محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 27094

لحظه تاریخی


پایان نوشته ریچارد کان رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک لایحه تاریخی را برای جایگزین کردن برنامه انتخاب کهنه سربازان قدیمی امضا کرد و گزینه‌های مراقبت بهداشتی خصوصی را در میان نزاع بین کاخ سفید و کنگره در مورد نحوه پرداخت آن تمدید کرد . این لایحه , قانون و ماموریت سازمان ملل , کمک مراقبان به خانواده‌های جانبازان معلول را نیز گسترش خواهد داد و فهرستی از اداره امور سربازان قدیمی را با دید بلند مدت بیش از حد مجاز می‌کند . ترامپ گفت : " این یک روز بسیار بزرگ است . " " در طول مبارزات انتخاباتی, من می‌گفتم : " چرا آن‌ها نمی‌توانند بیرون بروند و بجای ایستادن روی خط یک دکتر ببینند ? " او ادامه داد : " این واقعا ً یک لحظه تاریخی است , زمان تاریخی برای کشورمان . "

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
امتحانات پزشکی زنان بیوه منابع مالی توسط ترامپ اتهام رقابت مستلزم نظارت

 

 

ما به سربازان قدیمی خود اجازه دسترسی به بهترین مراقبت‌های پزشکی موجود را می‌دهیم , چه در دانشگاه و چه در بخش خصوصی . " ترامپ در اظهارات خود اشاره‌ای نکرد که وجوه پرداختی بابت این لایحه هنوز شناسایی نشده است و یا اینکه کاخ سفید و کنگره در مورد سازوکارهای تامین بودجه اختلاف‌نظر دارند . هزینه‌های پیش‌بینی‌شده این لایحه بیش از پنج سال نیز در مناقشه است . در یک کنفرانس خبری سنا در ماه گذشته , " جانی جانی " , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا و یکی از اسپانسر اصلی این لایحه , و " جان تستر " , عضو عالیرتبه این کمیته , مجموع هزینه‌ها را به مبلغ 1 / 4 میلیارد دلار برآورد کرد . ملاجانوف گفت که این لایحه برای او پرداخت‌نشده است , اما گفت که او با ریچارد شلبی , r - آلاباما , رئیس کمیته تخصیص بودجه سنا , برای افزودن سرمایه برای این لایحه که احتمالا ً کسری بودجه را خواهد داشت , کار می‌کند . کاخ سفید برای تامین بودجه این لایحه با قطع برنامه‌های دیگر بحث کرده‌است . یادداشت کاخ سفید به دست واشنگتن‌پست گفت که به سادگی اضافه کردن بودجه برای هزینه‌های مسئول لعن شده و منجر به افزایش نامحدود در مخارج بهداشتی خصوصی برای سربازان قدیمی می‌شود . شلبی گفت که روز سه‌شنبه که همراه با کاخ سفید خواهد بود منجر به کاهش 5 / 5 میلیارد دلار در سال به برنامه‌های موجود خواهد شد . شلبی که پیش‌بینی " برخی مشکلات واقعی " در رسیدن به توافق را پیش‌بینی کرده بود , گفت : " اگر بر روی آن نرسیم , ما قصد داریم تا به توافق برسیم . " منتقدان این لایحه هشدار داده‌اند که اتکای بیش از حد به گزینه‌های مراقبت خصوصی می‌تواند منجر به " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی و درمانی شود , اما ترامپ گفت : " اگر va نتواند نیازهای کهنه سرباز را به موقع برآورده کند, آن کهنه حق دارد خارج از یک پزشک خصوصی برود . خیلی ساده و در عین حال پیچیده است . " ترامپ در اظهارات خود در مراسم کم‌تر از چند دقیقه به این نکته اشاره کرد که اولین سالگرد فرود روز d - روز در نورماندی بود که نیروهای نظامی به جهنم هجوم بردند . " او گفت : " آن‌ها همه چیز را برای ما می‌گذارند . " و مانند همه سربازان قدیمی , " وقتی به خانه می‌آیند , ما باید هر کاری که می‌توانیم برای آن‌ها انجام دهیم , و این کاری است که ما انجام می‌دهیم . " " مساله تامین بودجه برنامه انتخاب کهنه سربازان قدیمی را به ستوه آورده‌است , چرا که در واکنش به رسوایی‌های زمانی که در آن مقامات و مقامات برای نشان دادن عملکرد بهتر دستگیر شده‌اند , اجرا شده‌است . برنامه انتخابی به کهنه سربازان مجاز اجازه داده بود که بیش از ۴۰۰ مایل از یک ساختمان قدیمی زندگی کنند و یا مجبور بودند بیش از ۴ روز را برای یک قرار ملاقات داشته باشند تا دسترسی به مراقبت‌های خصوصی داشته باشند, اما این برنامه زمانی محدود بود و کنگره برای افزایش پول برای توسعه تلاش کرده‌است . این برنامه دوباره قرار بود از بودجه خارج شود , اما به گفته va پول کافی باقی مانده تا عملیات ماموریت و عملیات را امضا کند . این لایحه جدید برای حفظ برنامه انتخاب موجود در عملیات به مدت یک سال که از طریق اصلاحات انجام می‌شود تا هفت گزینه مراقبت خصوصی را به یک سیستم محکم کند در حالی که محدودیت‌های روز - روز را حذف می‌کند .

 

 

È

tr style="height: 15.0pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
مدیر ملی سفر موقت رعایت قانون وزارت مسکن تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی آگهی روز : فرصت های شغلی و استخدام مشاور در کشور

 

 

منبع

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 148

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما