محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27277

داوطلبان آمریکا


۲ آوریل ۲۰۱۹
لس‌آنجلس‌تایمز " لس‌آنجلس‌تایمز " ( Los Angeles Times)
شش سال است که ده‌ها تن از سربازان بی‌خانمان در ۹ کلبه در امتداد یک جاده پر پیچ‌وخم در پارک اکو پارک پیدا شده‌اند . واژه Billets - - اصطلاحات نظامی برای مناطق غیر نظامی یک مدل بوده‌است .
طبق گفته داوطلبان آمریکا که این برنامه را اداره می‌کند ، این برنامه ۷۲ تخت خوابی بیش از ۷۰ درصد از سربازان قدیمی بی‌خانمان - یعنی مرد و زن - را در خانه‌های دائمی دارد. Its مستقر در محله آرام ، سرسبز و gentrifying خانواده و متخصصان جوان ، کمی از یک مغازه دونات فروشی، فروشگاه خواربار فروشی و چندین خط اتوبوس عبور می‌کنند .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
کمک بلاعوض ناتوانی دائمی جوامع روستایی خدمت خارجی محیط زیست کنفرانس مطبوعاتی

 

 


اما وزارت امور سربازان آمریکایی Billets را برای همیشه تعطیل می‌کند .
به گفته Nikki ، داوطلبان آمریکا هیچ دلیل واقعی برای این تصمیم ذکر نکرده اند . بیکر ، سخنگوی دپارتمان سیستم مراقبت بهداشتی لس‌آنجلس ، درخواست مصاحبه با مدیر ان براون یا مدیر دیگری را نپذیرفت .
کارل Calhoun ، داوطلبان آمریکایی و خدمات بازیابی گفت : " ما سردرگم هستیم . "
بیکر به روزنامه تایمز گفت که این برنامه به این دلیل پایان می‌پذیرد که متقاضیان بهتری برای کمک یک میلیون دلار در سال وجود دارد . وی گفت که نمی‌تواند فهرست متقاضیان یا گیرنده انتخابی را تا ماه ژوئن منتشر کند .
بیکر در بیانیه‌ای گفت : "سایر متقاضیان بهتر بودند با معیارهای سرمایه‌گذاری VAs روبرو شوند ، که برای تضمین منابع مورد استفاده در موثرترین شیوه ممکن طراحی شده‌است " .
داوطلبان آمریکا به کندی به مناطق مسکونی دیگر از جمله سرپناه ۵۰۰ تخت در بل نقل‌مکان کرده‌اند . شرکت کنندگان گفتند که اما بعید است که این تسهیلات با مزایای برنامه پارک اکو رقابت کنند .
جف Petrie ۵۱ ساله ، یک کهنه سرباز نیروی دریایی و جمع‌آوری اعانه برای جمع‌آوری کمک‌های مالی موزه ، گفت که او یک شغل پاره‌وقت در این حوالی دارد و کار داوطلبانه در موزه پترسون خودرو را آغاز کرده‌است .
Petrie ، که از اختلال استرس پس از حادثه رنج می‌برد ، گفت : " اینجا ، شما هم یک هم‌اتاقی هستیم ، چون همه ما نظامی هستیم " .
The از مدل کاهش آسیب برای خدمات خود استفاده کرده‌است ؛ برخی از مشتریان به طور فعال با مشکلات مواد مخدر یا الکل دست و پنجه نرم می‌کنند . Volunteers of گفت که به این دلیل که برنامه جامع است - ارائه مدیریت پرونده فشرده و کمک به پیدا کردن مسکن و یا درخواست برای منافع - - به ویژه با سربازان قدیمی که " برخورد و misses " را با خدمات قبلی داشته‌اند ، موثر بوده‌است .
" یک مغازه تک ایست بازرسی کنید . " آن‌ها می‌توانند تمام نیازهای خود را برآورده کنند ."
در طول سال‌ها ، همسایگان of از carousing ، وسایل و وسایل مربوط به مواد مخدر ، کفرگویی و وفور ماشین‌های پارک‌شده شکایت کرده‌اند - - همه آن‌ها به عنوان پارک اکو پارک از یک منطقه bohemian به یک محله چند میلیون‌دلاری تبدیل شده‌اند .
اما مدیر اجرایی بیمارستان Gateways ، کاروانسرا دار گفت داوطلبان آمریکا کارهایی را با ساکنان همسایه انجام داده‌اند . بیمارستان در تلاش بود تا exteReginald پی پین گفت که او دو سال را در برنامه کهنه سربازان در هالیوود بعد از اتمام مدرسه گذرانده است، اما مسائل مربوط به او تا زمانی که به Billets برسد ، به شدت مورد توجه قرار گرفته‌است .
یک سرباز کهنه‌کار جنگ عراق ۳۷ ساله که هنر را از طریق یک کلاس درمان به دست گرفت ، گفت : " به راحتی در حال قدم زدن است ، من خودم را به موزه‌ها رساندم . فیل وانگ ، افسر ارشد اجرایی ، گفت که وقتی این VA بدون هیچ توضیحی رد شد ، Im یاد گرفت که چطور سایه را پیدا کند .

 

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
اطلاعات اضافی وام کوچک کمک هزینه مراسم تدفین چند پیشنهاد برای سرگرمی آموزشی کودکان شما شرایط تغییر حضانت فرزندان بعد از طلاق زن و شوهر

 

 

منبع

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 146

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما