محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 27327

شرایط مطلوب


در شهادت قبل از کنگره در هفته گذشته , یوسف یوزف دوم , فرمانده فرماندهی مرکزی , دیدگاه خوش بینانه ای درباره افغانستان ارائه کرد و گفت که مانور کنونی میان مذاکره کنندگان و مذاکره کنندگان طالبان نخستین فرصت واقعی ما برای صلح و آشتی از زمان آغاز جنگ است . "
ملاجانوف خاطرنشان کرد که طالبان هنوز توانایی وارد کردن تلفات قابل‌توجهی به نیروهای دولتی افغانستان را دارند . درست در هفته گذشته , شورشیان حدود دوازده نیروی افغان را در حمله‌ای به یک پایگاه ارتش در ولایت شمالی قندوز کشتند .
علاوه بر مبارزه با طالبان , نیروهای ائتلاف و نیروهای ائتلاف در افغانستان بر روی یک گروه وابسته به دولت اسلامی موسوم به داعش - خراسان , که از مبارزان خارجی تا حد زیادی از پاکستان تشکیل شده‌است , متمرکز شده‌اند . او در گزارش خود به کنگره گفت : " بدون کنترل باقی می‌ماند " . "
عباس در اظهارات خود به خبرنگاران در حین پرواز خود به کابل گفت که اگرچه حضور دولت اسلامی در سوریه از بین رفته‌است , نیروهای امنیتی محلی سوریه برای اطمینان از ثبات مورد نیاز هستند . او گفت که هنوز حضور جهانی دارد .
او گفت : " اگر چیزی کاملا ً ریشه‌کن نشده باشد , خطر بازگشت آن وجود دارد . "
ترامپ یک رویکرد دوگانه به افغانستان اتخاذ کرده‌است و می‌گوید که غریزه او در هنگام ورود به دفتر کارش , عقب‌نشینی است . با این حال او تصمیم گرفت که به جای اضافه کردن نیروهای نظامی به نیروهای افغان برای آموزش و مشاوره به نیروهای افغان این نیرو را به نیروهای افغان اضافه کند . ترامپ پس از استعفا در ماه دسامبر , اصرار داشت که او از نحوه برخورد با افغانستان ناراضی بوده‌است . از آن زمان به بعد , دولت گفته‌است که به " چارچوب " آزمایشی برای مذاکرات کامل‌تر صلح با طالبان دست یافته‌است .
خشن‌تر و تندتر از آن است, اما قشون همچنان به نبرد بر می‌گردد.
یک وسیله نقلیه نیروی دریایی و یک وسیله نقلیه تاکتیکی سبک در کنار یکدیگر قرار دارند . ( متیو کاکس / ستاد )
۲۹ فوریه
نوشته متیو کاکس
واحدهای رزمی ارتش و نیروی دریایی شروع به دریافت وسایل نقلیه تاکتیکی با عملکرد بالا و عملکرد بالا می‌کنند . اما اگر جنگ با قدرت اصلی در آینده نزدیک شعله‌ور شود , بخش عمده‌ای از نیروهای زمینی به نبرد با همان نیرویی که برای زنده ماندن در آخرین جنگ تلاش می‌کند , خواهند رفت .
امروزه , سازمان فوق‌مدرن - که نویدبخش حفاظت از خدمه و بهبود عملکرد است - آماده نبرد است . اما ارتش بیش از یک دهه طول می‌کشد تا به ارتش و تفنگداران دریایی حمله کند .
حتی در آن زمان ده‌ها هزار نفر از مردم در خدمت باقی خواهند ماند .
ارتش تصمیم نگرفته است که آیا استراتژی کنونی خود را با بهبود حفاظت و عملکرد ارتقا خواهد داد یا خیر . در حالی که ریسک‌های مرتبط با ترک کشور در حال حاضر وجود دارد , کارشناسان نظامی تردید دارند که آیا جنگ اصلی با روسیه یا چین تهدیدهایی را به وجود خواهد آورد که وسیله نقلیه نمی‌تواند از عهده آن برآید. به عنوان سیاست گذاران برای حفاظت بیشتر و مقاومت بیشتر در همه بس‌ترها , برخی می‌گویند رهبران نظامی باید انتخاب کنند تا با عموم مردم آمریکا در مورد واقعیت جنگ صادق باشند : اینکه حفاظت از زره بیش از حد می‌تواند مانع اجرا شود و نیروهای زمینی مهم نخواهند بود که وسیله نقلیه آن‌ها را به نبرد ببرد .
این پادشاه محترم اولین بار در اواسط دهه هشتاد میلادی به میدان رفت . تحرک پذیری خیره‌کننده‌ای داشت .
اما این وسیله که برای میدان جنگ اروپا طراحی شده‌بود , زمانی شروع به مبارزه کرد که با یک شورشی مصمم عراقی مواجه شد که با وسایل انفجاری دست‌ساز و وسایل انفجاری دست‌ساز مبارزه می‌کرد . به زودی تصاویر سوخته و درهم‌پیچیده تبدیل به نمادی از مبارزه آمریکا برای مقابله با نوع وحشتناک جنگ شد .

منبع سایت

رفتار سرد برچسب یادداشت جدید نامبر وان واحد کالا روز کار پرونده قتل بچه گانه نشانه هشدار دیوانه شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت کف پای صاف قوانین جدید تطبیق واحد یا معادل سازی در دانشگاه های ایران

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 139

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما