ستارهها و نوارها : By Nikki واشنگتن - بازرسان دولت دریافته اند که هزاران سرباز قدیمی در منطقه مید آتلانتیک در سال گذشته بیش از ۳۰ روز برای مراقبتهای پزشکی در بخش خدمات سربازان قدیمی منتظر ماندند ، اما به دلیل اشتباهات در دادههای زمان انتظار از سوی بخش خصوصی خارج شدند . دفتر بازرس شهرداری VA روز پنج شنبه گزارشی منتشر کرد که جزئیات زمان انتظار سربازان قدیمی در ۱۲ تاسیسات در کارولینای شمالی و ویرجینیا را شرح میدهد که از هدف ۳۰ روزه established فراتر رفتهاست . به دلیل اشتباهاتی که در ردیابی این که سربازان قدیمی تا چه حد منتظر یک قرار ملاقات بودهاند ، بازرسان تقریبا ً ۱۳، ۸۰۰ سرباز را برآورد کردهاند که تلاش میکنند در آن تسهیلات یک قرار ملاقات داشته باشند اما این امکان وجود نداشت .
È
بیمه سلامت | ترجیحات سربازان | جانبازان ناتوان | پارک های ایالتی | رسوایی های زمان | حق دریافت | <!--EndFragment-->
در این گزارش آمدهاست که وقتی سربازان قدیمی از طریق برنامه انتخاب قدیمی به بخش خصوصی ارجاع داده شدند ، آنها هنوز با تاخیر مواجه بودهاند . بازرسان ۸۲ درصد از انتصابهای صورتگرفته از طریق برنامه آوریل ۲۰۱۶ تا ژانویه ۲۰۱۷ را در این کشورها تخمین زدهاند که ۳۰ روز بیشتر از ۳۰ روز است . این گزارش مشکلات در حال پیشرفت مشابه آنهایی که در سال ۲۰۱۴ کشف شدند را شناسایی کرد ، زمانی که the از اخبار کهنه سربازان قدیمی که از تاخیرات طولانیمدت برای مراقبت پزشکی رنج میبرند ، تکان خورد . معاون بازرس کل لری Reinkemeyer در این گزارش نوشت : " قابلیت اعتماد دادهها همچنان یک منطقه پر خطر است . [ دفتر بازرس کل ] گزارش دادهاست که دسترسی به مراقبتهای بهداشتی یک مساله مکرر در [ اداره بهداشت سربازان قدیمی ] برای بیش از یک دهه بودهاست . این حسابرسی نشان میدهد که بسیاری از موارد دسترسی به شرایط مراقبت گزارششده در طی دهه گذشته ، … در سال ۲۰۱۶ ادامه داشتهاست ." گزارش بازرس کل حاکی از آن است که ۳۳ درصد از انتصابهای مراقبتهای اولیه بیش از ۳۰ روز مانده بودند ، اما سوابق VA نشان داد که تنها ۱۷ درصد از آنها با تاخیر مواجه شدهاند . برای مراقبتهای بهداشت روانی ، بازرسان ۱۶ درصد بیش از ۳۰ روز منتظر ماندند ، هر چند که سوابق VA ۵ درصد را نشان داد . بازرسان مشخص کردند که ۳۹ درصد از خدمات مراقبت تخصصی بیش از ۳۰ روز است ، اما سیستم برنامهریزی VA تنها ۸ درصد را نشان میدهد . این گزارش بیان میکند که در زمانی که کارکنان وارد " نادرست " یا " پشتیبانی نشده " شدند ، اشتباهات ایجاد شدند ، طوری که انگار زمان انتظار ۳۰ روز یا کمتر بود . این گزارش یک نمونه از کهنه سرباز را برای درخواست یک قرار ملاقات بهداشت روانی در جولای ۲۰۱۵ داد و تا ۲۰ نوامبر همان سال قرار ملاقاتی را دریافت نکرد . در روز بیستم ماه نوامبر ، یک زمانبند به عنوان تاریخ انتصاب " veterans " ، زمان انتظار یک روز صفر را نشان میدهد . دیوید Shulkin ، دبیر بخش مراقبتهای بهداشتی ، در زمان بررسی generals معاون وی بود . او در پاسخ کتبی به این گزارش گفت که the از زمانی که این بررسی انجام شد " گامهای بلندی " برداشته است ، از جمله دسترسی سریعتر به سربازان قدیمی که نیازمند مراقبت فوری هستند، قرارهای درمانی کلی و قوانین جدید برای schedulers . Shulkin اخیرا ً مسائل مربوط به دسترسی به مراقبتهای بهداشتی و برنامه انتخاب قدیمی را تایید کردهاست . او روز سهشنبه طی یک جلسه دادرسی در مورد آینده این برنامه ، در برابر کمیته امور سربازان قدیمی شهادت خواهد داد . با این حال ، او با برخی از یافتههای این گزارش مخالف بود و گفت که بازرسان " تاریخ بیمارانی که به ما گفته بودند را نادیده گرفتند را نادیده گرفتند ." Shulkin در پاسخ نوشت : " [ اداره بهداشت سربازان بازنشسته ] بر این باور است که احترام به ترجیحات سربازان قدیمی برای زمانی که میخواهند ببینند بسیار مهم است . نماینده ریچارد هادسون ، R - N.C. ، در بیانیهای در روز جمعه نوشت که این گزارش " بر یک مشکل سیستمی و بروکراتیک در VA میدرخشد " و خواهان پاسخ دیگری از این بخش درباره نحوه رسیدگی به این مشکلات شد . سناتور تیم Kaine ، D - Va . همچنین خواستار گزارشی از رهبری VA شد . Kaine در بیانیهای گفت : " اگرچه این گزارش misreporting عمدی پیدا نمیکند ، اما متوجه میشود که زمانهای انتظار واقعی بسیار طولانیتر از آنچه گزارششده، هستند ."
È
ریسک بالا | داوطلبان آمریکا | کنفرانس مطبوعاتی | اطلاعات اضافی | رشته « مدیریت کسب و کار اینترنتی » در دانشگاه علمی کاربردی | معرفی رشته برق – بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی | <!--EndFragment-->