محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 27237

دریافت بیمه


Military.com | در اثر برایانت اردن
یک سازمان سربازان قدیمی می‌گوید که می‌خواهد به خدمات بهداشتی اداره بهداشت سربازان قدیمی خاتمه دهد ، چرا که مدت‌ها است که مشخص شده‌است ، و نظارت بر عملیات را به یک شرکت دولتی غیر انتفاعی تبدیل کرده و به سربازان قدیمی تکیه می‌کند که به خدمات درمانی VA تکیه می‌کنند .
سربازان قدیمی مربوط به آمریکا پیشنهاد خود را در " تعمیر " مراقبت از سربازان قدیمی " به طور مفصل بیان می‌کنند .
این سازمان در معرفی گزارش ۱۰۰ صفحه‌ای اظهار می‌دارد : " پیشنهاد ما سربازان قدیمی را در کنترل مراقبت‌های بهداشتی خود قرار می‌دهد . آن طرفدار کهنه سرباز است . The باید به هر فرصتی برای رقابت برای دلارهای مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی داده شود . اما دیگر نمی ‌توان سربازان قدیمی را به عنوان مشتریان به حساب آورد ."

 

 

خدمات ماهیانه برنامه ویزا داوطلبان حزب اداره رفاه مراکز حدمات موضوعات انظباطی

 

 


توصیه می‌شود که یک توصیه برای ایجاد امواج با سازمان‌های خدماتی قدیمی قدیمی ، پیشنهاد groups برای یک سازمان مراقبت از کهنه سرباز یا سایت VACO باشد . Avik Roy ، یکی از اعضای ارشد مرکز توسعه پزشکی و هم‌کاری نیروی کار که این گزارش را تهیه کرده‌است ، می‌نویسد : "یک شرکت غیر انتفاعی دولتی عملکرد of را تحت نظارت قرار می‌دهد و " دارای عرض جغرافیایی بیشتری برای بستن بیمارستان‌ها و بهبود شرایط استفاده مناسب است ."
روی نوشت " هیات مستقل " ، که پس از قانون خاتمه پایگاه دفاعی و قانون مصوب ۱۹۹۰ ( BRAC ) مدل شد ، می‌تواند [ استقلال ] این شرکت برای نظارت بر مراقبت‌های بهداشتی را رسمی کند .
در بین چیزهای دیگر ، این پیشنهاد اجازه می‌دهد که سربازان قدیمی در حال حاضر در مراقبت‌های بهداشتی VA ثبت‌نام کنند تا به این کار ادامه دهند ، اما با گزینه مراقبت از بخش خصوصی .
سربازان قدیمی آینده که واجد شرایط مراقبت VA می‌شوند در یک سیستم پیشنهادی ثبت‌نام خواهند کرد . سربازان قدیمی در the دارای اولویت ۱ ، ۲ و ۳ دسته هستند - - که دارای معلولیت‌های مرتبط با خدمات هستند - " بیش‌ترین پوشش را پوشش می‌دهند ، به اشتراک گذاری هزینه و دسترسی سریع به تسهیلات VHA ."
براساس پیشنهاد groups ، اولویت ۴ تا ۹ سرباز قدیمی که " سربازان محروم " نامیده می‌شوند ، در دریافت بیمه نیز کمی کمک دریافت خواهند کرد .
سربازان قدیمی آمریکا گفتند که نگران سرنوشت کهنه سربازان در گروه ۴ اولویت هستند .
شرمن Gillums معاون اجرایی PVA گفت : " این سربازان قدیمی به هم متصل نیستند اما بهترین شانس برای رسیدن به خودکفایی و سلامت نسبتا ً خوب در سیستم VA را دارند ." پنجشنبه گفت .
کهنه سربازان معلول آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کردند که "با صحه گذاشتن بر توصیه‌های پیشنهادی ، تمایلی به جهش کورکورانه " ندارد .
the گفت : " ما قطعا ً موافق هستیم که دپارتمان امور سربازان قدیمی باید به طور قابل‌توجهی بهبود یابد و مراقبت‌های بهداشتی را بهبود بخشد . با این حال ، این گروه گفت : " با این وجود ، تغییرات جامع باید عاقلانه و با سربازان قدیمی باقی بماند ." این تغییر می‌تواند بسادگی یک پست بروکراسی را با دیگری جایگزین کند .
The طرح سربازان قدیمی را در طی بیانیه‌ای در روز پنج شنبه به شدت تحت‌تاثیر قرار داد و آن را تلاشی برای تبدیل مراقبت از سربازان قدیمی به صنایع بیمه و بهداشتی دانست .
در این بیانیه گفته شده‌است : " متاسفانه ، بسیاری از پیشنهادها todays از یک ماموریت مقدس برای مراقبت از افرادی که نبرد را تحمل کرده‌اند ، حمایت می‌کنند . اصلاحات بهداشتی VA را نمی‌توان با پیاده کردن آن و جلوگیری از دریافت خدمات و خدمات تخصصی که تنها توسط VA تامین خواهد شد ، به دست آورد ."
The در حال حاضر تحت بررسی قانونگذاران و گروه‌های سربازان قدیمی است که از قانون انتخاب قدیمی می‌ترسند - - سال گذشته برای کوتاه کردن زمان انتظار بیمار از طریق توانمند کردن سربازان برای دیدن ارائه دهندگان non - می‌تواند به عنوان گام اول به سمت خصوصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی VA استفاده شود .

 

 

 

اجلاس سربازان کارمندان فدرال داروخانه عمومی آسایشگاه سالمندان برای افزایش هوش کودک تا قبل از دو سالگی چکار کنیم ؟ آگهی روز : فرصت های شغلی و استخدام در رشته حسابداری

 

 

منبع

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 132

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما