محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 27325

امور سربازان


به گفته مسئولان در روز پنج شنبه , اداره امور سربازان قدیمی در پی گسترش برنامه اجرای طرح هادی برای گسترش انتخاب‌های مراقبت‌های بهداشتی خصوصی است , اما باید انتظار اشتباه‌ات اولیه را داشته باشد .
یکی از سه تن از مقاماتی که در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران صحبت می‌کردند , گفت : " ما درک می‌کنیم که ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد " با گرفتن سیستم در دنده و آوردن کهنه سربازان و مدیران تا سرعت استفاده از آن .
با این حال , مقامات تاکید کردند که مزایای یک سیستم دادن به سربازان قدیمی در مراقبت سلامت خود مهم‌تر از هر عیب است.
برنامه جدید که به طور رسمی " حفظ سیستم‌های داخلی و تقویت شبکه‌های خارج یکپارچه ( ماموریت ) نامیده می‌شود جایگزین برنامه انتخاب قبلی خواهد شد که سربازان قدیمی و پزشکان خصوصی شکایت کرده‌اند که با ناکارآمدی در مدیریت و تاخیر در پرداخت‌ها مواجه شده‌است .
به گفته مسئولان , یکی از مشکلاتی که انتخاب داشت فقدان سرمایه بود , اجبار دولت به بازگشت به کنگره به صورت دوره‌ای برای تخصیص بیشتر .
یکی از مسئولان گفت : " در سال جاری , آمریکا بودجه‌ای دارد که " بالاترین قیمت آن تا کنون بوده‌است " . اما یک مقام دوم , در صورت بروز مشکلات پیش‌بینی‌نشده , مجبور به بازگشت به کنگره نشد .

 

 

 

tr style="height: 14.25pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
اتلاف وقت اعمال قانون مرکز پزشکی کوتاه مدت پناه گاه فور کیا سرباز شهید

 

 


حدود ۹۰ % از جانبازان در حال حاضر بیمه سلامت خود را از طریق بیمه مراقبت‌های پزشکی , بیمه پزشکی و یا کارفرمایان خود دارند . مقامات گفتند که انتظار افزایش تعداد سربازان قدیمی با استفاده از مراقبت‌های بهداشتی از طریق برنامه جدید را دارند .
با این حال , آن‌ها همچنین اظهار داشتند که انتظار دارند که نسبت سربازان قدیمی که مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را از طریق va - - حدود ۹۷ % - انجام می‌دهند , یک‌سان باقی بمانند .
رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " قول داد که به سربازان قدیمی اجازه دهد پزشکان خود را انتخاب کنند. هدف این عملیات تسهیل مراقبت از سربازان قدیمی با ترمیم و گسترش برنامه انتخاب موجود است در حالی که هفت گزینه مراقبت موجود در آن را تحکیم می‌کند .
" در طول مبارزات , من بیرون می‌رفتم و می‌گفتم " چرا آن‌ها نمی‌توانند به جای ایستادن در صف برای هفته‌ها و هفته‌ها و هفته‌ها به سراغ دکتر بروند ? حالا می‌توانند دکتر را ببینند . ترامپ در امضای این لایحه گفت : " بسیار عالی خواهد بود . "
گروه‌های سربازان قدیمی در ابتدا ابراز نگرانی کردند که قانون ماموریت منجر به " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی و درمانی خواهد شد , اما مقامات مکررا ً گفته‌اند که بیشتر سربازان قدیمی از مراقبت خود در این بخش راضی هستند و با دولت باقی خواهند ماند .
براساس استانداردهای جدید دسترسی , سربازان قدیمی می‌توانند یک ارایه‌دهنده اجتماعی را ببینند که بیش از ۴۰۰ روز منتظر مراقبت اولیه یا روانی باشند , یا با یک حرکت سریع به نزدیک‌ترین مرکز و یا نزدیک‌ترین ساختمان مواجه شوند .
ریچارد دلوی را می‌توان دست‌کم گرفت .
موضوعات مرتبط
بخش نظامی سربازان قدیمی کهنه سربازان قدیمی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .
یادداشت خودکشی او پیامی برای نیروی دریایی بود . طرز مردن او علامت تعجب بود
کارکنان , دیوید بکهام ( عکس از صفحه افکنش )
اولین مدال زنده از جنگ عراق
۳ . ( ارتش )
ارتش اولین ژنرال زن را برای فرماندهی بخش پیاده‌نظام انتخاب کرد
ام .
الاخبار
الکس تیپتون ( با کسب اجازه از جودی تیپتون )
استخدام مجروح برای ترک اردوگاه بوت پس از اینکه والدین می‌گویند او ساکت است

 

 

 

È

tr style="height: 14.25pt;"><!--StartFragment <!--EndFragment-->
ایجاد دسته شرایط مطلوب روز کار دانلود کارنامه کارشناسی ارشد - دانشگاه آزاد آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسری

 

 

 

منبع

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 139

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما