محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 27125

مستلزم نظارت


۱۳ Jul ۲۰۱۸ Military.com | نوشته ریچارد Sisk یک کمیته فرعی جدید مجلس با اساسا ً یک شغل ایجاد شده‌است - - برای نظارت بر اداره امور سربازان قدیمی - به علاوه تلاش برای ایجاد پرونده‌های الکترونیک سلامت سازگار با افراد پنتاگون بعد از گذشته ، شکست‌های پر هزینه . نماینده مجلس، فیل رو ، R - تنسی ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی ، گفت که این EHR بزرگ‌ترین گذار به پرونده‌های الکترونیک سلامت را تقبل می‌کند که تا کنون در ایالات‌متحده تلاش کرده‌است ، که مستلزم نظارت از کمیته فرعی جدید مدرن‌سازی فن‌آوری است .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
خبر رسمی کلید واژه ارزش زمان شاخه خدمات هماهنگ کننده مدیر ملی

 

 

 

او در بیانیه‌ای در روز پنج شنبه گفت : " از آنجا که این بخش بزرگ‌ترین تغییر را آغاز می‌کند ، حیاتی است که ما اطمینان حاصل کنیم که سربازان قدیمی و مالیات دهندگان در سراسر این انتقال محافظت می‌شوند ." رو ، یک پزشک ، گفت که او شخصا ً گذار به سیستم رکورد جدید را تجربه کرده‌است ، در حالی که در عمل خصوصی . او می‌گوید : " من می‌دانم که چقدر پتانسیل برای یک پروژه وجود دارد ، مانند این که یک شکست پرهزینه باشد . وی گفت : " کنگره موظف به انجام نظارت دقیق بر هر گام از این مسیر است ." رو به عنوان نماینده جیم بنکس ، R - ایندیانا ، یک افسر ذخیره ذخیره نیروی دریایی و کهنه‌کار افغانستان به ریاست کمیته فرعی جدید رو به رو شد . بنکس گفت : " اعضای خدمات و سربازان قدیمی سزاوار داشتن سابقه پزشکی ، سابقه پزشکی کامل و سیستم پرونده الکترونیک سلامت هستند که از بالاترین کیفیت مراقبت پشتیبانی می‌کند . از سال ۲۰۰۰ ، قانونگذاران و سازمان‌های خدمات قدیمی VA را برای رسیدن به یک سیستم EHR که بصورت یکپارچه با وزارت دفاع کار خواهند کرد ، تحت فشار قرار داده‌اند . در سال ۲۰۱۳ ، اریک Shinseki ، وزیر وقت - و پس از آن ، وزیر دفاع ، لئون پانتا اعلام کرد که تلاش پنج ساله برای ایجاد یک سیستم EHR مشترک را خواهند داشت . پانتا گفت که او " نا امید " است که این تلاش شکست‌خورده است . وی گفت : " ما می‌توانیم و باید بهتر عمل کنیم . پانتا ادامه داد : " اعضای سرویس ما اغلب دارای سوابق گسترده ‌تری هستند . آخرین چیزی که آن‌ها نیاز دارند این است که نگران پزشکان خود باشند که همه اطلاعاتی که نیاز دارند را برای آن‌ها فراهم کنند تا بتوانند به آن‌ها توجه کنند که سزاوار آن هستند ." در دسامبر گذشته ، دفتر پاسخگویی دولت بیطرف یک حسابرسی را منتشر کرد که حاکی از آن بود که the در حدود ۱.۱ میلیارد دلار بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ در سیستم مجتمع الکترونیک سلامت الکترونیک ( iEHR ) با استفاده از سیستم اطلاعات کهنه و تکامل معماری تکنولوژی و یا تکامل vista هزینه کرده‌است . وزیر سابق VA ، دکتر دیوید Shulkin ، که در ماه مارس توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور برکنار شد ، سال گذشته تصمیم گرفت که vista wasnt برای بهبود هم‌کاری با وزارت دفاع کار کند و باید جایگزین شود . او شروع به حرکت به سمت کسب سیستم‌های طبقه مرفه از شرکت Cerner ، کانزاس سیتی ، میسوری کرد . در ماه مه ، رابرت Wilkie ، دبیر اجرایی VA ، قرارداد ۱۰ ساله ، ۱۰ میلیارد دلاری را به Cerner اهدا کرد که می‌تواند تا ۱۶ میلیارد دلار با هزینه‌های مرتبط ، جایگزین سیستم‌های EHR سنتی جایگزین شود . " رئیس‌جمهور [ دونالد ترامپ به من گفت که می‌خواهد این قرارداد توسط سربازان قدیمی و مالیات دهندگان انجام شود ، و اکنون می‌توانم بدون تردید بگویم که این کار را انجام می‌دهد . " نماینده تیم walz ، D - مینه سوتا ، عضو رتبه‌بندی کمیته امور سربازان قدیمی مجلس ، گفت که تعمیرات اساسی EHR از مدت‌ها پیش به تعویق افتاده‌است . او در بیانیه‌ای گفت : " برای میلیون ‌ها سرباز در سراسر کشور ، اولین تعامل آن‌ها با VA عمل ساده‌ای برای رزرو قرار ملاقات خواهد بود .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
سفر موقت رعایت قانون وزارت مسکن قطع عضو ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی ثبت درخواست مهمانی و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

 

 

منبع

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 147

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما