محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 27961

سیاست دفاعی


براساس یک گزارش جدید ، وزارت دفاع آمریکا در یک تغییر انقلابی در نحوه جبران بازنشستگان ، اتخاذ یک طرح بازنشستگی ۴۰۱ ( k ) - مانند طرح بازنشستگی و دیگر مشوق‌های مالی برای کسانی است که کم‌تر از ۲۰ سال خدمت می‌کنند . این تغییر تا حد زیادی از حقوق بازنشستگی فعلی و حقوق ثابت برخوردار است . اما برای جبران کاهش ۱۰ درصدی مزایای بازنشستگی در طول عمر خود، این بخش خدمات پول نقد را پیش از این در شغل خود ارایه می‌دهد ، از جمله یک امتیاز ۴۰۱ ( k ) - به عنوان پاداش نگهداری در مدت ۱۲ سال خدمت ، و یک پاداش " گذار " ممکن برای ۲۰ سال خدمت .

 

 

شیوع بیماری توان بخشی دریافت حقوق دفتر دادستانی سندروم استرس بیمه درمانی

 

 

این گزینه‌ها ، که ابتدا توسط نیویورک‌تایمز گزارش شده‌بود، در بین کسانی بودند که در گزارشی معاون وزیر دفاع ، کریستین فاکس ، روز پنج شنبه به کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون نوسازی بازنشستگی تحویل داده شدند . هیات الزامی congressionally در حال مطالعه این مساله است و انتظار می‌رود که توصیه‌های آن‌ها در فوریه آینده منتشر شود . پس از انتشار خبر این گزارش ، پنتاگون این مدرک ۴۵ صفحه‌ای را در تمامیت خود منتشر کرد و اظهار داشت که این گزینه‌ها پیشنهاد یا پیشنهاد نیستند . دریادار جان کربی ، دبیر نیروی دریایی پنتاگون ، در طی یک کنفرانس خبری در روز جمعه گفت : " نامه‌ای که شما از معاون دبیر کل فاکس صحبت می‌کنید ، گزینه‌ای است که ما با آن موافقت کردیم و کمیسیون می‌خواهد به دنبال راه‌های مختلف برای رسیدن به مزایای بازنشستگی باشد . آن‌ها پیشنهادی نداشتند . آن‌ها توصیه‌ها را پیشنهاد نکردند . ما با هم کنار هم نبودیم . اما ما آن‌ها را در صورتی که درک کنیم که آن‌ها خواهان ورود ما هستند ، فراهم کردیم ." آماده هم‌کاری با شرکت RAND ، یک موسسه سیاست دفاعی مستقر در سانتا مونیکا این گزارش شامل چهار گزینه برای اصلاح بازنشستگی نظامی است : نگاه داشتن سیستم فعلی بدون تغییر ، اتخاذ یک تطبیق هزینه کم‌تر با هزینه کم‌تر برای حقوق بازنشستگی ، و دو گزینه که حاوی ترکیبی از ایده‌های ذکر شده در بالا هستند . " چاک هگل " ، وزیر دفاع ، این موضوع را روشن ساخته‌است و "hes " به طور مداوم روشن ساخته‌است که می‌خواهد این کار را از طریق کمیسیون انجام دهد . گزینه‌های جدید احتمالا ً در بین خانواده‌های نظامی بسیار بحث‌برانگیز خواهند بود ، همچنین سازمان‌های خدمات سربازان قدیمی و قانونگذاران که اخیرا ً تغییرات اندکی را برای کاهش هزینه‌های سالیانه هزینه‌های بازنشستگی در نظر گرفته‌اند . گروه‌های vets گفته‌اند که از زمانی که وزیر دفاع سابق لئون پانتا در مورد اصلاحات در سال ۲۰۱۱ به عنوان راهی برای کمک به کاهش کسری بودجه فدرال ، ایده‌هایی درباره اصلاح سیستم بازنشستگی در نظر گرفته‌است . در آن زمان ، هیات مشاوره وزارت دفاع پنتاگون، هیات مشاور پنتاگون که در درجه اول از مدیران بخش خصوصی تشکیل شده‌بود ، توصیه کرد که ارتش از سیستم کنونی که از نظر فنی به عنوان یک منفعت تعریف‌شده مبتنی بر منافع مشترک از هر دو نیرو و بخش - یک برنامه مشارکت تعریف‌شده مانند ۴۰۱ ( k ) پیشنهاد شده توسط شرکت‌های خصوصی تعریف شده‌است . جو دیویس ، سخنگوی کهنه سربازان جنگ‌های خارجی گفت : " این قطار ایستگاه را ترک کرده‌است - - پنتاگون قصد دارد سیستم بازنشستگی را تغییر دهد ." دیویس گفت که سازمان او بیشتر نگران معافیت اعضای سرویس فعلی و بازنشستگان از هر گونه تغییرات بالقوه با اجازه دادن به آن‌ها در سیستم موجود است . او گفت که همچنین می‌خواهد اطمینان حاصل کند که نیروهای جدید به طور کامل از هر گونه تغییر در مزایای موجود برای آن‌ها آگاه هستند . ارتش در حال حاضر برای سربازانی که حداقل ۲۰ سال خدمت کرده بودند ، مقرری سالانه خود را با نرخ بالا تنظیم کرده‌است . برای کسانی که بعد از سال ۱۹۸۰ به خدمت وارد شدند ، مقدار تقریبا ً برابر با نیمی از میانگین سه سال حقوق اولیه شان است .

 

 

 

دانش آموزان علائم اختلال شرکت حقوقی تحت پوشش شرایط تحصیل پزشکی و داروسازی بدون کنکور در قبرس معرفی رشته مهندسی پزشکی ؛ چارت درسی ، اهداف و بازار کار آن

 

 

 

منبع

  انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 126

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما