محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27306

ظاهر دقیق


توسط برایانت اردن
مقام اداره امور ایثارگران در منطقه فیلادلفیا توسط یک قاضی اجرایی اداره می‌شود .
تنزل درجه یک , دیانا را از مدیر دفتر فیلادلفیا به معاون مدیر تنزل داد و او را به جای دیگری مجدداً اختصاص داد .
دوشنبه , ویلیام آل . مدیر اجرایی ارشد هیات حفاظت از سیستم در فیلادلفیا گفت که اقدام انضباطی در برابر روبنس غیرمنطقی بود و دستور داد که او در خدمت اجرایی ارشد با تمام " حقوق معوقه , بهره به بازپرداخت و سایر مزایا " ظرف چند روز آینده به شغل خود بازگردد .
روبنس مدیر دوم بود که به تنزل رتبه خود و تخصیص مجدد به یک قضاوت هیات شایسته در برابر اتهاماتی که خود را در شغل مورد نظر مدیر قبلی به کار می‌برد , متوسل شد.

 

تعدیلات هزینه تصویب نهایی نظر پزشکی امنیت اجتماعی انتقال خون مجلس لوایح

 

 


هفته گذشته , تنزل رتبه کیمبرلی گریوز و تغییر مجدد از طرف پل پل , دفتر منطقه‌ای مینه سوتا , توسط یک قاضی ارشد در شیکاگو , معکوس شد .
پس از اینکه دفتر بازرس کل تحقیقات نشان داد که آن‌ها از موقعیت خود به عنوان مقامات خود سواستفاده کرده و سیستم استخدام را به نفع خودشان تغییر دادند , این دو را تنزل درجه داد . بازرس کل مدعی شد که آن‌ها مدیران سابق این دو اداره منطقه‌ای را وادار کردند که نه تحت تعقیب قرار گیرند و سپس خود را به شغل‌های خالی سوق دهند .
va گفت که این دو برای اعمال قضاوت ضعیف و ایجاد درک نادرستی تنزل درجه داده‌اند .
در ابتدا , هر دو زن موقعیت خود را حفظ کردند , حتی اگر دولت منطقه‌ای مسئولیت کمتری داشته باشد. همچنین , در انجام اقدامات مربوط به شغل , زنان در مجموع حدود ۱۰ هزار دلار هزینه جابجایی را دریافت کردند . اما به گفته مسئولان , دولت آن‌ها را از وضعیت خود محروم کرد, که حقوق سالانه آن‌ها را با حدود ۲۵۰ هزار دلار کاهش داد .
این اداره گزارش ig را برای اتهامات جنایی احتمالی به دفتر دادستان عمومی ارجاع داد , اما این اداره از تعقیب قضایی خودداری نموده و آن را برای هرگونه اقدام انضباطی پس گرفت .
می کل , قاضی اداری اعظم شرودر , که بر درخواست گریوز حکومت می‌کرد , اظهار داشت که گریوز با حفظ حقوق خود یا دریافت منافع جابجایی , هیچ قانونی را نقض نکرده اند.
شرودر اظهار داشت که گریوز می‌تواند نشان دهد که در تنزل رتبه و تخصیص مجدد , او به صورت متفاوتی نسبت به یک مقام ارشد دیگر در زنجیره تامین خود تحت درمان قرار می‌گیرد که تحت عنوان " دنی سوف " تحت عنوان منشی در نظر گرفته شده‌است .
در مورد پرونده روبنس , او مقامات دیگری را به نام ig ( ig ) به سوئیچ‌های شغلی نامناسب متصل کرد . این افراد شامل وزیر پیشین , آلیسون مک کوی , که در بحبوحه رسوایی در ماه اکتبر در مک کوی و بث مک کوی , معاون وزیر عملیات فیلد , استعفا داد .
مک کوی , دستیار روبنس بود و زمانی که مدیریت منطقه فیلادلفیا را به عهده گرفت , به شغل سابقش نقل‌مکان کرد .
و در نهایت هیچ اقدامی علیه " مک کوی " یا " مک کوی " انجام نداد . مک کوی می‌گوید : مک کوی , نه تنها توسط آنتوان والر , مدیر دفتر پاول پاول , تحت فشار قرار گرفت تا به بالتیمور , مریلند انتقال یابد , اما مستقیما ً از حرکت روبنس به این شغل سود می‌برد .
مک کوی با امضای پیشنهادی که او را برای یک برنامه جابجایی تصویب کرده بود , گفت که مک کوی , بازگرداندن گورها به دفتر فیلادلفیا را تسهیل کرده‌است . روبنس آن را روشن ساخت که بدون برنامه , کار فیلادلفیا را نخواهد گرفت , و این کار او را به خاطر هزینه خانه‌اش در اختیارش گذاشت .
مک کوی گفت : " زمانی که [ روبنس ] مجدداً تخصیص داده شد , کوی مک کوی با افزایش قابل‌ملاحظه حقوق , وارد جایگاه سابق شد . " این امر ظاهر دقیق نادرستی که ایجاد می‌کند را ایجاد می‌کند …

 

 

 

حقوق بازنشستگی مقدار وام بهبود زندگی پیمان نظامی نتایج آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی سال 1396 راهنمای مطالعه دروس شیمی برای کنکور سراسری 97

 

 

منبع

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 115

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما