محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 27228

مراسم تدفین


مطبوعات وابسته به متی برکت
آرلینگتون , va . آرامگاه ملی آرلینگتون پیش از این , در حال پیشروی به سمت گسترش است .
این قبرستان توسط ارتش اداره می‌شود . چندین سال است که مقامات نظامی سعی در مذاکره با یک مبادله زمین با بخش آرلینگتون دارند که به گورستان اجازه توسعه و تطبیق نیازهای این شهرستان را می‌دهد .
بخش آرلینگتون روز پنج شنبه اعلام کرد که ارتش این مذاکرات را پایان‌یافته و قصد دارد یک جانبه را در سایت گسترش دهد که به ضمیمه نیروی دریایی معروف است . زمین یاد شده برای گسترش در مرز جنوبی قبرستان و در اطراف بنای یادبود نیروی هوایی است .
این گورستان همچنین در حدود 000 / 10 هکتار از آرلینگتون کانتی از ایالت ویرجینیا بدست خواهد آمد .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
قابل تعویض کمک های اظطراری سلاح گرم استدلال منطقی ستاد فرمانده عدم دسترسی

 

 


برایان قوی‌هیکل , سخنگوی این بخش می‌گوید که قوانین کنگره‌ای که سال گذشته تصویب شد به ارتش این قدرت را می‌دهد که بدون تبادل هر گونه زمین , پیشاپیش حرکت کند .
مقامات ارتش روز پنج شنبه به درخواست‌ها پاسخ ندادند .
بخش آرلینگتون کانتی و ارتش در حال مذاکره برای بخش بهتر یک دهه هستند . آخرین پیشنهاد به دلیل نگرانی‌های ارتش مبنی بر اینکه این شهرستان از زمینی که برای تعمیر و نگهداری ترانزیت و ذخیره اتوبوس به دست آورده , استفاده خواهد کرد . ارتش نگران سازگاری این تاسیسات با چیزی است که آن را زمین مقدس می‌داند . این شهرستان سعی کرد اطمینان حاصل کند که استفاده از زمین در این گورستان ممنوع نخواهد شد .
این شهرستان گفت که اکنون بر روی مذاکره با قیمت عادلانه برای زمینی که ارتش قصد خرید آن را دارد , تمرکز خواهد کرد .
مارک شوارتز , مدیر بخش آرلینگتون گفت : " در حالی که ما نا امید شده‌ایم که شهرستان آرلینگتون از طریق توافقنامه تبادل زمین , هیچ گونه زمین دریافت نخواهد کرد , ما متعهد به هم‌کاری با این گورستان هستیم تا از یکی از جذاب‌ترین و مکان‌های مقدس کشورمان حمایت کنیم . "
در گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شد , ارتش برآورد کرد که گسترش جنوب به فضاهای باز شده تا گورستان منجر خواهد شد و طول عمر این گورستان را تا بیست و چهار سال بیشتر خواهد کرد .
این گزارش هزینه گسترش جنوب را در حدود ۲۲۵ میلیون دلار برآورد می‌کند .
این گورستان در میان یک گسترش تقریبا ً کامل به نام پروژه هزاره است که بیش از نیمی از فضاهای باز را بر روی یک قطعه زمینی اضافه می‌کند .
این گزارش خواستار گفتگوی ملی برای در نظر گرفتن ابزارهای دیگر برای گسترش زندگی این گورستان , یا از طریق محدود کردن شایستگی برای دفن , یا انتقال زمین‌های فدرال مجاور , مانند سالن مجاور مشترک مجاور - هندرسون , می‌شود .
به خاک سپرده شده و یا در آرلینگتون به خاک سپرده شده‌است . خانواده‌ها اغلب به دلیل تقاضای سنگین ماه‌ها منتظر مراسم تدفین هستند . در طول چند دهه , این گورستان قوانین واجد شرایط بودن را تغییر داده , به تناوب شایستگی را محدود و گسترش داده‌است .
مراسم خاک‌سپاری برای اولین بار در جنگ داخلی آغاز شد . این محل مرکز حکومت کنفدراسیون بوده‌است . لی با وجود خانواده لی تصمیم گرفت به کنفدراسیون ملحق شود .
این مقاله توسط متیو برکت از مطبوعات مرتبط نوشته شد و به صورت قانونی از طریق شبکه ناشر چاپ شد .
موضوعات مرتبط
مزایای کهنه سربازان قدیمی ارتش
۲ . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
دریافت بیمه موضوعات انظباطی اجلاس سربازان کارمندان فدرال در خصوص دوره زبان انگلیسی USMLE چه می دانید آنچه در مورد نحوه شکایت از سرقت تلفن همراه باید بدانید

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 138

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما