت : " من در مقابل شما زیاد بیمار نیستم ، " مرد کارولینای جنوبی از سرطان مرده‌است که تقریبا ً یک سال توسط پزشکان VA شناسایی شد .
Coates ، تنها ۴۶ ساله که در روز ۲۳ ژانویه درگذشت ، به صورت یک رسوایی در وزارت امور کهنه سرباز شد - - که در آن بیمارانی که انتصابات آن‌ها به وسیله سیستمی که قادر به رسیدگی به حجم مردان و زنانی که به خدمات آن نیاز داشتند ، قطع شد .

 

تامین اجتماعی مرخصی اداری بهداشت ناحیه طرح اصلاحی صلاحیت خود ظاهر دقیق

 


او در طی جلسه روز ۹ آوریل ۲۰۱۴ به کمیته امور سربازان بازنشسته مجلس گفت : " احتمالا ً برای من خیلی دیر است . " سهل‌انگاری فاحش مشکلات در حال پیشرفت و بیماری فلج شدنم " سیستم پزشکی VA نه تنها منجر به مرگ من شده‌است ، بلکه کیفیت زندگی من را از بین برده‌است ."
Coates در میان سربازان قدیمی معلول است که به عنوان بخشی از گزارش تحقیقی سی ان ان درباره تاخیرات مراقبت‌های سربازان قدیمی مصاحبه کرده‌است . در مورد او ، سرطان که به راحتی می‌تواند با یک امتحان مقعد شناسایی شود رشد یافت و بیش از ۱۱ ماه تاخیر و مراقبت‌های ناکافی در تسهیلات VA در کارولینای جنوبی گسترش یافت .
نماینده جف میلر ، یک جمهوری‌خواه از فلوریدا و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس روز پنج شنبه گفت : " بری Coates از طریق هیچ تقصیری در زندگی دست به یک دست تراژیک خواهد زد . "
وی گفت : " با این وجود ، پس از آن که همه او تحمل کرد ، او یک نگرش مثبت داشت و بر اطمینان از اینکه سایر سربازان مجبور به تحمل مشابه رفتار او نخواهند شد ، متمرکز ماند .
سناتور جانی Isakson ، یک جمهوری‌خواه از گرجستان و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای از دست دادن هر سرباز قدیمی سوگواری می‌کند ، " اما به ویژه برای کسی مانند باری Coates ، که از شکست‌های سیستمی و فرهنگی [ VA ] رنج می‌برد ."
وی افزود : " به عنوان یک کمیته ، ما کار خود را برای درست کردن اشتباه‌ات در the ادامه خواهیم داد که باری Coates در کشف و بازیابی مراقبت کیفی از این VA که همه سربازان شایسته و باید آن را دریافت کنند ، کمک کرده‌است ."
این رسوایی چند بار با گزارش‌ها تاخیرات و قرار ملاقات بیمار مخفی در مرکز پزشکی VA واقع در ایالت آریزونا قطع شد . سی ان ان در آوریل ۲۰۱۴ گزارش داد که تا ۴۰ سرباز قدیمی در انتظار مراقبت جان باختند .
تحقیقات بعدی نشان داد که لیست‌های انتظار غیر رسمی و تاخیر در مراقبت‌های بهداشتی در سراسر این بخش سیستماتیک هستند . دفتر بازرس Generals همچنین به این نتیجه رسید که ۳۵ نفر از افرادی که به دنبال مراقبت از تاسیسات فونیکس بودند کشته شدند ، اما ابتدا اعلام کردند که مرگ آن‌ها ناشی از تاخیرها نیست .
بازرس کل بعدا ً عقب‌نشینی کرد و گفت که تاخیرها احتمالا ً منجر به کشته شدن برخی از سربازان قدیمی شده‌اند .
تعداد کمی از مقامات بیمارستان بیش از این رسوایی در زمان انتظار اخراج شده‌اند . رئیس سابق مرکز فونیکس به او متوسل شد تا به هیات محافظت از سیستم "شایستگی " خاتمه دهد . تنها به این دلیل بود که هیات‌مدیره دریافت که او هدایایی را از فروشنده‌ای دوره‌گرد دریافت کرده‌است که اخراج وی تایید شده‌است .
در کنگره (کپیتول هیل ) ، قانونگذاران به انتقاد از the برای عدم پاسخگویی مردم نسبت به این تاخیرها ادامه می‌دهند .
اما به خوبی قبل از تحقیقات سی ان ان ، به قانونگذاران گفته شده‌بود که مقامات VA داده‌های انتصاب را دستکاری می‌کنند تا این واقعیت را پنهان کنند که قادر به ملاقات با تقاضای بیمار نیستند .
دفتر پاسخگویی دولت این مشکل را در سال ۲۰۱۳ به کنگره گزارش داد . یک سال پیش از آن ، یک مقام بیمارستان former در نیو Hampshire به قانونگذاران گفت که مدیران مرکز پزشکی در سراسر کشور بهترین تجارب را برای رسیدن به استانداردهای زمان انتظار رد می‌کنند . نیکولاس Tolentino گفت : مدیران اجرایی برای برآورده کردن استانداردهای زمان‌های صبر انگیزه مالی داشتند : به دست آوردن پاداش .

 

مجلس لوایح حقوق بازنشستگی مقدار وام بهبود زندگی نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 96 فراخوان امریه و پروژه کسری خدمت در استان زنجان و قزوین

 

 

منبع

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 121

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما