محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 27234

کمک‌هزینه


[۱۰ ژانویه ۲۰۱۹]
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
سرهنگ بازنشسته ارتش رایان Kules ۲۴ ساله بود که Humvee یک وسیله انفجاری دست‌ساز را در Taji در عراق لوله کرد .
این انفجار در ۲۹ نوامبر ۲۰۰۵ منجر به مرگ دو سرباز شد . جری میلز و دونالد هاسه ، و upended upended ، زندگی خود را رها کردند، دست راستش را گرفتند و پای چپ او را شکستند و تقریبا ً همه استخوان‌هایش را شکستند .
او پس از جشن گرفتن اولین سالگرد ازدواج خود در عراق ، دومین بار در مرکز پزشکی والتر رید در واشنگتن دی سی با همسرش نانسی به سر برد .

 

 

صندوق خدمات سو مصرف میزان حقوق لژیون آمریکایی بنیاد آمریکایی مراسم تدفین

 


زمانی که Kules از نظر پزشکی دو سال بعد بازنشسته شد ، زوج یک خانه خریدند و یک خانواده را تاسیس کردند . با کمک یک کمک‌هزینه از یک برنامه کوچک شناخته‌شده در اداره امور سربازان قدیمی که به عنوان برنامه " مسکن Adapted " معروف هستند ، the راهروهای خانه ranch را گسترش داد ، ramps را باز کرد ، آشپزخانه را باز کرد و دستشویی را تغییر داد تا از ویلچر استفاده کند .
اما the ارزان است : علی‌رغم مراقبت از بودجه آن‌ها ، Kules ۱۰۰۰۰۰ دلار هزینه کرد که ۳۶، ۰۰۰ دلار بیشتر از SAH بود که در آن زمان پوشش داده شد .
امسال ، برای اسکان دادن افراد رو به رشد ، خانواده Kules در حال حرکت هستند و خانه جدید آن‌ها نیازمند نوسازی مشابه است . با این حال ، پس از استفاده از حداکثر مجاز زیر فرمان SAH ، این زوج حدود ۹۰، ۰۰۰ دلار برای تغییرات خارج از جیب پرداخت خواهند کرد .
Kules گفت : " یکی از واقعیت‌های تاسف‌بار که من باید با آن روبرو شوم این است که در حالی که افراد نسبتا ً فعال هستند [ اکنون ] و نسبتا ً خوب گیر می‌افتند .
مربوط : برنامه ویژه مسکن باید برای ملاقات " نیازها " گسترش یابد .
Kules یکی از سربازان قدیمی است که برای توسعه برنامه SAH تلاش می‌کند تا به طور جدی اعضای خدمات را به شدت آسیب‌دیده و در تصمیم‌گیری در مورد محل زندگی آن‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری بدهد . نام او براساس قانون پیشنهادی است که برنامه اعطای کمک مالی را توسعه می‌دهد تا نیازهای مسکن کهنه سربازان معلول را برآورده کند .
طرح بهبود مسکن موقت رایان ، ماه گذشته در مجلس توسط نماینده جمهوریخواه گاس Bilirakis ، R - فلوریدا مطرح شد و با حمایت نماینده مایک لوین ، D - کالیفرنیا ، تعداد دفعاتی که سربازان قدیمی می‌توانستند به این برنامه نفوذ کرده و هر ۱۰ سال به مقدار کامل دسترسی داشته باشند ، افزایش خواهد داد .
یک اقدام مشابه در سنا در روز چهارشنبه توسط Sens. جری موران ، R - کانزاس ، و Kyrsten Sinema ، D - آریزونا ، معرفی شد .
Sinema در یک خبر رسمی گفت : " بسیاری از سربازان قدیمی زخم‌هایی را از خدمت خود حمل می‌کنند که زندگی روزمره را به چالش می‌کشند ."
به همین دلیل است که لایحه ما بسیار مهم است ؛ این لایحه موانع را درهم می‌شکند و به سربازان قدیمی کمک می‌کند تا به مزایای ویژه مسکن که به دست آورده‌اند ، دسترسی پیدا کنند ."
براساس این برنامه جاری ، سربازان قدیمی که حداقل دو عضو را برای قطع عضو از دست داده‌اند ، می‌توانند تا سه بار به تامین بودجه برای تعمیر مسکن نیاز داشته باشند تا نیازهای آن‌ها برآورده شود.
کلاه فعلی این کمک‌ها ، ۸۳ هزار دلار برای هر سرباز قدیمی است . قانون پیشنهادی این سرمایه را به ۹۸، ۰۰۰ دلار به ازای هر سرباز قدیمی افزایش می‌دهد و به سربازان واجد شرایط اجازه دسترسی به استخر کمک مالی به شش بار را می‌دهد .
این لایحه همچنین به the اجازه می‌دهد تا مشخص کنند که چه کسی صلاحیت این برنامه را دارد و تعداد کمک‌های مالی موجود در هر سال از ۳۰ به ۱۲۰ را افزایش می‌دهد .
Kules گفت که تعدادی از سربازان قدیمی که از برنامه isnt در سال مالی ۲۰۱۷ استفاده کرده‌اند ، از ۱، ۷۰۹ در سال مالی ۲۰۱۵ - - اما برای آن‌هایی که به آن نیاز دارند ، SAH کمک‌های مالی در حال تغییر هستند .
وی در نشستی با خبرنگاران در روز چهارشنبه در واشنگتن دی سی گفت : "صلح ذهن ، چیزی است که در مورد … فقط دانستن آن است که هر جایی که ما می‌خواهیم زندگی کنیم ، درست مانند هر کسی که بخواهد انعطاف‌پذیری داشته باشد ، ما این فرصت را داریم " .

 

 

عدم دسترسی دریافت بیمه موضوعات انظباطی اجلاس سربازان بیماری واریکوسل و شرایط معافیت آن از سربازی شرایط جذب نیروهای وظیفه امریه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

 

منبع

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 120

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما