محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 27236

داروخانه عمومی


"استار تریبون | " توسط مارک Brunswick
بنا بر گزارش این برنامه ، بیش از ۹۹ درصد از سربازان قدیمی با استفاده از یک برنامه داروخانه عمومی، بسته‌های تجویز شده خود را در بازه زمانی ۱۰ روز به موقع به موقع بودن ، دریافت کردند .
این برنامه به عنوان یک ضمیمه مجازی از مرکز پزشکی VA با ارائه داروهای تجویزی و تامین مستقیم با پست به بیماران کهنه‌کار عمل می‌کند . هفت منطقه در سراسر کشور وجود دارند که پردازش دارو را حمایت می‌کنند و دارو را به بیماران تحویل می‌دهند . هدف ، تحویل داروها و تدارکات به بیمار در طی ۱۰ روز تقویمی از درخواست است .
در سپتامبر ۲۰۱۵ ، دفتر بازرس کل اداره بازرسی agencys ، درخواست کنگره را برای انجام بازبینی فرآیند تجویز و به موقع بودن تحویل برای برنامه داروخانه سرپایی دریافت کرد .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
زنجیره فرماندهی واکنش استرسی سراسر مملکت افزایش پرداخت ها معلولان آمریکا آسایشگاه سالمندان

 

 


پرس و جویی از بازرس کل درخواست کرد تا کنترل‌ها را آزمایش کند تا اطمینان حاصل شود که داروها ایمن و ایمن پردازش می‌شوند . مشخص کنید که آیا دستورها تجویز برای تحویل در چارچوب‌های زمانی تعیین‌شده پردازش می‌شوند یا خیر، و تحقیق کنید که آیا اطلاعات ردیابی نسخه در دسترس است و برای سربازان قدیمی قابل‌اعتماد است یا خیر .
این برنامه بخش بزرگی از عملیات داروخانه VAs است .
The گزارش داد که تقریبا ً ۶.۱ میلیارد دلار در سال مالی ۲۰۱۵ به ارزش ۶.۱ میلیارد دلار گزارش شده‌است و دارو و لوازم تجویز شده برای نزدیک به ۵ میلیون سرباز را تحویل داده‌است . سیستم سرپایی در حدود ۲.۸ میلیارد دلار از این سیستم را نشان می‌دهد و سیستم تقریبا ً ۸۰ درصد از prescriptions سرپایی را در اختیار دارد .
گزارش بازرس کل که هفته گذشته منتشر شد ، به طور کلی نشانه‌هایی از برنامه داروخانه عمومی دریافت کرد .
این گزارش یافته‌است که the کنترل اتوماتیک و داروسازان در محل برای کمک به تضمین امنیت و ایمن بودن داروها داشته‌است . همچنین مشخص شد که امنیت فیزیکی در تاسیسات و مناطق محدود حفظ شده‌است . در طی بازدید سایت از هفت محل ، بازرسان سعی کردند به مناطق محدود دسترسی پیدا کنند اما به طور موثر انکار شدند .
این گزارش همچنین مشخص کرد که کنترل‌ها برای تضمین این که داروها قبل از تحویل به کهنه سرباز از بین رفته‌است ، انجام شده‌است . یک سیستم کنترل کیفیت بطری‌های دارو را هنگامی که یک وزن نادرست تشخیص داده شد یا زمانی که کد بار به درستی اسکن نشد را رد کرد . در این گزارش گفته شده‌است که زمانی که یک سفارش به طور اشتباه به طور نادرست یا ناقص به نظر می‌رسد ، سیستم تا زمانی که اقدام به عمل آید ، تولید را متوقف می‌کند .
VA در پاسخ به این گزارش خاطر نشان ساخت که این سیستم بالاترین میزان رضایت مشتری را در صنعت سفارش پستی در شش سال گذشته بر پایه نظرسنجی‌های رضایت مشتری که توسط شرکت " جی. دی . پاور " تکمیل شده‌است ، حفظ کرده‌است .
چه قدر VA در حال توزیع داروها به یک موضوع بحث‌برانگیز تبدیل شده‌است . سال گذشته ، یک مجلس سنا به overprescription از مواد مخدر painkilling قدرتمند در a ، wis گزارش داد . بیمارستان VA بازرس کل را متهم به جدی نگرفتن شواهد اصلی کرده، تحقیقات آن را محدود کرده و موفق به ارائه گزارش خود در مورد این موضوع نشده است.
طبق گزارش کمیته سنا ، شکست offices برای انتشار نتایج تحقیقات در مورد ساختمان Tomah ، که نشان داد که دو ارائهکننده در آنجا میزان هشدار دهنده مواد مخدر را تجویز کرده‌اند ، " مراقبت‌های کهنه سرباز" .
VA در مجلس سنای آمریکا در ویسکانسین ، با تبلیغات حمله از طرف هر دو طرف سناتور جمهوری‌خواه، ران جانسون و رقیب دموکرات وی راس Feingold ، که تا سال ۲۰۱۰ در سنا بود ، برای جلوگیری از سو استفاده در این تسهیلات کافی نبوده است .
موضوعات مرتبط
بازنشسته وزارت امور کهنه سربازان قدیمی VA
Copyright © ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ Star Tribune Tribune Tribune Tribune Tribune Tribune Tribune Tribune Tribune ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ ۲۰۱۹ همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
طرح دعوی تحریم جدید تقاضای بیمار ظاهر دقیق معرفی رشته تجهیزات اتاق عمل بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی تاریخ برگزاری آزمون تعيين صلاحيت متقاضيان تدريس در دانشگاه علمی كاربردی ۹۶

 

 

منبع

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 126

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما