محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27279

اطلاعات اضافی


۱ " ای می " اخیرا ً صندوق پستی خود را از اداره امور سربازان قدیمی چک کرده‌ای ? سربازان قدیمی در سراسر کشور شروع به دریافت یک نامه و بروشور از روی به روز رسانی آن‌ها بر روی تغییرات عمده در دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی کرده‌اند . این نامه که توسط ریچارد ریچارد استون , مدیر اجرایی اداره بهداشت سربازان قدیمی امضا شده, در روز ۲۳ ماه مه به امضا رسید و به طور خلاصه تغییرات , از جمله معیارهای دسترسی جدید و یک مزیت مراقبت فوری جدید را مشخص می‌کند . در این نامه آمده‌است : " ما از این تغییرات که باعث تقویت مراقبت و مراقبت از طریق شرکای جامعه ما می‌شود , هیجان‌زده هستیم . " " این تغییرات به شما قدرت می‌دهند تا تعادل را در سیستمی که برای شما مناسب است , پیدا کنید . " این چیزی است که مسافر درباره این تغییرات می‌گوید , که به عنوان عمل ماموریت شناخته می‌شود - - و معنای آن چیست . شایستگی مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی که ثبت‌نام کرده‌اند واجد شرایط مراقبت از بیمارستان‌ها براساس سیستم ردیفی هستند که به آسیب‌های مرتبط با خدمت , درآمد و سایر معیارها نگاه می‌کند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
مدرک دیپلم تحصیلات عالیه هیات استیناف انتخاب قدیمی اسامی بنیاد وام کوچک

 

 

 

 

اگرچه این مسافر واجد شرایط واجد شرایط بودن است اما این سیستم توسط قانون ماموریت تغییر نکرده است . این مسافر همچنین به یک " سیستم ثبت‌نام بیمار سالانه " اشاره می‌کند ; با این حال , سربازان قدیمی نیازی به انجام هیچ اقدامی برای ثبت‌نام ندارند , هر چند که صلاحیت ممکن است واجد شرایط بودن باشد . درباره شایستگی مراقبت بهداشتی بیشتر بخوانید . شایستگی مراقبت از جامعه پیش‌نیاز این ماموریت , انتخاب va , قوانین وضع‌شده در اطراف سازمان بهداشت جهانی است . براساس انواع مختلفی از عوامل مانند نیازهای سلامتی و محل زندگی کهنه سرباز, برنامه انتخاب به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا در یک شبکه مراقبت بهداشتی غیر نظامی ارائه دهندگان را ببینند . اکنون , برنامه مراقبت از جامعه به روز رسانی شده‌است تا استانداردهای شایستگی جدید را در برگیرد . در صورت : در استانداردهای جدید دسترسی , مراقبت در دسترس نیست , که cap زمان‌های انتظار و زمان‌های رانندگی را به مدت ۱۰ دقیقه برای مراقبت‌های اولیه و ۱۰ دقیقه برای متخصصان آماده می‌کند . مراقبت لازم توسط va در یک ساختمان مجاور ارایه نشده است . شما در یک کشور یا حوزه‌ای معین زندگی می‌کنید که در آن va کامل نیست , از جمله هاوایی , آلاسکا , نیوهمپشایر , گوام , جزایر ماریانا شمالی و جزایر ویرجین ویرجین . شما باید قوانین انتخاب قدیمی را انتخاب کنید , که برای مراقبت مبتنی بر اجتماع مجاز است . دکتر va عقیده دارد مراقبت مبتنی بر جامعه برای شما بهتر است . va نوع مراقبت که نیاز دارید را تنظیم کرده‌است . مراقبت و مراقبت فوری از آغاز ماه ژوئن , سربازان قدیمی که از کشورهای در حال توسعه مراقبت دریافت کرده‌اند , می‌توانند در برخی تسهیلات مراقبت فوری مستقر در جامعه مراقبت کنند . بیشتر درباره به‌هنگام‌سازی مراقبت فوری بخوانید . va و سایر بیمه سلامت سربازان قدیمی ممکن است براساس وضعیت ردیف شان هم‌کاری کنند . اما تغییر مرتبط با عمل , نحوه ارتباط و ارتباط با دیگر بیمه بهداشتی که توسط برخی از سربازان قدیمی برگزار می‌شود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . تحت قوانین جدید , دیگر نیازی به کسب اجازه کهنه سرباز برای استفاده از بیمه بهداشتی دیگر ندارد . اگر یک کهنه سرباز می‌خواهد او را از این ارتباط دور نگه دارد , او باید با دفتر حریم خصوصی ساختمان محل تماس بگیرد . استانداردهای مراقبت و درمان اگرچه مسافر اشاره می‌کند که سازمان به طور فعال " استانداردهایی برای کیفیت " ایجاد می‌کند و قول می‌دهد " اطلاعات اضافی فراهم کند " , سیستم هم اکنون در استانداردهای مراقبت قرار دارد . بیشتر در مورد استانداردهای مراقبت در وب سایت va بخوانید . شکایت و درخواست اگرچه مسافر به درخواست‌ها متوسل شد اما این ماموریت هیچ تغییری در این منطقه ایجاد نکرد . بیشتر بخوانید و درخواست کنید . در صدر فواید کهنه‌کار باشید منافع نظامی همیشه در حال تغییر است . با امضای یک عضویت رایگان که تمام مزایا را مستقیما ً به صندوق پستی تان ارسال می‌کند , همه چیز را مستقیماً به صندوق پستی تان ارسال می‌کند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
کمک هزینه مراسم تدفین عدم دسترسی دریافت بیمه دریافت دفترچه و کلید سوالات آزمون سراسری ۹۶ نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور اعلام شد

 

منبع

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 134

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما