محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27311

بیمه خصوصی


اغلب سربازان قدیمی از پزشکان خصوصی مراقبت‌های بهداشتی دریافت می‌کنند .
اما اغلب پزشکان خارج از سیستم کهنه سربازان برای شناسایی بیماری مرتبط با خدمات آموزش‌دیده اند .
جفری آل گفت : " در حالی که به نظر می‌رسد که همه بیشتر بر مراقبت بهداشتی متمرکز هستند که سربازان کهنه‌کار در حال پیاده شدن از آن هستند ، به نظر می‌رسد که ۸۰ درصد از سربازان قدیمی بیشتر مراقبت‌های بهداشتی خود را از ارائه دهندگان غیر نظامی دریافت می‌کنند . " براون ، پزشک بالینی پزشک اطفال در کالج پزشکی نیویورک که در دانشکده پزشکی Weill تدریس می‌کند .
در حالی که حدود ۴۰ درصد از سربازان قدیمی از the مراقبت بهداشتی می‌کنند ، تنها در حدود ۲۰ درصد از تمام سربازان قدیمی به طور کامل بر the تکیه می‌کنند ، بر طبق یک بررسی دولتی از بهداشت و مراقبت‌های بهداشتی .

 

مزایای بیمه شمارش شبانه مستند سازی منابع انسانی مغز استخوان سیاست دفاعی

 


دکتر بروان ، پزشک اطفال و پزشک بازنشسته ارتش آمریکا ، یک پزشک بازنشسته را حمل کرد. ۴۵ کلت و سربازان مجروح و بیمار و گاهی هم کودکان محلی در ویتنام . اواخر دوران پس از شغل نظامی شخصی خود ، مقاله‌ای در نیویورک‌تایمز به او هشدار داد که هر کسی که در ویتنام خدمت کرده‌است باید خود را در معرض عامل نارنجی ، a carcinogenic که برای کشتن رشد گیاه ضخیم و پنهان کردن مبارزان ویتنامی مورد استفاده قرار می‌گیرد ، در نظر بگیرد . آن سربازان قدیمی بیماری جدی مانند سرطان ، دیابت و بیماری‌های قلبی را به خطر انداختند .
او از ریسک یک روزنامه آگاه شد ، نه دکتر او که فکر می‌کند مشکل بزرگی است .
این افشاگری منجر به یک تلاش جدید برای آموزش پزشکان درباره بیماری‌های خاص خدمات شد .
او گفت : " بزرگ‌ترین کمبود : اغلب ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی از بیماران سوال می‌کنند که آیا تا به حال در ارتش خدمت کرده‌اند یا خیر . "
دکتر بروان ، که اولین نظر او در مورد این موضوع در سال ۲۰۱۲ در ژورنال انجمن پزشکی آمریکا منتشر شد ، در طی یک همایش در کالج پزشکی مشترک‌المنافع از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ : ۳۰ بعد از ظهر روز شنبه صحبت خواهد کرد .
دکتر بروان اظهار داشت که مشکلات مربوط به خدمات نیز می‌تواند بر سلامت womens تاثیر بگذارد ، به ویژه زمانی که این مسائل مربوط به حمل و تحویل کودکان باشد .
او گفت که Pediatricians به ندرت برای شناسایی مشکلات روانی و یادگیری در میان کودکان قدیمی مرتبط با خدمات والدین یا اثرات پس از بازگشت از استقرار آموزش می‌بینند .
طبق داده‌های سال ۲۰۱۵ اداره آمار آمریکا ، حدود ۸۰۰، ۰۰۰ سرباز قدیمی در پنسیلوانیا زندگی می‌کنند . و به طور متوسط ، آن‌ها تنها ۲۹ درصد از خدمات خود را از طریق the دریافت می‌کنند . بقیه از طرف ارائه دهندگان خارج می‌آیند .
بیشتر اوقات، سربازان قدیمی بیمه خصوصی هم از طریق کار یا شغل spouses دریافت می‌کنند ، یا در برنامه مدیکر یا مدیکید صحبت می‌کنند . مسافرت به یک پزشک غیر نظامی اغلب آسان‌تر از یک مرکز VA است .
ریچارد R می‌گوید : " مگر اینکه شما صحبت کنید و بگویید که یک سرباز قدیمی هستید و یا همسرتان یک سرباز کهنه‌کار است ، این مساله ممکن است حتی به روشنی هم خطور نکند . " دکتر Silbert ، روان‌پزشک و مدیر ارشد پزشکی سازمان بهداشت رفتاری
دکتر Silbert همچنین در سمپوزیوم Saturdays همراه با سایر متخصصین بهداشت و درمان ذهنی صحبت خواهد کرد .
" این همه چیزهای دیگر است که در یک دفتر doctors از آن‌ها پرسیده می‌شود . مشروب می‌خوری ؟ سیگار می‌کشی ؟ رژیم غذایی خود را تغییر دهید ؟ او گفت : " هیچ رقابتی وجود ندارد .
موضوعات مرتبط
بازنشسته : مامور بازنشسته مراقبت بهداشت و بهداشت پرتغال
حق نسخه‌برداری : Times - تریبیون ، Scranton ، پدر … همه حقوق محفوظ است. این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .
کارشناس : بیشتر پزشکان خصوصی به مسایل vets رسیدگی می‌کنند .
روزنامه Times - تریبون ، Scranton ، پا . | توسط جان

 

بیمه درمانی دانش آموزان علائم اختلال شرکت حقوقی شهریه دوره شبانه دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی 5 گام اصلی انتخاب رشته دانشگاه بعد از کنکور سراسری

 

 

منبع

  انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 123

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما