محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27276

منطقه پر خطر


ستاره‌ها و نوارها : By Nikki واشنگتن - بازرسان دولت دریافته اند که هزاران سرباز قدیمی در منطقه مید آتلانتیک در سال گذشته بیش از ۳۰ روز برای مراقبت‌های پزشکی در بخش خدمات سربازان قدیمی منتظر ماندند ، اما به دلیل اشتباه‌ات در داده‌های زمان انتظار از سوی بخش خصوصی خارج شدند . دفتر بازرس شهرداری VA روز پنج شنبه گزارشی منتشر کرد که جزئیات زمان انتظار سربازان قدیمی در ۱۲ تاسیسات در کارولینای شمالی و ویرجینیا را شرح می‌دهد که از هدف ۳۰ روزه established فراتر رفته‌است . به دلیل اشتباهاتی که در ردیابی این که سربازان قدیمی تا چه حد منتظر یک قرار ملاقات بوده‌اند ، بازرسان تقریبا ً ۱۳، ۸۰۰ سرباز را برآورد کرده‌اند که تلاش می‌کنند در آن تسهیلات یک قرار ملاقات داشته باشند اما این امکان وجود نداشت .

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
بیمه سلامت ترجیحات سربازان جانبازان ناتوان پارک های ایالتی رسوایی های زمان حق دریافت

 

 

در این گزارش آمده‌است که وقتی سربازان قدیمی از طریق برنامه انتخاب قدیمی به بخش خصوصی ارجاع داده شدند ، آن‌ها هنوز با تاخیر مواجه بوده‌اند . بازرسان ۸۲ درصد از انتصاب‌های صورت‌گرفته از طریق برنامه آوریل ۲۰۱۶ تا ژانویه ۲۰۱۷ را در این کشورها تخمین زده‌اند که ۳۰ روز بیشتر از ۳۰ روز است . این گزارش مشکلات در حال پیشرفت مشابه آن‌هایی که در سال ۲۰۱۴ کشف شدند را شناسایی کرد ، زمانی که the از اخبار کهنه سربازان قدیمی که از تاخیرات طولانی‌مدت برای مراقبت پزشکی رنج می‌برند ، تکان خورد . معاون بازرس کل لری Reinkemeyer در این گزارش نوشت : " قابلیت اعتماد داده‌ها همچنان یک منطقه پر خطر است . [ دفتر بازرس کل ] گزارش داده‌است که دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی یک مساله مکرر در [ اداره بهداشت سربازان قدیمی ] برای بیش از یک دهه بوده‌است . این حسابرسی نشان می‌دهد که بسیاری از موارد دسترسی به شرایط مراقبت گزارش‌شده در طی دهه گذشته ، … در سال ۲۰۱۶ ادامه داشته‌است ." گزارش بازرس کل حاکی از آن است که ۳۳ درصد از انتصاب‌های مراقبت‌های اولیه بیش از ۳۰ روز مانده بودند ، اما سوابق VA نشان داد که تنها ۱۷ درصد از آن‌ها با تاخیر مواجه شده‌اند . برای مراقبت‌های بهداشت روانی ، بازرسان ۱۶ درصد بیش از ۳۰ روز منتظر ماندند ، هر چند که سوابق VA ۵ درصد را نشان داد . بازرسان مشخص کردند که ۳۹ درصد از خدمات مراقبت تخصصی بیش از ۳۰ روز است ، اما سیستم برنامه‌ریزی VA تنها ۸ درصد را نشان می‌دهد . این گزارش بیان می‌کند که در زمانی که کارکنان وارد " نادرست " یا " پشتیبانی نشده " شدند ، اشتباه‌ات ایجاد شدند ، طوری که انگار زمان انتظار ۳۰ روز یا کم‌تر بود . این گزارش یک نمونه از کهنه سرباز را برای درخواست یک قرار ملاقات بهداشت روانی در جولای ۲۰۱۵ داد و تا ۲۰ نوامبر همان سال قرار ملاقاتی را دریافت نکرد . در روز بیستم ماه نوامبر ، یک زمانبند به عنوان تاریخ انتصاب " veterans " ، زمان انتظار یک روز صفر را نشان می‌دهد . دیوید Shulkin ، دبیر بخش مراقبت‌های بهداشتی ، در زمان بررسی generals معاون وی بود . او در پاسخ کتبی به این گزارش گفت که the از زمانی که این بررسی انجام شد " گام‌های بلندی " برداشته است ، از جمله دسترسی سریع‌تر به سربازان قدیمی که نیازمند مراقبت فوری هستند، قرارهای درمانی کلی و قوانین جدید برای schedulers . Shulkin اخیرا ً مسائل مربوط به دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و برنامه انتخاب قدیمی را تایید کرده‌است . او روز سه‌شنبه طی یک جلسه دادرسی در مورد آینده این برنامه ، در برابر کمیته امور سربازان قدیمی شهادت خواهد داد . با این حال ، او با برخی از یافته‌های این گزارش مخالف بود و گفت که بازرسان " تاریخ بیمارانی که به ما گفته بودند را نادیده گرفتند را نادیده گرفتند ." Shulkin در پاسخ نوشت : " [ اداره بهداشت سربازان بازنشسته ] بر این باور است که احترام به ترجیحات سربازان قدیمی برای زمانی که می‌خواهند ببینند بسیار مهم است . نماینده ریچارد هادسون ، R - N.C. ، در بیانیه‌ای در روز جمعه نوشت که این گزارش " بر یک مشکل سیستمی و بروکراتیک در VA می‌درخشد " و خواهان پاسخ دیگری از این بخش درباره نحوه رسیدگی به این مشکلات شد . سناتور تیم Kaine ، D - Va . همچنین خواستار گزارشی از رهبری VA شد . Kaine در بیانیه‌ای گفت : " اگرچه این گزارش misreporting عمدی پیدا نمی‌کند ، اما متوجه می‌شود که زمان‌های انتظار واقعی بسیار طولانی‌تر از آنچه گزارش‌شده، هستند ."

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
ریسک بالا داوطلبان آمریکا کنفرانس مطبوعاتی اطلاعات اضافی رشته « مدیریت کسب و کار اینترنتی » در دانشگاه علمی کاربردی معرفی رشته برق – بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 133

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما