محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 27227

کارمندان فدرال


نوشته ریچارد کان
سنای بالا و جمهوری خواهان مجلس در روز پنج شنبه از رئیس‌جمهور دونالد ترامپ خواستند تا استخدام فدرال را در اداره امور سربازان قدیمی برای پزشکان , پرستاران و دیگر مراقبان متوقف کند .
جانی جانی می‌گوید : " یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت - - و مهم‌ترین هدف - - ارائه مراقبت به موقع و باکیفیت برای مردان و زنانی است که شجاعانه به ملت ما خدمت کرده‌اند . "
در این نامه آمده‌است : " از طرف بیش از شش میلیون سرباز قدیمی در سراسر کشور که به سیستم بهداشت و درمان متکی هستند, ما در حال نوشتن برای درخواست محترمانه هستیم که نشان می‌دهد که معافیت ارائه دهندگان مراقبت‌های پزشکی مستقیم با اصول و عرض جغرافیایی مجاز برای استخدام کارمندان فدرال فدرال ثابت است . "

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
ارتش کارآمد سنگرهای مستحکم سربازان آبی مرکز بهداشت طرح بودجه داروخانه عمومی

 


این نامه به عنوان اداره va و دفاعی برای مقابله با توقف استخدام ترامپ به کار رفت که باعث سردرگمی آژانس‌های فدرال در اجرای سفارش شده‌است .
سخنگویان حاضر در بیانیه روز سه‌شنبه با وزیر بازیگری رابرت اشنایدر از " نیت " خود برای پرونده معافیت‌های ایمنی عمومی برای استخدام پزشکان , پرستاران , متخصصان بهداشت روانی , متخصصان و دیگر پرسنل مورد نیاز فوری اشاره کردند .
وقتی از او پرسیده شد آیا اشنایدر شروع به ارسال درخواست برای معافیت کرده‌است یا لیست را تهیه کرده‌است , یک سخنگو از اظهار نظر خودداری کرد و به بیانیه خود پاسخ داد : " اداره امور سربازان قدیمی قصد دارد هر کسی که برای امنیت عمومی لازم است را از جمله مراقبان خط مقدم معاف کند . "
مشخص نیست که اداره مدیریت کارکنان کاخ سفید با درخواست‌ها برای معافیت سر و کار دارد , اما واشنگتن‌پست به نقل از سخنگوی کاخ سفید گفت که " امنیت عمومی " می‌تواند به عنوان " سلامت عمومی " تعبیر شود . "
این یادداشت که روز دوشنبه با حکم اجرایی ترامپ خارج شد , اظهار داشت : " رئیس هر اداره یا اداره اجرایی ممکن است از استخدام هر مقامی که برای تامین امنیت ملی یا مسئولیت‌های ایمنی عمومی ضروری است , معاف باشد . "
با این حال , یک یادداشت راهنمایی که توسط رادیو اخبار فدرال از اداره مدیریت و بودجه به دست آمده‌است , نشان می‌دهد که معافیت برای توقف ایمنی عمومی یا دلایل دیگر باید محدود باشد . "
ترامپ در صدور مجوز استخدام دولت فدرال , تصریح کرد که ارتش یونیفرم نیز معاف خواهد شد . او گفت : " جز برای ارتش , به جز ارتش , " اما در مورد درخواست استخدام جدید برای نیروی کار غیر نظامی dod تردید وجود داشت .
سخنگویان پنتاگون روز چهارشنبه تایید کردند که یخ‌بندان برای شهروندان dod اعمال خواهد شد , اما به نظر می‌رسد که برای معافیت ایمنی عمومی در استخدام وجود دارد . یکی از مقامات وزارت دفاع به نیوز آو د ورلد گفت که وزیر دفاع جدید جیمز مک گری می‌تواند از استخدام هر موقعیتی که برای تامین امنیت ملی یا مسئولیت‌های ایمنی عمومی ضروری است , معاف باشد . "
سربازان قدیمی در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد کارمندان غیر نظامی dod را تشکیل می‌دهند , و همچنین نسبت بزرگی از درخواست برای کار را تشکیل می‌دهند . استخدام سربازان قدیمی در مورد استخدام سربازان قدیمی در دولت فدرال از اولویت بالایی برخوردار بود .
ترامپ در یک سخنرانی در نشست جمهوری خواهان کنگره در روز پنج شنبه در فیلادلفیا , هیچ اشاره‌ای مستقیم به توقف استخدام در بررسی دستاوردهای هفته اول او در دفترش نکرد , اما گفت که او برای ایجاد یک " دولت لاغر و کارآمد " حرکت کرده‌است . "

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
آسایشگاه سالمندان طرح دعوی تحریم جدید تقاضای بیمار کفالت خواهر مجرد ؛ برای معافیت از سربازی و نظام وظیفه با شرایط ادامه تحصیل در اتریش و اقامت در این کشور آشنا شوید

 

 

منبع

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 131

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما