محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27301

مقدار وام


هزینه‌های بستن ، بخش جدایی‌ناپذیر وام خانگی است . پردازش و تایید یک درخواست وام خانه VA نیازمند اطلاعات و خدمات بیش از just VA است . و اگر مراقب باشید ، بیشتر از آنچه که باید بپردازید. VA انواع هزینه‌های بستن را محدود می‌کنند که سربازان قدیمی می‌توانند پرداخت کنند، اما حتی با آن محدودیت‌ها ، هزینه‌های پایانی وجود دارد . در زیر برخی روش‌ها برای کاهش یا اجتناب از پرداخت به طور کلی برای آن‌ها آورده شده‌است . پایان کار the اجازه می‌دهد هزینه‌هایی که کهنه سرباز متحمل می‌شود چه هستند ؟ یکی از آسان‌ترین روش‌ها که باید به یاد داشته باشید، استفاده از the مخفف است . این موضوع برای ارزیابی ، گزارش اعتباری ، بیمه مالکیت ، هزینه origination ، ثبت و بررسی و یا هزینه‌های انتزاعی قرار می‌گیرد . هزینه سرمایه VA نیز یک اتهام است ، اما ممکن است به مقدار وام واریز شود و از جیب پرداخت نشود . این لیست بسیاری از بازیکنان دیگر را از تصویر رها می‌کند و یک مزیت شگفت‌انگیز است که وام گیرندگان واجد شرایط این کار را انجام نمی‌دهند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
کسب وکار فجایع اصلی اولین قدم سزاوار افزایش هزینه مسکن بهبود زندگی

 

 

چه بهایی ؟ هزینه‌های مشترک حاکی از آن است که سربازان قدیمی مجاز به پرداخت وام ، بیمه وام ، هزینه prep اسناد ، هزینه‌های اقامت و میزبانی دیگران نیستند . علاوه بر این ، این هزینه‌ها بسته به اندازه مقدار وام ، محل و عوامل دیگر می‌تواند بیش از چند هزار دلار باشد . بنابراین این هزینه‌ها چقدر می‌توانند هزینه داشته باشند که این سرباز کهنه‌کار مجاز به پرداخت آن است ؟ Lets با قیمت فروش ۳۰۰۰۰۰ دلار به خانه نگاه می‌کنند ، چیزی که ممکن است ببینید : ارزیابی ۵۰۰ میلیون‌دلاری اعتبار به مبلغ ۵۰ هزار دلار و مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار با اینکه وام‌های VA میزان هزینه‌هایی را که کهنه سرباز می‌تواند بپردازد را محدود می‌کند، اما هنوز هم می‌تواند شمار قابل‌توجهی باشد . چگونه آن‌ها را ذخیره و یا از بین ببرید . فروشنده فروشنده مناسب‌ترین راه این است که فروشنده به آن‌ها پرداخت کند . زمانی که پیشنهاد یک خانه را می‌دهید ، نماینده تان می‌تواند درخواست کند که فروشنده یک درصد مشخص و یا مقدار مشخصی از هزینه‌های بستن شما را پرداخت کند . VA به یک فروشنده اجازه می‌دهد تا ۴ درصد قیمت فروش خانه را پرداخت کند تا مستقیما ً به هزینه‌های بستن veterans بپردازد . در این مثال ، آن می‌تواند تا دوازده هزار دلار باشد ، بسیار بالاتر از آنچه وام‌گیرنده ممکن است پرداخت کند. اگر همه هزینه‌ها کم باشد ، شاید فقط برخی از آن‌ها . اگر پیشنهاد شما چیزی به " اثر" ما بگوید " ما قیمت درخواست شما را پرداخت می‌کنیم اما می‌خواهیم همه هزینه‌های بستن ما تا ۴ درصد از قیمت فروش را پرداخت کنیم " فروشنده چه کار می‌تواند بکند ؟ سه انتخاب : همه آن‌ها را بپردازید مقداری از آن‌ها را بپردازید هیچ کدام از آن‌ها را Pay اعتبار lender یک راه دیگر برای کاهش یا حذف هزینه‌ها وام دادن وام دهنده به وام‌دهنده است . چگونه یک وام‌دهنده کار می‌کند ؟ زمانی که با افسر وام خود در مورد گزینه‌های نرخ سود مختلف صحبت می‌کنید ، به همراه یک دوره وام مانند ۳۰ یا ۱۵ سال ثابت ، شما لیستی از نرخ‌ها با نقاط و نرخ بدون امتیاز به شما داده خواهد شد . امتیاز " نقاط تخفیف " در صنعت به عنوان درصدی از مقدار وام نشان‌داده شده‌است . برای هر نقطه ، نرخ بهره را می‌توان با حدود یک چهارم یک درصد در یک وام ۳۰ ساله کاهش داد . می‌توانید از چیزی مانند " ۴.۵۰ درصد با هیچ امتیاز یا ۴.۲۵ درصد با یک امتیاز نقل‌قول کنید " در یک وام ۳۰ ساله از ۳۰۰۰۰۰ دلار ، یک امتیاز برای شما ۳، ۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت . بالعکس ، یک وام‌دهنده می‌تواند نرخ بهره شما را تا یک چهارم یا بیشتر افزایش دهد و یک اعتبار وام‌دهنده به شما بدهد تا به هزینه‌های بستن شما اعمال شود . با استفاده از این مثال ، ممکن است به ۴.۵۰ درصد با هیچ امتیازی ، ۴.۷۵ درصد با هیچ امتیاز و یا ۵ / ۵ درصد برای یک اعتبار lender دلار نقل‌قول شود . انتخاب خود را انتخاب کنید و چیزی که لازم است با وام‌دهنده خود مرور کنید . پرداخت ماهانه شما کمی بالاتر خواهد بود ، اما پس از آن ۶۰۰۰ دلار پس‌انداز خواهید کرد . Theres بدون در نظر گرفتن هزینه‌های مربوط به وام VA ، تنها اهمیتی دارد که چه کسی پول آن‌ها را می‌پردازد . درست ساختار بندی شده ، ممکن است مجبور نباشید . موضوعات مرتبط VA از مزایای Veteran وام استفاده می‌کند . Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
پیمان نظامی بیمه خصوصی سیاست دفاعی بیمه درمانی نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی سال 1396 نحوه مطالعه دروس ادبیات کنکور سراسری سال ۹۷ - بخش اول

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 132

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما